EEC-IV:N korvaaminen MS:llä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

EEC-IV:N korvaaminen MS:llä

Viesti Kirjoittaja wekku » Pe Marraskuu 24. 20:00:06 2006

Eli löytyykö MS:n sovitinta millä sen vois liittää Escortin omaan johtosarjaan?
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar » Pe Marraskuu 24. 20:03:57 2006

Löytyy. Passionfordilla tai eBayssa olen nähnyt piirilevyn juuri tätä varten. Voin koittaa etsiä jossain vaiheessa. Sitten Finsquirt.netin foorumilta löytyy myös kauppias jolla on tyhjiä EEC-IV koteloita ja niitä liittimiä. Ostin kokeeksi/varmuuden välttämiseksi yhden kaappiin.

EDIT1: googletin vähän http://megaefi.com/

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » La Marraskuu 25. 10:15:12 2006

Ok, kiitos tiedosta.

Täytyy ryhtyä tutkimaan tosissaan tuota vaihtoa ja selvitellä paljonko tuo adapteri maksaa.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » Su Marraskuu 26. 15:27:29 2006

wekku kirjoitti:Ok, kiitos tiedosta.

Täytyy ryhtyä tutkimaan tosissaan tuota vaihtoa ja selvitellä paljonko tuo adapteri maksaa.
25$.. itseänikin kiinnostaisi! kimppatilauksen paikka? 8)
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » Su Marraskuu 26. 15:59:59 2006

No mikä ettei, ei huono idea.

Onko muita halukkaita kimppaan mukaan?
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Su Marraskuu 26. 16:00:43 2006

Milloin ajattelitte tilata?
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » Su Marraskuu 26. 16:04:28 2006

Jaa,a, ei mulla ainakaan hirvee kiirus ole kun ei oo vielä MS hommattu.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

avoesco
Viestit: 162
Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja avoesco » Ma Marraskuu 27. 9:53:38 2006

Muakin kiinnostaa adapteri :wink:
Kimppa tilausta vaan kehiin :arrow:

Edit:onhan niitä osia hyvä olla jo valmiina varastossa :wink:
#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu) 8)

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ma Marraskuu 27. 14:31:32 2006

Mulle kans eli mukana, jos saadaan kimppatilaus ajoiksi.

caddy
Viestit: 2075
Liittynyt: Ke Helmikuu 23. 21:34:28 2005
Paikkakunta: Toivala

Viesti Kirjoittaja caddy » Ma Marraskuu 27. 16:01:31 2006

qreippi kirjoitti:
wekku kirjoitti:Ok, kiitos tiedosta.

Täytyy ryhtyä tutkimaan tosissaan tuota vaihtoa ja selvitellä paljonko tuo adapteri maksaa.
25$.. itseänikin kiinnostaisi! kimppatilauksen paikka? 8)
onkos tämä sellainen osa joka käy myös samalla poksilla olevaan is sierraan
Mondeo -02 ST220
Sierra -86 iS --> M52B25
#1398

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Marraskuu 27. 16:33:16 2006

Siis mitä te ootte tilaamassa? Pelkkää EEC-IV:n tyhjää boxia jossa 60-pin liitin, vaiko jotain oikeen hienoa ja teknistä laitetta jolla saadaan MS suoraan kytkettyä Fordin EEC-IV johtosarjaan omaan liittimeen?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Ma Marraskuu 27. 17:18:08 2006

Itselleni siis riittäisi kyllä ihan täysin pelkkä piirilevy johon saisi tuon orggisliittimen tinattua ja siitä sitten vedettyä megaan johdot. Vähän epäilyttää että onko kaikissa eec-iv:ssä muka nuo pinnit täysin samoilla kohdilla jos väki on siis tilaamassa tuollaista täydellistä conversionkittiä. Itsellä kun ei todellakaan ole mitään pakkoa saada ms:sää alkuperäisen ruutaboksin sisään.

Piirilevy sen takia, että pelkkään liittimeen on melko pirullinen yrittää tinata johtoja oikosulkuvaarantakia.

