sierran takaluukusta

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

sierran takaluukusta

Viesti Kirjoittaja lars » La Lokakuu 28. 18:40:33 2006

Eli sopiiko 3 ovisen ja 5 ovisen mk1/mk2 sierran takaluukut keskenään?

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Su Lokakuu 29. 10:13:18 2006

Kyllä, ovat identtiset.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Su Lokakuu 29. 11:19:02 2006

Fullspeed kirjoitti:Kyllä, ovat identtiset.
niin, identtiset paitsi mk2 isompi lasi, luukun "pilarit" näin ollen ohuemmat lasin sivuilla :wink: sopii kuitenkin vaihtaa keskenään.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ke Marraskuu 1. 21:14:16 2006

Jaa?? Ku eivät oo niitä sivu laseja jaksanu vaihtaa mk2 3d malleissa isompiin, toisin ku 4- ja 5-luukkusissa . Ois pitäny tietysti ovien lisäksi uudet takakylkipellit tehdä. :-s

E: Piti oikeen tarkistaa. Näkkyy tosiaan olevan leveemmät takalasit mk2 3&5-luukkusissa. Ei ne sitten oo identtiset. Ei niissä sitten oo mk1:ssä ja mk2 luiskaperissä samaa ku kattopelti. Vai onko?? :roll:
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Ke Marraskuu 1. 21:25:51 2006

Fullspeed kirjoitti:Jaa?? Ku eivät oo niitä sivu laseja jaksanu vaihtaa mk2 3d malleissa isompiin, toisin ku 4- ja 5-luukkusissa . Ois pitäny tietysti ovien lisäksi uudet takakylkipellit tehdä. :-s

E: Piti oikeen tarkistaa. Näkkyy tosiaan olevan leveemmät takalasit mk2 3&5-luukkusissa. Ei ne sitten oo identtiset. Ei niissä sitten oo mk1:ssä ja mk2 luiskaperissä samaa ku kattopelti. Vai onko?? :roll:
pyyhkijän sulat... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lehto
CRSC jäsen 2017
Viestit: 1263
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 10:55:12 2002
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Lehto » To Marraskuu 2. 9:22:05 2006

Fullspeed kirjoitti:Jaa?? Ku eivät oo niitä sivu laseja jaksanu vaihtaa mk2 3d malleissa isompiin, toisin ku 4- ja 5-luukkusissa . Ois pitäny tietysti ovien lisäksi uudet takakylkipellit tehdä. :-s

E: Piti oikeen tarkistaa. Näkkyy tosiaan olevan leveemmät takalasit mk2 3&5-luukkusissa. Ei ne sitten oo identtiset. Ei niissä sitten oo mk1:ssä ja mk2 luiskaperissä samaa ku kattopelti. Vai onko?? :roll:
Kattopeltikään ei taida välttämättä olla sama. Kun joku puhui jokin aika sitten että yritti sovittaa mk1 luiskaperä sierraan mk2 sierran kattoluukkua, niin katon muoto olisi ollut erilainen vanhemmassa, kuin uudemmassa sierrassa.

Mene ja tiedä :?:
Jäsen #203
Ford Sierra RS Cosworth -86
Ford Sierra 2.0 Laser -85 (museoajoneuvo)
Ford S-Max 1.6i EcoBoost Titanium Business -14

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » To Marraskuu 2. 21:37:05 2006

Oisko sitte sedanin luukku?? Vaikka ei kai se kuperuus juuri sen kummempi ole.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Vastaa Viestiin