Kuten otsikosta voi päätellä, tarkoitus on laittaa ruisku kaasariautoon ja hoitaa toi bensapuoli välisäiliöllä jossa tavallinen sähköpumppu (Joku Facetti, en muista mallia) pitää kokoajan niin paljon pensaa ettei ruiskupumppu hori tyhjää.
Alunperin suunnitelma oli tehdä maitotölkin kokoinen ja mallinen tötterö ja pumppu siihen viereen ja se varmasti olisikin palennut ihan kivasti kunnes tajusin että hittolainen, eihän sitä voi autoon sisälle tuoda ja kodetta tutkiessani totesin sitten ettei sopivasta paikasta löydy tilaa noin isolle lootalle+pumpulle. Näin tuleekin sitten mieleeni että minkähän kokoinen tuon välisäiliön pitäisi olla? Neljän desin säiliö olisi kaikista helpoiten toteutettavissa, mutta hätätilassa 0.7 litraakin onnistuu. Jos pitää olla vielä isompi niin sitten täytyy jo luopua mieluisimmasta asennuspaikasta ja tehdä suosiolla suurempi jonnein muualle.
Suuripiirteinen suunnitelmakuvaus: http://wonk.sytes.net/~krisse/pensasailio.jpg
Paluuhan pitää sitten myös tehdä. Tekisi mieleni vetää se paluukin tuohon välisäiliöön jolloin sekin omalta osaltaan auttaisi pitämään välisäiliössä pintaa korkealla, mutta pelaako se noine hyvinee vai pitäisikö siihen laittaa takaiskuventtiili ettei mahdollisesti väärään suuntaan menevä bensa (Lähinnä erikoistapauksissa autotalliolosuhteissa, eihän tuollaista ajettaessa voi käydäkään) aiheuta ongelmia? Vai vedänkö vaan paluun helpointa kautta tankkiin ja homma pelittää?
Joku ehotti jopa tälläistä hyvin yksinkertaista ratkaisua mutta... -> http://wonk.sytes.net/~krisse/pensasailio2.jpg
Sähkökytkennät on kyllä mielessä kirkkaina, niistä en ainakaan tässä vaiheessa koe tarvitsevani neuvoa