Tosin nyt kun on tuota protolevyä niin pitäisi kokeilla saisiko tuon liittimen juotettua siihen...
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » Ma Marraskuu 27. 20:37:59 2006

MouTine kirjoitti:Siis mitä te ootte tilaamassa? Pelkkää EEC-IV:n tyhjää boxia jossa 60-pin liitin, vaiko jotain oikeen hienoa ja teknistä laitetta jolla saadaan MS suoraan kytkettyä Fordin EEC-IV johtosarjaan omaan liittimeen?
http://megaefi.com/

Tuollanen olis tarkoitus tilata.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

mvla
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja mvla » Ti Marraskuu 28. 22:07:36 2006

Mukana kimppatilauksessa !!!!
#863
Audi 1.8T quatro -95
KAWASAKI ZX-6R

Sotilas on kuin "KYRPÄ" se menee sinne minne työnnetään!

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Ke Marraskuu 29. 14:33:09 2006

Minä olen mukana tilauksessa.

avoesco
Viestit: 162
Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja avoesco » Ke Marraskuu 29. 14:35:22 2006

Mukavasti näyttää olevan porukkaa mukana :wink:
Ketäs alkaa hoitelee/keräämään tilausta kasaan :roll:
#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu) 8)

timo^
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Helmikuu 21. 13:56:17 2003
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja timo^ » Ke Marraskuu 29. 15:48:38 2006

Mukana tilauksessa kans.
Sierroja

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » Ke Marraskuu 29. 20:44:51 2006

avoesco kirjoitti:Mukavasti näyttää olevan porukkaa mukana :wink:
Ketäs alkaa hoitelee/keräämään tilausta kasaan :roll:
Jaa,a..

Mun aika ei taida riittää moiseen, eikä kyl oo Visaakaan.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Marraskuu 29. 21:40:25 2006

wekku kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Siis mitä te ootte tilaamassa? Pelkkää EEC-IV:n tyhjää boxia jossa 60-pin liitin, vaiko jotain oikeen hienoa ja teknistä laitetta jolla saadaan MS suoraan kytkettyä Fordin EEC-IV johtosarjaan omaan liittimeen?
http://megaefi.com/

Tuollanen olis tarkoitus tilata.
Siis onko toi muka kokonainen MS?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja hanta » Ke Marraskuu 29. 21:47:28 2006

MouTine kirjoitti: Siis onko toi muka kokonainen MS?
Siis tuohan on pelkkä adapteri EEC IV -> MS. Eli tarvitset vielä itse Megasquirtin.


Osaakos joku sanoa mitä muutoksia vielä tuon adapterin lisäksi tarvitsen jos haluan asentaa MS:n mk5 rs2000 escorttiin. Tuota megaefi.com sivustoa nyt jonninverran selailleena ei aihakaan heti tule mitään selkeää ohjetta vastaan. Onko kaikki Fordin EEC IV ruiskit tosiian niin yhtenevät että tuolla adapterilla saadaan homma pelittämään autossa kuin autossa, ilman suurempia muutoksia?

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar » Ke Marraskuu 29. 21:55:02 2006

hanta kirjoitti: Osaakos joku sanoa mitä muutoksia vielä tuon adapterin lisäksi tarvitsen jos haluan asentaa MS:n mk5 rs2000 escorttiin. Tuota megaefi.com sivustoa nyt jonninverran selailleena ei aihakaan heti tule mitään selkeää ohjetta vastaan. Onko kaikki Fordin EEC IV ruiskit tosiian niin yhtenevät että tuolla adapterilla saadaan homma pelittämään autossa kuin autossa, ilman suurempia muutoksia?
RS2K:n pinnijärjestykset saa selville kytkentäkaavioista (voin koittaa jotenkin levitellä, mutta löytynee netistäkin, ainakin nelikon). Mitään suuria modauksia ei tule mieleen jos käyttää vakio EDIS sytytystä jne. Jotain osia toki jää käyttämättömäksi. Esim. APS-venttiiliä en ajatellut ohjailla.

