Eli kaikkia huomioitavia seikkoja olisi hyvä kuulla, että voin varautua ja tarkastaa kyseiset paikat autosta.
Ja alla pyörii RS-vanteet ja niihin pitäs löytää keskikupit, jos jollain ois myydä?

Ja auto on vähäpäästöinen.
Valvoja: CRSC Hallitus
Hmm, en oo koskaan kuullutkaan että GLXi mallista, saatikka, että jossain muussa kuin RST:eessä (mk4) olisi KE-jetti? Onko ihan alkuperäinen vai tekniikanvaihto vai mitä? Sen uskon että toi vois olla viimesimpiä mk4:sia, johon olis ympätty EFi, mutta viisaat valaiskoon lisää..johnlee5 kirjoitti:Eli tommonen tuli luvattua ostaa, minkälaisia tyyppivikoja noissa KE-Jetronic:illa varustetuissa escoissa on? Pitäs sisänivelet vaihtaa, ne on luultavasti menny.
Eli kaikkia huomioitavia seikkoja olisi hyvä kuulla, että voin varautua ja tarkastaa kyseiset paikat autosta.
Ja alla pyörii RS-vanteet ja niihin pitäs löytää keskikupit, jos jollain ois myydä?
Ja auto on vähäpäästöinen.
Ettei vaan olis poskilaakerit menneet vaihteistosta, se on noissa todella yleinen vika. ravistaa ja nopeusmittari elää omaa elämäänsä, on aika hyvät tunnusmerkit.johnlee5 kirjoitti: Pitäs sisänivelet vaihtaa, ne on luultavasti menny.
Ja alla pyörii RS-vanteet ja niihin pitäs löytää keskikupit, jos jollain ois myydä?
Juu, sileetä mallia oon aatellukkin.Ville K kirjoitti:Niin ja sit noita on vielä sileetäkin mallia...
cossuton kirjoitti:Hmm, en oo koskaan kuullutkaan että GLXi mallista, saatikka, että jossain muussa kuin RST:eessä (mk4) olisi KE-jetti? Onko ihan alkuperäinen vai tekniikanvaihto vai mitä? Sen uskon että toi vois olla viimesimpiä mk4:sia, johon olis ympätty EFi, mutta viisaat valaiskoon lisää..johnlee5 kirjoitti:Eli tommonen tuli luvattua ostaa, minkälaisia tyyppivikoja noissa KE-Jetronic:illa varustetuissa escoissa on? Pitäs sisänivelet vaihtaa, ne on luultavasti menny.
Eli kaikkia huomioitavia seikkoja olisi hyvä kuulla, että voin varautua ja tarkastaa kyseiset paikat autosta.
Ja alla pyörii RS-vanteet ja niihin pitäs löytää keskikupit, jos jollain ois myydä?
Ja auto on vähäpäästöinen.
jaa tyyppivikoja vai.. RUOSTE, KE-jetin kaikki ongelmat (jos siinä nyt yleensäkkin on KE-jetti), nykimiset, yms.. sähköongelmat valoissa, mm. takavalot.. onhan noita kaikkea..
ps. laita kuva konehuoneesta, kertoo enemmän kuin tuhat arvausta.
Juu no sitten kun sen itelle saan niin vien seuraavana tiistaina sen töihin ja nostan sen nosturilla ylös ja rupeen katteleen. Yhdestä noista kaasarivehkeistä mitä omistan jo ennestään, oli menny juuri nuo kyseiset palkit. Oli takajouset painuneet sisään...Planet kirjoitti:cossuton kirjoitti:Hmm, en oo koskaan kuullutkaan että GLXi mallista, saatikka, että jossain muussa kuin RST:eessä (mk4) olisi KE-jetti? Onko ihan alkuperäinen vai tekniikanvaihto vai mitä? Sen uskon että toi vois olla viimesimpiä mk4:sia, johon olis ympätty EFi, mutta viisaat valaiskoon lisää..johnlee5 kirjoitti:Eli tommonen tuli luvattua ostaa, minkälaisia tyyppivikoja noissa KE-Jetronic:illa varustetuissa escoissa on? Pitäs sisänivelet vaihtaa, ne on luultavasti menny.
Eli kaikkia huomioitavia seikkoja olisi hyvä kuulla, että voin varautua ja tarkastaa kyseiset paikat autosta.
Ja alla pyörii RS-vanteet ja niihin pitäs löytää keskikupit, jos jollain ois myydä?
Ja auto on vähäpäästöinen.
jaa tyyppivikoja vai.. RUOSTE, KE-jetin kaikki ongelmat (jos siinä nyt yleensäkkin on KE-jetti), nykimiset, yms.. sähköongelmat valoissa, mm. takavalot.. onhan noita kaikkea..
ps. laita kuva konehuoneesta, kertoo enemmän kuin tuhat arvausta.
Ruosteesta tuli mieleen taka runkopalkit eli ne pitkittäispalkit, omasta rst:stä löytyi juuri se porsaan reikä sieltä. Molemmat palkit menee vaihtoon.
Ei kyllä olis ihan heti tullu mieleen et muuten ihan priimakuntoisesta pohjasta vois jotain löytyä. Moni kakku päältä kaunis...