Käsi ylös kerhon 2,9i twin turbo rakentelijat
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: La Tammikuu 10. 0:05:03 2004
- Paikkakunta: Isokyrö
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
mul on 2kpl lancia hf intergralen 16v jäähdytintä pystyssä. Alapäät modifoituna peilikuviksi.
Turbojen ja kaasuläppien balanssi tuossa pitää olla tarkempi, koska imu/painekotelo on myös eritelty puoliskoiksi.
Monesti myös erillisten coolereiden jälkeen on yhdistetty ahtoputket ennen kaasuläppiä paremman toimivuuden toivossa.
Turbojen ja kaasuläppien balanssi tuossa pitää olla tarkempi, koska imu/painekotelo on myös eritelty puoliskoiksi.
Monesti myös erillisten coolereiden jälkeen on yhdistetty ahtoputket ennen kaasuläppiä paremman toimivuuden toivossa.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Mä aattelin laittaa tollasenCossuH kirjoitti:minkäslaista cooleria ootte käyttäny noissa v6 tuplaturboissa? onko haittaa vaikka toisen turbon putki tuleeki pitemmäksi, jos käyttää yhtä isoa cooleria. vai olisko 2 pientä cooleria parempi?
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
ei noi föönitkään kovin pieniltä näytä!Colognevsa kirjoitti:Mä aattelin laittaa tollasenCossuH kirjoitti:minkäslaista cooleria ootte käyttäny noissa v6 tuplaturboissa? onko haittaa vaikka toisen turbon putki tuleeki pitemmäksi, jos käyttää yhtä isoa cooleria. vai olisko 2 pientä cooleria parempi?

Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: La Tammikuu 10. 0:05:03 2004
- Paikkakunta: Isokyrö
mistä tollasen löysit? vai ootko teettäny? on kyllä sopivan kokooset ahtimetColognevsa kirjoitti:Mä aattelin laittaa tollasenCossuH kirjoitti:minkäslaista cooleria ootte käyttäny noissa v6 tuplaturboissa? onko haittaa vaikka toisen turbon putki tuleeki pitemmäksi, jos käyttää yhtä isoa cooleria. vai olisko 2 pientä cooleria parempi?

Sierra xr4i 24v
Sierra Cosworth 4x4
Sierra Cosworth 4x4
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Teetin Intercooler Oy:ssä. Laatu on erinomainen, varsinkin kun sattu värikin olemaan lempiväriCossuH kirjoitti:mistä tollasen löysit? vai ootko teettäny? on kyllä sopivan kokooset ahtimetColognevsa kirjoitti:Mä aattelin laittaa tollasenCossuH kirjoitti:minkäslaista cooleria ootte käyttäny noissa v6 tuplaturboissa? onko haittaa vaikka toisen turbon putki tuleeki pitemmäksi, jos käyttää yhtä isoa cooleria. vai olisko 2 pientä cooleria parempi?

-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Ainakin 2.8:siin on helpompi tehdä pakosarjat ku ei oo ku kaks reikää per kansiSultzi kirjoitti:Kertokaapa arvon raati, mitä huonoa on virityskäytössä 2,8l verrattuna 2,9l v6 koneeseen? Entä toisinpäin?
Mitä kannentiivisteitä olette käyttäneet näissä turbo vehkeissä?

-
- Viestit: 2457
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 14:26:15 2003
- Paikkakunta: Vaajakoski
Herrajumala mikä laitosColognevsa kirjoitti: Mä aattelin laittaa tollasen

Savitaipaleella on tulossa joskus lähitulevaisuudessa 2.8 sekä 2.9 TT projektit, harmi vaan kun kumpikaan kavereista ei ole bittinikkareita joten eivät täällä kirjottele

-
- Viestit: 690
- Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
- Paikkakunta: vantaa
eiköhän kaikista tieto saada kirjotteli tai ei,kunhan ei jäis taipaleelle noi vehkeetcruiseri kirjoitti:Herrajumala mikä laitosColognevsa kirjoitti: Mä aattelin laittaa tollasen![]()
Savitaipaleella on tulossa joskus lähitulevaisuudessa 2.8 sekä 2.9 TT projektit, harmi vaan kun kumpikaan kavereista ei ole bittinikkareita joten eivät täällä kirjottele

