Toivottavasti keräilee vankilan suihkun lattialta saippuaaSeppoJJ kirjoitti:Lieneekö poliisi poiminut miehen säilöön tuolla välin?

Valvoja: CRSC Hallitus
Laze kirjoitti:parempi keino ois kusettaa sitä itseään tai pölliä siltä jotain..Lehto kirjoitti:Auralle pitäisi tehdä jonkun samanlainen temppu, kuin kaksi Anjalankoskelaista miestä teki autovarkaalle, joka varasti toisen mihen auton.
Miehet saivat selville kuka varas oli ja menivät miehen asunnolleen tämän kohtiin. Ottivat varkaan väkivalloin mukaan ja tunkivat kotinsa perunakellariin. Väkivaltaa käytettiin jonkinverran.
Poliisi löysi varkaan perunakellerista ja miehet saivat syytteet pahoinpitelystä jne. (asian huononpia puolia)
Varas sai varmaan jotakin opetusta tai sitten ei eli jatkaa vanhaan samaan malliin.
jsahlman kirjoitti:Homma Roger.
Ei muutoksia käräjäoikeuden tuomioon.
Laskua tältä keikalta noin 4800€ (sakko+ asianajajan kulut). Tombolle ei maksua osnan kopeekkaakaan.
Yhteensä 10750 ( aikaisemmat kulut, auton myynti tappio ja kunnostus sekä 5 kertaa oikeudessa käyntien kulut ) + 4800 = 15550€
Aah ihanata. Ole iloinen että sain tutustua Tomboon ja onneksi kirjoitin siitä tänne yleisölle. Ne kirjoitukset tuli maksamaan 15550€
Jokainen voi vetää omat päätösensä että kirjoittaisinko vastaavasta tapahtumasta enään
Aika paukun se poika sai aikaan mulle
Tulee 15550 hyvää syytä muistella Tomboa kiikkustuoliin saakkaa.
Kaverillehan ei tullut kuin 5000 hyvää syytä ajatella Tomboa
ja multa lähtee kans..sierra friikki kirjoitti:varmasti lähtee multaki kymppi.Jallu kirjoitti:Mä laitan heti muutaman kympin, kun joku osoittaa tilinron.Bootsi kirjoitti:Oikeusvaltio...
Kolehti olis paikallaan.
Kait ajatuksetkin tulevat kohta rangaistavaksi.KtK kirjoitti:Mun ajatuksia Tommi Aurasta kohtaan ei saa julkistaa missään nimessä. Joutuisin linnaan. Mutta ajatuksista ei sentään kai vielä tuomita.
itellä varastettiin aikoinaan tuhnuksesta 30 cd-levyä, ja yritti varas nussia koko autonkin. varas jäi silminnäkijän avulla kiinni. oli tosiaan kiva huomata, että varas saa valtiolta asianajajat sun muut. itse saat selvitellä ja kerätä tiedot itse. tulee sellainen olo, että kumpi tässä nyt onkaan se rosvo.. rosvoa paapotaan ja autetaan.SLEI kirjoitti:"Sama juttu nyt tää kirkonpolttaja. 6,5 Vuotta"
Koko tuomio ei tullut sinällään kirkon poltamisesta vaan siitä, että meinasi polttaa siinä samalla puoli Porvoota ja ihmiset koteihinsa.
Sairasta seurata noita oikeudenkäyntejä paikalla, kun syytetyt persaukiset saa valtion piikkiin niin kalliit ja hyvät asianajajat kuin keksii pyytää ja yleensä rikoksen uhrit yrittää sinnitellä omin avuin. Matti tai Maija Meikäläinen on useimmiten käräjillä ensimmäistä kertaa ja saleissa kaikki päivänsä luuhaavat asianajajat suomii heitä kysymyksillään, perussettien syyttäjät on yleensä niin nössöjä ettei heistä ole mitään tukea asianomistajalle. Syytetty yleensä pyörtää istunnossa kaikki aikaisemmin kertomansa ja asioita käsitellään lytättyjen todistajien ja asianomistajien kertoman mukaan.