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja sesse » Ke Marraskuu 29. 22:51:13 2006

hanta kirjoitti:
MouTine kirjoitti: Siis onko toi muka kokonainen MS?
Siis tuohan on pelkkä adapteri EEC IV -> MS. Eli tarvitset vielä itse Megasquirtin.


Osaakos joku sanoa mitä muutoksia vielä tuon adapterin lisäksi tarvitsen jos haluan asentaa MS:n mk5 rs2000 escorttiin. Tuota megaefi.com sivustoa nyt jonninverran selailleena ei aihakaan heti tule mitään selkeää ohjetta vastaan. Onko kaikki Fordin EEC IV ruiskit tosiian niin yhtenevät että tuolla adapterilla saadaan homma pelittämään autossa kuin autossa, ilman suurempia muutoksia?
http://www.rs2000-16v.co.uk/forum/topic ... C_ID=13627
rekisteröi ittes tonne niin tossa on juttu mitenkä sen saa käymään :wink:

ja oon mukana kimppatilauksessa jos ja kun toi mun escoon käy :wink:

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Marraskuu 29. 22:54:34 2006

hanta kirjoitti:
MouTine kirjoitti: Siis onko toi muka kokonainen MS?
Siis tuohan on pelkkä adapteri EEC IV -> MS. Eli tarvitset vielä itse Megasquirtin.
Voi nyt helvetti että menee vaikeaksi. Mitä helvetin hyötyä tosta sitten on? Onhan niitä MS:siä ennenkin laitettu auton omaan johtosarjaan?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

VooDoo
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1156
Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja VooDoo » Ke Marraskuu 29. 23:20:31 2006

ei tarvi särkeä auton omaa johtosarjaa.. Ja vakioliittimet säilyy -> ms hajoaa -> nopea swappi tien päällä vakio ohjaukseen ja pystyy nilkuttaan perille.
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja hanta » Ke Marraskuu 29. 23:23:59 2006

jesse1987 kirjoitti: http://www.rs2000-16v.co.uk/forum/topic ... C_ID=13627
rekisteröi ittes tonne niin tossa on juttu mitenkä sen saa käymään :wink:

ja oon mukana kimppatilauksessa jos ja kun toi mun escoon käy :wink:
Joo, tota jo lueskelin. Tossa ketjussa vaan sen aloittaja ei ilmeisesti vieny projektiaan loppuun ja MS jäi asentamatta. Melko lailla "bolt on" systeemillä tosta taitaa kuitenkin selvitä.


Onkos kukaan tutkinut tuota RS2000 lambda systeemiä, eli mitä lisä kilkettä tarvitaan että saadaan kaksi lambdaa toimimaan?


...Niin olisin kanssa mukana kimppatilauksessa :wink:
Viimeksi muokannut hanta, Ke Marraskuu 29. 23:37:50 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja sesse » Ke Marraskuu 29. 23:32:47 2006

hanta kirjoitti: Onkos kukaan tutkinut tuota RS2000 lambda systeemiä, eli mitä lisä kilkettä tarvitaan että saadaan kaksi lambdaa toimimaan?
en tiiä ymmärsinkö sun kysymyksen oikein mutta muistaakseni ihan uusimpaan megan versioon saa kytkettyä kaks labdaa ihan vaan bolt on :wink:

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » To Marraskuu 30. 9:24:13 2006

VooDoo kirjoitti:ei tarvi särkeä auton omaa johtosarjaa.. Ja vakioliittimet säilyy -> ms hajoaa -> nopea swappi tien päällä vakio ohjaukseen ja pystyy nilkuttaan perille.
Tätä juuri ajoin itekkin takaa..

