huoli V6 virranjakajista.

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

huoli V6 virranjakajista.

Viesti Kirjoittaja tanari » Ma Huhtikuu 2. 17:54:41 2007

Pitäis saada tohon 2.9litraseen sytkävehkeet nyt kuntoon pikkuhiljaa ja mieltä painaa tämä.

Mulla on 2kpl 2.9litrasen virranjakajia, eikä yhtään 2.8:n ei pääse vertailemaan, käykö ne keskenään, vai onko rattaassa eroja, kun nokkakin pyörii eripäin näissä koneissa.

entä mikä olisi helpoin tapa toteuttaa sytkä, itse olen nyt melkeen hommaamassa 2.8 jakajaa + motorcraftin boksia siihen.

mutta kertokaa ihmeessä hyviä ideoita. :wink:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

tumi
Viestit: 201
Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004

Viesti Kirjoittaja tumi » Ma Huhtikuu 2. 20:39:29 2007

Mikäs tässä on tavoitteena?
Kaasari tai k-jetronic 2.9iin?
Oliskohan menestystä jos yrittäisi vaihtaa rattaan 2.9 jakajasta 2.8 jakajaan. Kai näissä jakajat pyörii samaan suuntaan?
-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ti Huhtikuu 3. 7:56:14 2007

eilen illalla hypistelin toista 2.9:n jakajista, tuntuu olevan kiinteä, eli ei mitään keskipakojousia, 2.8 jakajassa on ainakin, multa löytyy tollanen -> kuva

vois vissiinkin käyttää 2.8 jakajan kanssa.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ti Huhtikuu 3. 19:08:02 2007

mikäli jollain on 2.8 tai muuten vain kärjetön V6 jakaja ja haluat myydä sen, ota yhteyttä. :wink:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Vastaa Viestiin