Outoa ettei varkaalle korvauksia annettu kun häntä varkaaksi kutsuttiin
itelle kävi joskus samanlailla,mut pölestettiin 2 vahvistinta taunuksesta.. oikeus ei mahtanu mitään,oli kuulemma niin varaton ja muutenkin elämän kaltoinkohtelema tyyppi.sai sakot ja minä olevinaan oikeutetun korvauksen.. onneks oli yks tuttu kaveri mikä oli tosi hyvä tollasissa henkilökohtaisissa valtakunnan sovitteluhommissa.oli eräs yö palautettu oikeudenkäynnin jälkeen vahvarit oikein pussissa meidän kotipaikan rapuille..taneli kirjoitti:itellä varastettiin aikoinaan tuhnuksesta 30 cd-levyä, ja yritti varas nussia koko autonkin. varas jäi silminnäkijän avulla kiinni. oli tosiaan kiva huomata, että varas saa valtiolta asianajajat sun muut. itse saat selvitellä ja kerätä tiedot itse. tulee sellainen olo, että kumpi tässä nyt onkaan se rosvo.. rosvoa paapotaan ja autetaan.SLEI kirjoitti:"Sama juttu nyt tää kirkonpolttaja. 6,5 Vuotta"
Koko tuomio ei tullut sinällään kirkon poltamisesta vaan siitä, että meinasi polttaa siinä samalla puoli Porvoota ja ihmiset koteihinsa.
Sairasta seurata noita oikeudenkäyntejä paikalla, kun syytetyt persaukiset saa valtion piikkiin niin kalliit ja hyvät asianajajat kuin keksii pyytää ja yleensä rikoksen uhrit yrittää sinnitellä omin avuin. Matti tai Maija Meikäläinen on useimmiten käräjillä ensimmäistä kertaa ja saleissa kaikki päivänsä luuhaavat asianajajat suomii heitä kysymyksillään, perussettien syyttäjät on yleensä niin nössöjä ettei heistä ole mitään tukea asianomistajalle. Syytetty yleensä pyörtää istunnossa kaikki aikaisemmin kertomansa ja asioita käsitellään lytättyjen todistajien ja asianomistajien kertoman mukaan.
Uskomatonta mutta näköjään tottavoicecoil kirjoitti:itelle kävi joskus samanlailla,mut pölestettiin 2 vahvistinta taunuksesta.. oikeus ei mahtanu mitään,oli kuulemma niin varaton ja muutenkin elämän kaltoinkohtelema tyyppi.sai sakot ja minä olevinaan oikeutetun korvauksen.. onneks oli yks tuttu kaveri mikä oli tosi hyvä tollasissa henkilökohtaisissa valtakunnan sovitteluhommissa.oli eräs yö palautettu oikeudenkäynnin jälkeen vahvarit oikein pussissa meidän kotipaikan rapuille..taneli kirjoitti:itellä varastettiin aikoinaan tuhnuksesta 30 cd-levyä, ja yritti varas nussia koko autonkin. varas jäi silminnäkijän avulla kiinni. oli tosiaan kiva huomata, että varas saa valtiolta asianajajat sun muut. itse saat selvitellä ja kerätä tiedot itse. tulee sellainen olo, että kumpi tässä nyt onkaan se rosvo.. rosvoa paapotaan ja autetaan.SLEI kirjoitti:"Sama juttu nyt tää kirkonpolttaja. 6,5 Vuotta"
Paita saapui, kiitoksia Sahlmanille!jsahlman kirjoitti:a tästäpä se lähtee taas :
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=80603
Pankaas sanaa kiertään. Meneekö viime kesän määrä rikki.
joo, klubi päätti tukea hyvää asiaa.Garrett kirjoitti:Paita saapui, kiitoksia Sahlmanille!jsahlman kirjoitti:a tästäpä se lähtee taas :
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=80603
Pankaas sanaa kiertään. Meneekö viime kesän määrä rikki.
(on muutes kossuklubinkin nimi selässä...)
Tilaskos muut täkäläiset?
puerco from ffp kirjoitti:Ne katsoo ketä haluaa nähdä
Paita takaa
http://miisu.1g.fi/kuvat/puerco/IMG_6021-01.jpg/full
ja edestä
http://miisu.1g.fi/kuvat/puerco/Untitled-1.jpg/full
näyttäis olevan tää bemarin pöllijä 5vuotta vanhempi kuin tämän topicin päähenkilö