Kätevää eikö totta :wink:
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » To Marraskuu 30. 9:46:56 2006

VooDoo kirjoitti:ei tarvi särkeä auton omaa johtosarjaa.. Ja vakioliittimet säilyy -> ms hajoaa -> nopea swappi tien päällä vakio ohjaukseen ja pystyy nilkuttaan perille.
Tota siis niinkuin jo tuossa mainitsin niin itselleni ainakin riittäis pelkkä "piirilevy" tuohon kytkentään. Itse en ainakaan kostu minkään vertaan, että saan adapterin missä on edis, tfi yms yms "extrat". Ja ainakin itse epäilen erittäin paljon tuon plug'n'play toimivuutta juuri tuon pinnijärjestyksen osalta.

Joku esim. rs2000:n omistaja voi käydä katsoon vaikka tuolta mun sierraprojektista, että onko ohc efissä vastaavat järjestykset. Kuten jo mainitsin niin epäilen vahvasti

Eli itse käsitin tosiaan että puhe oli vain tuollaisesta "piirilevyn" palasta mihin saisi juottaa nuo megan piuhat, mutta en kyllä tuollaista superhyper murikkaa ole tilaamassa :)

Esim. megan lämpötila-anturit joutuu yleensä kalibroimaan sopivan bias vastuksen kanssa, niin sama silloin ainakin omasta mielestäni on tehdä samalla tarvittavat modaukset suoraan megan piirilevyyn. Tuollaisesta on vaan ikävämpi alkaa etsiin vikaa jos sellainen tulee. Ihan mun henk.koht. mielipide, toki kukin tekee tavallaan
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja hanta » To Marraskuu 30. 9:56:05 2006

wekku kirjoitti:
VooDoo kirjoitti:ei tarvi särkeä auton omaa johtosarjaa.. Ja vakioliittimet säilyy -> ms hajoaa -> nopea swappi tien päällä vakio ohjaukseen ja pystyy nilkuttaan perille.
Tätä juuri ajoin itekkin takaa..

Kätevää eikö totta :wink:
Eikä tarvi ms säätäessä miettiä päästöjä, leimalle alkuperäis ecu takas ja kaikkilla on kivaa :wink:

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar » To Marraskuu 30. 13:53:23 2006

fsohc kirjoitti: Tota siis niinkuin jo tuossa mainitsin niin itselleni ainakin riittäis pelkkä "piirilevy" tuohon kytkentään. Itse en ainakaan kostu minkään vertaan, että saan adapterin missä on edis, tfi yms yms "extrat". Ja ainakin itse epäilen erittäin paljon tuon plug'n'play toimivuutta juuri tuon pinnijärjestyksen osalta.
Eikös tuossa tehdä pinnijärjestys osaksi hyppylangoilla/johdoilla tuohon levylle?

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » To Marraskuu 30. 14:05:44 2006

^ Niinpäs onkin

"Install any jumpers that may be required for your installation.
Every Ford EEC-IV computer is wired differently depending on the application. Some things are wired the same, these signals have been pre-wired from the MegaSquirt directly to the EEC-IV connector. Most of signals that vary from EEC to EEC have brought out to jumper pads so that each user can configure the Adaptor board accordingly. If for some reason a jumper pad is not present for your configuration, you can wire directly to the J1 EEC pins on the bottom of the board. It is best to solder in the jumper wires after installing the components, install the jumpers on the bottom of the board.
"

Eli vetämällä hyppyjohtoja & jumpperoimalla kytkentä. Itse näen tuon jo samana kuin kytkeä suoraan db37:sta eec:n letkuihin, niinkuin tuossa ylhäällä mainitaan "If for some reason a jumper pad is not present for your configuration, you can wire directly to the J1 EEC pins on the bottom of the board" :roll:
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

mvla
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja mvla » Ke Joulukuu 6. 13:28:17 2006

millon tilataan? MS lähti tilaukseen jo joten tuolle adapterille olis nyt käyttöä!!!
#863
Audi 1.8T quatro -95
KAWASAKI ZX-6R

Sotilas on kuin "KYRPÄ" se menee sinne minne työnnetään!

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » Pe Joulukuu 29. 10:31:13 2006

No tuota..

Onko vielä kiinnostusta moiselle värkille?

