Sierra DOHC Ohjaustehostin

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

T-Fibby

Sierra DOHC Ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja T-Fibby » Ma Helmikuu 12. 18:22:53 2007

Mites tehostimen öljymäärä pitäis ko. lintassa tarkistaa, kylmänä, kuumana, käydessä ? :D

Näytti ainakin koneen ollessa lämmin alarajaa, eli ois varmaan aika lisätä ja tuntu tuolla jääradalla käyvän jo ohjaaminenkin aavistuksen verran jäykemmäks. Tuli aika ahkeraan sitä ruoria pyöriteltyä :roll:

Ja ATF:ää sinne sit vissiin kipataan ? Neuvokaa viisaammat kun olen ihan kujalla tässä (ja monessa muussakin) asiassa. :wink:

THR

Re: Sierra DOHC Ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Helmikuu 12. 18:27:09 2007

T-Fibby kirjoitti:Mites tehostimen öljymäärä pitäis ko. lintassa tarkistaa, kylmänä, kuumana, käydessä ? :D

Näytti ainakin koneen ollessa lämmin alarajaa, eli ois varmaan aika lisätä ja tuntu tuolla jääradalla käyvän jo ohjaaminenkin aavistuksen verran jäykemmäks. Tuli aika ahkeraan sitä ruoria pyöriteltyä :roll:

Ja ATF:ää sinne sit vissiin kipataan ? Neuvokaa viisaammat kun olen ihan kujalla tässä (ja monessa muussakin) asiassa. :wink:
atf ja käynnissä olessa tarkastus ja lisäys

T-Fibby

Re: Sierra DOHC Ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja T-Fibby » Ma Helmikuu 12. 19:04:52 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:
T-Fibby kirjoitti:Mites tehostimen öljymäärä pitäis ko. lintassa tarkistaa, kylmänä, kuumana, käydessä ? :D

atf ja käynnissä olessa tarkastus ja lisäys
Kiitos nopeasta vastauksesta. 8)

Vastaa Viestiin