Timppa 24V
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Ulkosia eroja koneilla ei käsittääkseni ole. Tuuppaa vaan se 2.9 sinne ja leimaa se 2.4:na.jouni kirjoitti:En ole 2.4:sta käsissäni pyöritellyt, mutta olettaisin että kutakuinkin "samaa" designia nuo taitaa ulkoisesti 2.9:n kanssa olla ja suurimmat erot iskun pituudessa ja porauksessa. Taunusmiehet on varmaan tutkineet asiaa enemmän.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Nii no sinällään lisäkuutiot ei haittaa mut miten ahdetusta 2.9 koneesta saan vaan 136 heppaaHesus kirjoitti:Ulkosia eroja koneilla ei käsittääkseni ole. Tuuppaa vaan se 2.9 sinne ja leimaa se 2.4:na.jouni kirjoitti:En ole 2.4:sta käsissäni pyöritellyt, mutta olettaisin että kutakuinkin "samaa" designia nuo taitaa ulkoisesti 2.9:n kanssa olla ja suurimmat erot iskun pituudessa ja porauksessa. Taunusmiehet on varmaan tutkineet asiaa enemmän.

-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Enter painike on helvetin hyvä keksintö siihen. Ihan samalla tavalla ku mä saan omasta ohc:stä 136hv. Ja ihan samalla tavalla ku monesta cossun koneesta on otettu noi maagiset 136hv.henu kirjoitti:Nii no sinällään lisäkuutiot ei haittaa mut miten ahdetusta 2.9 koneesta saan vaan 136 heppaaHesus kirjoitti:Ulkosia eroja koneilla ei käsittääkseni ole. Tuuppaa vaan se 2.9 sinne ja leimaa se 2.4:na.jouni kirjoitti:En ole 2.4:sta käsissäni pyöritellyt, mutta olettaisin että kutakuinkin "samaa" designia nuo taitaa ulkoisesti 2.9:n kanssa olla ja suurimmat erot iskun pituudessa ja porauksessa. Taunusmiehet on varmaan tutkineet asiaa enemmän.
Ja sulla toivottavasti päivittyy jarrut yms. joten sama se vaikka siellä olis 600hv kunhan sulla se 136hv on lapulla.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
Sama iskukin niissä kyllä on. Mutta 2.4 lohko ei kestä porata 93.s.jouni kirjoitti:En ole 2.4:sta käsissäni pyöritellyt, mutta olettaisin että kutakuinkin "samaa" designia nuo taitaa ulkoisesti 2.9:n kanssa olla ja suurimmat erot iskun pituudessa ja porauksessa. Taunusmiehet on varmaan tutkineet asiaa enemmän.
Ei kyllä ulkoa päin erota toisistaan. Paitsi se kirjain lohkossa paljastaa.
nin onhan mulla 2 taunustakin ollut joten taunus mies on tosiaan tutkinut.

ps.projekti 2.4 kaupan.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
http://www.accralite.com/accralite/CossuH kirjoitti:mistähän löytäis sopivat takomännät tuhahon 2.9:iin. vai pitääkö ruveta sorvaamaan vakiomännistä pois, että saa puristuksen kohdalleen?
http://www.accralite.com/accralite/Sear ... t=1260co94
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
Saahan sen imusarjan tehtyä siihen, mutta paljon parempi olisi 2.8 efin sarja.Menis suoraan siihen. Tosin harvinaisempi.
Kanget voi vaikka teettä, kun tietää männät. Tai toisin päin, pikkulohko Fordin kanki ja mittatilaus mäntä. Mikään ei mene ihan suoraan.
Yhdessä näkemässäni xr4x4 hököttimesä oli käytetty 6 Bmw.n kankia ja "kuplan" mahleja.
Hestec ja k-jetin imusarja kompitaatio. Tehoa mitattu 380hv. jjs muistanee myös tämän.
edit:jaahas olin hidas kirjoittamaan
Kanget voi vaikka teettä, kun tietää männät. Tai toisin päin, pikkulohko Fordin kanki ja mittatilaus mäntä. Mikään ei mene ihan suoraan.
Yhdessä näkemässäni xr4x4 hököttimesä oli käytetty 6 Bmw.n kankia ja "kuplan" mahleja.
Hestec ja k-jetin imusarja kompitaatio. Tehoa mitattu 380hv. jjs muistanee myös tämän.
edit:jaahas olin hidas kirjoittamaan
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Kankia kattelin eaglen kuvastosta, muuten jees mitat kangessa (5,4" pitkä, alakaula n. 8kymppiä liian levee) mutta se alakaulan halkaisija vain 53mm suurimmillaan? Tönärillä mittasin niin kammessa on 54mm ja vakio kangen alakaula 57mm.
Tuo oli siis 302 stroukki koneeseen oleva kanki.
Miten tuo 2,9:n imusarja on erilainen? Onko helpompi muokata vaikka kaasarisarjasta, hitsata uutta ainetta, tehdä jonkinmoinen painekotelo ja paikat suuttimille? Vai jotenkin muuten, miten?

