vapaavirtaus suodin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
vapaavirtaus suodin
onko kellään tietoa mistä saisi sierraan kartiomallisia vapaavirtaussuotimia ja mihin hintaan? varmaan löytyisi jos jaksaisi ettiä itse mutta.......
-
Re: vapaavirtaus suodin
Autoracing,paikalliset varaosaliikkeet myy (Fixus ainakin) ja sit tietysti tilulilu kaupat.rieskamies kirjoitti:onko kellään tietoa mistä saisi sierraan kartiomallisia vapaavirtaussuotimia ja mihin hintaan? varmaan löytyisi jos jaksaisi ettiä itse mutta.......
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
Kuulunee tilulilu osastoon, mutta esim motonetissä on sabelt ja raid hp merkkisiä suotimia.
Luulen että ihan budjettihintaisia (ei ole kyllä tosin tullut tarvittua tommosta koskaan, joten en tunne hintoja)
Jos käyttää motonetin hakua ni hae "sabelt" tai "raid hp" ni löytyy, järkevillä hakusanoilla ei tule osumia..
Luulen että ihan budjettihintaisia (ei ole kyllä tosin tullut tarvittua tommosta koskaan, joten en tunne hintoja)
Jos käyttää motonetin hakua ni hae "sabelt" tai "raid hp" ni löytyy, järkevillä hakusanoilla ei tule osumia..
-
-
- Viesti:
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viesti:
Kaveri haki just Lahden Autopartista Simotan(sininen) Ooppeliinsa, hintaa tais olla 34e. Ihan toimivia suodattimia, kohtuullisen kokoinenkin ja 3" putkilähdöllä. En tiedä mistä kaikkialta noita saa, mutta tuo firma edustaa lähinnä poppiskamaa, SPL Dynamics, DLS yms. yms. samat kuin esimerkiksi Powersetissä.
Ja DOHC-Sierrasta kannattaa ottaa putsarin kotelon lisäksi se L:n muotoinen imuäänien vaimennin pois, muuten ei ole tuning-filtteristä iloa kun äänet ei kasva...
Ja DOHC-Sierrasta kannattaa ottaa putsarin kotelon lisäksi se L:n muotoinen imuäänien vaimennin pois, muuten ei ole tuning-filtteristä iloa kun äänet ei kasva...

Mertie pub & 3D