is sierra saa liikaa?

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

is sierra saa liikaa?

Viesti Kirjoittaja hilteri » To Syyskuu 14. 20:16:08 2006

mistähän ettis seuraavaksi vikaa kun toi raato taitaa tukehtua tyhjäkäynnillä, 1500rpm ja siitä ylös käy hyvin mutta tyhjäkäynnille ku pudottaa niin pysyy käynnissä hetken ja käy tosi raskaasti. ( 3pytyllä) ja sammuu. tyhjäkäyntivenan töpseliä kun ottaa pois niin sammuu heti eli se toimii. pikku kierroksilta kun polkasee niin mustaa pukkaa, eli löpöä on.

voisko suutin vuotaa niin paljon?

ja autohan on vakio ohc ruisku. .

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puuhapete » To Syyskuu 14. 20:37:25 2006

mulla oli kerran bensanpaineen säätimen kalvo rikki ja bensaa tulvi alipaineletkusta koneeseen.teki jotain tollaista kans.
aika harvinaista varmaan..mutta jos mullakin niin miksei muillakin.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Ma Syyskuu 18. 19:20:46 2006

puuhapete kirjoitti:mulla oli kerran bensanpaineen säätimen kalvo rikki ja bensaa tulvi alipaineletkusta koneeseen.teki jotain tollaista kans.
aika harvinaista varmaan..mutta jos mullakin niin miksei muillakin.
joo kyllä tuo säädin oli ehjä, kuinka iso vaikutus sillä ilmamäärämittarin sisälle tulevan potikan säädöllä on seoksiin? ainakin se musta koppa auki on käytetty kun silikoonit tursuu välistä..

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Ma Syyskuu 18. 20:09:05 2006

hilteri kirjoitti:
puuhapete kirjoitti:mulla oli kerran bensanpaineen säätimen kalvo rikki ja bensaa tulvi alipaineletkusta koneeseen.teki jotain tollaista kans.
aika harvinaista varmaan..mutta jos mullakin niin miksei muillakin.
joo kyllä tuo säädin oli ehjä, kuinka iso vaikutus sillä ilmamäärämittarin sisälle tulevan potikan säädöllä on seoksiin? ainakin se musta koppa auki on käytetty kun silikoonit tursuu välistä..
jaahas, syy voi olla sitten seuraava: Jousta ehkä kierretty mittarista löysälle ja seos rikastuu liikaa tyhjä käynnillä sekä pienillä kierroksilla.
Läpän pitäisi aueta ~3500rpm.ssä kokonaan.
Jos otat sen mustan kopan auki ja kokeilet kiertää jousta kireämmälle vaikka aluksi 3hammasta kerrallaan.Tutki vaikutusta.
Merkkaa kuitenkin kohta mistä lähdit liikkeelle. Jos menee liian kireälle niin kaasuun vastaavuus huononee.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Ma Syyskuu 18. 20:38:48 2006

kiitti,täytyypä tutkia vielä tuota.

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » La Syyskuu 23. 17:25:29 2006

joo tuosta määrämittarin puolesta löytyi vika. oli käännetty sieltä rikkaalle.

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja pau » La Syyskuu 23. 19:52:52 2006

Se ilmamäärämittarin hiililiuku myös kuluu vanhemmiten piloille, varsinkin alkuosa, jolloin seokset luonnollisesti menee metsään. Sen voi about kerran korjata siirtämällä piirilevyä niin, että tulee ehjä kohta liu-un alle.


p.

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Su Syyskuu 24. 1:00:58 2006

se liuku oli ehjän näköinen. aika monella hampaalla piti hypätä ennen kuin rupesi tottelemaan.

Vastaa Viestiin