Miten tuo 2,9:n imusarja on erilainen? Onko helpompi muokata vaikka kaasarisarjasta, hitsata uutta ainetta, tehdä jonkinmoinen painekotelo ja paikat suuttimille? Vai jotenkin muuten, miten?

-
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
Omassa Wisecon turboaihiomännät 4mm koneistusvaralla, palotilat tein jyrsimellä.
Kanget Eaglen 5.315" pikkulohko Fordiin, alapäätä kavennettu ja alasilmää isonnettu puolisen milliä. Tapin helat vaihdettu 22mm sisämittaisiin.
Se Eaglen ilmoittama alapään mitta on laakerin sisämitta.
Kaippa se 2.9n imusarja menee 2.8iin jos menee toisinkinpäin pienellä sovituksella, helpointa kyllä etsiä 2.8iin se oma EFI imusarja.
Kanget Eaglen 5.315" pikkulohko Fordiin, alapäätä kavennettu ja alasilmää isonnettu puolisen milliä. Tapin helat vaihdettu 22mm sisämittaisiin.
Se Eaglen ilmoittama alapään mitta on laakerin sisämitta.
Kaippa se 2.9n imusarja menee 2.8iin jos menee toisinkinpäin pienellä sovituksella, helpointa kyllä etsiä 2.8iin se oma EFI imusarja.
-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro
-07 Audi A8 4.2 quattro
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Tuota epäilinkin, että olisiko se eaglen mitta ilmoitettu laakerin kanssa! Minkähän kokoinen se pesä on ilman laakeria?
Täytyy tutkia tuota kuvastoa lisää, eli nähtävästi alapään pitää olla 2,1" eaglen kuvastossa.
Kiitoksia tästä
Edit: Joo, tuota 5,315" kankea saakin vain tuolla 2,0" alapäällä, eli tuo 5,4" pitkän kangen 2,1" alapää on varmasti erittäin lähellä oikeaa kokoa?
Virtala racing näyttää myyvän wisecoja 10mm työstövaralla.
Onko tuo 22mm männäntappi isoin mitä pystyy tuohon eagleen laittamaan?
Täytyy tutkia tuota kuvastoa lisää, eli nähtävästi alapään pitää olla 2,1" eaglen kuvastossa.
Kiitoksia tästä

Edit: Joo, tuota 5,315" kankea saakin vain tuolla 2,0" alapäällä, eli tuo 5,4" pitkän kangen 2,1" alapää on varmasti erittäin lähellä oikeaa kokoa?
Virtala racing näyttää myyvän wisecoja 10mm työstövaralla.
Onko tuo 22mm männäntappi isoin mitä pystyy tuohon eagleen laittamaan?
-
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
Nuo omat on 2.1" alapäällä, pesä on noin 56.5mm. Noissa ilmoitetuissa mitoissa oli virheitäkin jossain! Joitain kankipituuksia on myös 2.123" kaulalla, esim. 5.155. Käy V8n liuskoilla jos koneistaa akselista muutaman satkun, silmä liian iso kutosen liuskoille.
Kangen yläsilmä ilman helaa noin 24.6mm, männässä varmaan riittää ainetta kangen mukaiselle noin 23mm tapille jos jostain löytää sopivat tapit.
Edit: Jotkut noista Eagleista on tarkoitettu Chevyn liuskoille, olisko ollu 2.0" ja 2.1", mikään mitta ei käy suoraan.
Kangen yläsilmä ilman helaa noin 24.6mm, männässä varmaan riittää ainetta kangen mukaiselle noin 23mm tapille jos jostain löytää sopivat tapit.
Edit: Jotkut noista Eagleista on tarkoitettu Chevyn liuskoille, olisko ollu 2.0" ja 2.1", mikään mitta ei käy suoraan.
-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro
-07 Audi A8 4.2 quattro
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
earlyssä on ne 2" kaulat. Ei siis sama.jouni kirjoitti:Olikos early sb chevyissä sama kaulan halkaisija, kuin colognessa...?

Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Onko sulla vakiolaakereilla nuo kanget?tumi kirjoitti:Nuo omat on 2.1" alapäällä, pesä on noin 56.5mm. Noissa ilmoitetuissa mitoissa oli virheitäkin jossain! Joitain kankipituuksia on myös 2.123" kaulalla, esim. 5.155. Käy V8n liuskoilla jos koneistaa akselista muutaman satkun, silmä liian iso kutosen liuskoille.
Kangen yläsilmä ilman helaa noin 24.6mm, männässä varmaan riittää ainetta kangen mukaiselle noin 23mm tapille jos jostain löytää sopivat tapit.
Edit: Jotkut noista Eagleista on tarkoitettu Chevyn liuskoille, olisko ollu 2.0" ja 2.1", mikään mitta ei käy suoraan.
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
kannattaa kysyä kanki sarjaa tehtynä esim. po metallista. Tulee halpakin kanki sarja kalliiksi ku ei ole ihan sopiva. Holkitus, laakeripesä/kampiakselin hionta, kavennus..
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
Joo äkkiä tulee hintaa jos joutuu kaikki koneistukset teettämään vieraalla. Itsellä homman ratkaisi läheltä sopurahaan löytynyt mäntäsatsi ja työpaikalta löytyvä jyrsin ja sorvi.
Kankiin sovitin 2.9n stanulaakerit, vaati myös kolojen koneistuksen liuskojen takana oleville nystyille, olivat eri kohdissa.
Noiden 5.315 kankien saatavuus vaan ei ollut ihan helppoa, tuli tehtyä parin firman kanssa eka ja viimeinen kauppa samalla kertaa
Kankiin sovitin 2.9n stanulaakerit, vaati myös kolojen koneistuksen liuskojen takana oleville nystyille, olivat eri kohdissa.
Noiden 5.315 kankien saatavuus vaan ei ollut ihan helppoa, tuli tehtyä parin firman kanssa eka ja viimeinen kauppa samalla kertaa

-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro
-07 Audi A8 4.2 quattro
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: Su Maaliskuu 20. 22:14:36 2005
- Paikkakunta: jkl
onko tuo sellainen stroke veivi missä on ne kk-pultit "ylösalaisin" ,Sultzi kirjoitti:Kankia kattelin eaglen kuvastosta, muuten jees mitat kangessa (5,4" pitkä, alakaula n. 8kymppiä liian levee) mutta se alakaulan halkaisija vain 53mm suurimmillaan? Tönärillä mittasin niin kammessa on 54mm ja vakio kangen alakaula 57mm.Tuo oli siis 302 stroukki koneeseen oleva kanki.
siis silleen toistepäin kuten yleensä kiertokangissa?
#1040
2600T
2600T
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
Ei ole, mutta kuplaan ainakin myydään juuri tuollaisia kankia, jotka pultataan männän puolelta.Larppa kirjoitti:onko tuo sellainen stroke veivi missä on ne kk-pultit "ylösalaisin" ,Sultzi kirjoitti:Kankia kattelin eaglen kuvastosta, muuten jees mitat kangessa (5,4" pitkä, alakaula n. 8kymppiä liian levee) mutta se alakaulan halkaisija vain 53mm suurimmillaan? Tönärillä mittasin niin kammessa on 54mm ja vakio kangen alakaula 57mm.Tuo oli siis 302 stroukki koneeseen oleva kanki.
siis silleen toistepäin kuten yleensä kiertokangissa?
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola