Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
fiesta boy
- Viestit: 886
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
- Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja fiesta boy » Su Heinäkuu 8. 15:07:07 2007
Mihin kannattaa laittaa öljynlämpö anturi? Onko öljyn tyhjennys propun paikka hyvä? Onko painemittarin paras paikka alkuperäisen anturin tilalla.Siihen vaan tarvisi tehdä jatkopala että sen kellon saa mahtumaan siihen,ja niistä on huono kokemus(öljyt tiellä joskus

).
Ja koneena on vm.98 2.0 zetec.
-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Aksu » Su Heinäkuu 8. 22:15:00 2007
Jos kierre on sama kuin ohc:n(1/4") ö-anturissa niin hae kunnollinen t-haara hydrauli letkuja myyvästä paikasta. Kestää vaikka olisi muutama haara peräkkäin ja antureita enemmänkin.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
fiesta boy
- Viestit: 886
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
- Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja fiesta boy » Ma Heinäkuu 9. 22:13:31 2007
Mikä reikä tossa zetecissä on siellä pakosarjan puolella lohkossa? ei siitä painetta saisi?
-
Voortikari
- Viestit: 1219
- Liittynyt: Ma Helmikuu 21. 14:11:29 2005
- Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Voortikari » Ma Heinäkuu 9. 22:29:57 2007
fiesta boy kirjoitti:Mikä reikä tossa zetecissä on siellä pakosarjan puolella lohkossa? ei siitä painetta saisi?
Jakohihnan vaihdon yhteydessä taidetaan siihen reikään laittaa ajoitustappi jos en nyt ole ihan pihalla

Ainut auto on ford. Kaikki muut on halpoja kopioita
-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hartza » Ma Heinäkuu 9. 23:17:04 2007
fiesta boy kirjoitti:Mikä reikä tossa zetecissä on siellä pakosarjan puolella lohkossa? ei siitä painetta saisi?
Tarkoitat varmaan sitä tulppaa siinä vaihteiston puoleisessa päässä, oliko nyt 13mm avaimella avattava? Todellista tarkoitusta en tiedä, mutta takana ei ole öljykanavaa vaan kampikammio. Toisella puolella konetta on sitten öljykellon kanssa samalla linjalla torx-kantainen proppu josta pääsee öljykanavaan.
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
fiesta boy
- Viestit: 886
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
- Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja fiesta boy » Ti Heinäkuu 10. 20:12:57 2007
eli siitä torxin alta voisi ottaa paineen mittarille? Osaatko sanoa että mahtuuko se anturi/kello siihen ,ettei ota ruiskuun kiinni?Itsellä ei ole vielä ruiskua niin en voi kokeilla

-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja VesQ » Ti Heinäkuu 10. 22:18:00 2007
Jossei muuten mahdu niin siihen reikään sopiva nippa ja esim teflon teräspunosletkua väliin johon pää joka sopii siihen anturiin niin alkaa olla sijoittamis mahdollisuudet aika rajattomat
Tai kulmaliitin ja esim hydrauliputkella siirto kauemmas sopivaan paikkaan, siinäkin mielikuvitus rajana
-
fiesta boy
- Viestit: 886
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
- Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja fiesta boy » Su Heinäkuu 15. 21:45:32 2007
kyllä se sinne mahtuisi se kello. Onko toi tyhjennys proppu sitten hyvä paikka lämpöanturille?
-
Sultzi
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Viesti
Kirjoittaja Sultzi » Su Heinäkuu 15. 21:50:08 2007
Siihen itse sijoitin anturin sierrassa, kun oli sivulle päin. Silloin ei kannata jos tulppa on alaspäin.