IS sierran rajoittaja

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

tomsak
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Syyskuu 27. 14:42:38 2005
Paikkakunta: Urjala

IS sierran rajoittaja

Viesti Kirjoittaja tomsak » To Syyskuu 14. 21:23:44 2006

Onko kukaan perehtynyt ohc ruiskun rajoittajan toimintaan. Olen kuullut että se olisi itse ohjauspoksissa, sitä kautta pätkisi sytkää. Onko kellään tarkempia tietoja? Onko rajoittajaa mahdollista nostaa/ottaa pois? Lähinnä kiinnostaa johto mikä menee sytytysyksikölle/puolalle pätkiikö maita poveria? Vai tuleeko sytty-yksiköltä poksille jokin ohmitieto ja itse laatikko hoitelee asian?! Vai tarvitseeko hommata säädettävä ruisku vain tätä varten.

caddy
Viestit: 2075
Liittynyt: Ke Helmikuu 23. 21:34:28 2005
Paikkakunta: Toivala

Re: IS sierran rajoittaja

Viesti Kirjoittaja caddy » To Syyskuu 14. 22:03:13 2006

tomsak kirjoitti:Onko kukaan perehtynyt ohc ruiskun rajoittajan toimintaan. Olen kuullut että se olisi itse ohjauspoksissa, sitä kautta pätkisi sytkää. Onko kellään tarkempia tietoja? Onko rajoittajaa mahdollista nostaa/ottaa pois? Lähinnä kiinnostaa johto mikä menee sytytysyksikölle/puolalle pätkiikö maita poveria? Vai tuleeko sytty-yksiköltä poksille jokin ohmitieto ja itse laatikko hoitelee asian?! Vai tarvitseeko hommata säädettävä ruisku vain tätä varten.
ja muutes paljossakos se nappasee ettei yli mene
Mondeo -02 ST220
Sierra -86 iS --> M52B25
#1398

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Syyskuu 14. 23:28:55 2006

lastulla saa rajoittimen pois.. parempi ratkaisu on megaspruitzh

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Pe Syyskuu 15. 8:50:26 2006

mikimikkola kirjoitti:parempi ratkaisu on megaspruitzh
Ja samalla saa ilmamäärämittarilla heittää kuikkaa.

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Pe Syyskuu 15. 16:20:49 2006

itse ainakin kun omani irroitin nautin silloin tilanteesta rajattoman paljon :lol:

Eemeli
Viestit: 422
Liittynyt: Ti Maaliskuu 9. 15:10:53 2004
Paikkakunta: Lappi/Simo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eemeli » La Syyskuu 16. 14:39:34 2006

mikimikkola kirjoitti:itse ainakin kun omani irroitin nautin silloin tilanteesta rajattoman paljon :lol:
Niin ilmamäärämittarin...

Itsekkin nautin tilanteesta yllättävän paljon... naapuri ei kyl varmaan nauti kun löytää sen tuolta marjapensaastaan. :lol:


E: typo
Jäsen #1342

-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » La Syyskuu 16. 16:39:23 2006

Eemeli kirjoitti:
mikimikkola kirjoitti:itse ainakin kun omani irroitin nautin silloin tilanteesta rajattoman paljon :lol:
Niin ilmamäärämittarin...

Itsekkin nautin tilanteesta yllättävän paljon... naapuri ei kyl varmaan nauti kun löytää sen tuolta marjapensaastaan. :lol:


E: typo
jeBAAAAAAAAAAAAAA

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: IS sierran rajoittaja

Viesti Kirjoittaja tumppe » Su Lokakuu 15. 12:07:16 2006

tomsak kirjoitti:Onko kukaan perehtynyt ohc ruiskun rajoittajan toimintaan. Olen kuullut että se olisi itse ohjauspoksissa, sitä kautta pätkisi sytkää. Onko kellään tarkempia tietoja? Onko rajoittajaa mahdollista nostaa/ottaa pois? Lähinnä kiinnostaa johto mikä menee sytytysyksikölle/puolalle pätkiikö maita poveria? Vai tuleeko sytty-yksiköltä poksille jokin ohmitieto ja itse laatikko hoitelee asian?! Vai tarvitseeko hommata säädettävä ruisku vain tätä varten.
Laittaa tavallisen kaasarimallin kärjettömän virranjakajan ja sille oman ohjanyksikön, jossa ei oo kierrosten rajotinta, mulla oli niin ja ohjain yksikkö oli "tikkuaskin" kokonen vissiin mk1 sierran.
Siinä on myös sekin etu, että pystyy säätämään sytytys ennakkoakin sinne mihin tahtoo.
Alkuperäisenä ohc is.n sytytyksen ohjaus on ruiskun ohjaus boksissa ja se säätää sytytys ennakonkin kuulemma automaattisesti, jonka vuoksi kaverilla on palanut parikin kertaa mahlen mäntä (viritetty is kone), koska ei oo saanu sytytystä säädettyä kohdalleen...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

xsx
Viestit: 2460
Liittynyt: Ma Joulukuu 20. 12:14:38 2004
Paikkakunta: Tuusula, Hyrylä

Viesti Kirjoittaja xsx » Ke Lokakuu 18. 13:41:06 2006

Vähä aiheesta ohi, mutta onko kukaan ikinä kokeillu mihin asti IS vakio boxi riittää?
Escort Mk2 r.f
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ke Lokakuu 18. 22:14:54 2006

xsx kirjoitti:Vähä aiheesta ohi, mutta onko kukaan ikinä kokeillu mihin asti IS vakio boxi riittää?
Tolla "kaverilla", jonka mainitsin tos aimmas viestis, on kuulemma hiukan yli 160hp ja nokkakin on vaan joku pikkuasteinen hiottu ja vakio jakaja, jolla ei saanu ajotuksia kohdalleen... :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Vastaa Viestiin