Vois ruveta pykäämään sitä kimppatilausta kasaan.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja sesse » Pe Joulukuu 29. 13:01:30 2006

mua ainakin kiinnostas :wink:

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Pe Joulukuu 29. 13:43:43 2006

hanta kirjoitti:
wekku kirjoitti:
VooDoo kirjoitti:ei tarvi särkeä auton omaa johtosarjaa.. Ja vakioliittimet säilyy -> ms hajoaa -> nopea swappi tien päällä vakio ohjaukseen ja pystyy nilkuttaan perille.
Tätä juuri ajoin itekkin takaa..

Kätevää eikö totta :wink:
Eikä tarvi ms säätäessä miettiä päästöjä, leimalle alkuperäis ecu takas ja kaikkilla on kivaa :wink:
voihan sinne ms laittaa vaikka sadat asetukset ja ladata vaan konttuurin pihassa toiset :wink:

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » Pe Joulukuu 29. 20:12:22 2006

Aivan..

Noh, ei muuta kun kimmpatilaus pystyyn.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

FroZ
Viestit: 146
Liittynyt: To Toukokuu 9. 20:06:35 2002
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja FroZ » La Joulukuu 30. 11:41:07 2006

Kiinnostusta löytyy myös täältä!

edit: Käykös tuo ruisku dokki riesaan?

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » La Joulukuu 30. 13:27:28 2006

Kyllä sen pitäs käydä.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

makeN
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja makeN » Su Joulukuu 31. 4:26:18 2006

wekku kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Siis mitä te ootte tilaamassa? Pelkkää EEC-IV:n tyhjää boxia jossa 60-pin liitin, vaiko jotain oikeen hienoa ja teknistä laitetta jolla saadaan MS suoraan kytkettyä Fordin EEC-IV johtosarjaan omaan liittimeen?
http://megaefi.com/

Tuollanen olis tarkoitus tilata.
Siis nyt mä en ymmärrä ihan täysin vissiin.. mihin noita kaikenmaailman elektroniikka hiluja tuolla sisällä tarvitaan/mitä tekevät..???
Siis eikö voi ottaa jotain vanhaa romu boksia?? Mistä juottaa ton liitin kamman irti ja siihen tinaa johdon pätkät mitkä taas liittää siihen megan omaan liitin kampaan... eli siis tekee vaan semmosen lyhyn adapterijohdon... vähän niinku noin ----> http://img.photobucket.com/albums/v460/ ... nimetn.jpg

wekku
CRSC jäsen 2014
Viestit: 3417
Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja wekku » Su Joulukuu 31. 10:09:51 2006

makeN kirjoitti:
wekku kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Siis mitä te ootte tilaamassa? Pelkkää EEC-IV:n tyhjää boxia jossa 60-pin liitin, vaiko jotain oikeen hienoa ja teknistä laitetta jolla saadaan MS suoraan kytkettyä Fordin EEC-IV johtosarjaan omaan liittimeen?
http://megaefi.com/

Tuollanen olis tarkoitus tilata.
Siis nyt mä en ymmärrä ihan täysin vissiin.. mihin noita kaikenmaailman elektroniikka hiluja tuolla sisällä tarvitaan/mitä tekevät..???
Siis eikö voi ottaa jotain vanhaa romu boksia?? Mistä juottaa ton liitin kamman irti ja siihen tinaa johdon pätkät mitkä taas liittää siihen megan omaan liitin kampaan... eli siis tekee vaan semmosen lyhyn adapterijohdon... vähän niinku noin ----> http://img.photobucket.com/albums/v460/ ... nimetn.jpg
No eikös siellä sivuilla lue mitä varten sitä elektroniikkaa siellä välissä.

Voihan se tietty tehdä noinkin.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » To Tammikuu 11. 14:02:27 2007

Mukana tilauksessa jos sellainen syntyy... suurin syy miksen ole MS:ää vielä hommannut on juurikin se etten ole viitsinyt lähteä johtosarjaa räpeltämään, mutta jos kerran tuosta saa tehtyä bolt-on boksin niin miksipä ei...
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

Vastaa Viestiin