sierra 1,6 88. e-max vai tavallinen. miten tunnistaa

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

MK82
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Syyskuu 19. 18:26:30 2005

sierra 1,6 88. e-max vai tavallinen. miten tunnistaa

Viesti Kirjoittaja MK82 » Ke Huhtikuu 11. 17:30:54 2007

kannentiivisteitä on kahta mallia e-max ja tavallinen, kumpi tuo minun romu on kun lohkossa on 165??
Siipi "cossu" projekti
Sedan 2,0 dohc sierra
Focus 1,8 zetec

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Re: sierra 1,6 88. e-max vai tavallinen. miten tunnistaa

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ke Huhtikuu 11. 17:33:57 2007

MK82 kirjoitti:kannentiivisteitä on kahta mallia e-max ja tavallinen, kumpi tuo minun romu on kun lohkossa on 165??
e-max pitäis olla
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Re: sierra 1,6 88. e-max vai tavallinen. miten tunnistaa

Viesti Kirjoittaja fsohc » Ke Huhtikuu 11. 17:35:09 2007

MK82 kirjoitti:lohkossa on 165
= e-max
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Huhtikuu 11. 17:37:45 2007

mäntä on soikea eikä pyöreä :)
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

MK82
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Syyskuu 19. 18:26:30 2005

Viesti Kirjoittaja MK82 » Ke Huhtikuu 11. 18:13:44 2007

Aika selvältä vaikuttaa, kiitos vastauksista :)
Vielä sen verran että mikähän numero se on normi ykskutosessa.. 160 :?
Siipi "cossu" projekti
Sedan 2,0 dohc sierra
Focus 1,8 zetec

Ford is God
Viestit: 4022
Liittynyt: Pe Elokuu 6. 22:05:35 2004

Viesti Kirjoittaja Ford is God » Ke Huhtikuu 11. 18:20:40 2007

Tää on muakin vaivannut, pitääpi tarkistaa tuo lohkon numero, että onko tämäkin sellainen ekonominen talous malli. :lol: Ei mee kuitenkaan kun se 15 litraa satasella (saa syyttää raskasta kaasujalkaa tai hidasta autoa).

MK82
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Syyskuu 19. 18:26:30 2005

Viesti Kirjoittaja MK82 » Ke Huhtikuu 11. 18:27:27 2007

Onkohan tuossa mitään muita eroja teknisesti tavalliseen 1,6:een verrattuna.. ei tuo kovin ekonomilta vaikuta, liikkuu paremmin kun muutama vuosi sitten ollut 2,0 ohc..
Siipi "cossu" projekti
Sedan 2,0 dohc sierra
Focus 1,8 zetec

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Ke Huhtikuu 11. 18:51:20 2007

Sama iskunpituus kuin 2.0l ohc, mäntä pienempi kuin perus 1.6l.

MK82
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Syyskuu 19. 18:26:30 2005

Viesti Kirjoittaja MK82 » La Huhtikuu 14. 8:44:38 2007

sierra friikki kirjoitti:mäntä on soikea eikä pyöreä :)
Aika pyöreiltä ne männät vaikutti, piti oiken työntömitalla mittailla..
kannentiivisteessä kyllä oli soikeat reijät ja palotilat myös soikean malliset.
Siipi "cossu" projekti
Sedan 2,0 dohc sierra
Focus 1,8 zetec

Vastaa Viestiin