Moi,
itse laitoin edelliseen emännän autoon vemssin (möin kuukaus sitten auton pois) turbo nelikko. 60-2 hammaspyörällä tuli (induktiivinen anturi), nokan anturi (hall), virranjakajan heitin pois ja tuli puolat tulppien päälle ym. Johtosarjankin tein kokonaan uuden.. Jonkin verran askartelua oli mutta enklannin kielen kun taitaa niin vemssin sivuilta löytyy tietoa kyllä! Tosin sekavat ovat sivut.. Auto pelasi käyttö autona tosi hyvin vielä säädettävän ruiskun asennuksen jälkeenkin, joitain asetuksia hieroin tosin aika kauan kohdalleen.. osa vioista tosin johtui softa virheistä.
Nyt tuossa hyllyssä on myös yksi ecu joka tulee projektiini (mk1 esco).
Lisäksi yhden ecun laitoin kaverin autoon, ahdettu sekin ja sain toimimaan kaikilla orkkis antureilla. Auto turbo vectra.
Että jonkin verran olen itse tuon kanssa tapellut ja nyt rupeaa olemaan jo osa monista ominaisuuksista hallussa. Vaikeata oli esim 60-2 hammaspyörän saaminen täysin toimimaan (induktiivinen anturi, pyörän puuttuvien hampaitten muoto aiheutti muutaman viikon tappelun..). Muuten peli on tosi hyvä, saa suoraan laajakaista lambdan, pakolämmöt ym..
Nyt kun on tullut tutkittua paljon moteccia, asennettua tatech, kms, haltech sekä tietty vems niin kyllä kaikki ihan päteviä ovat. Auton omien antureiden toimimaan saaminen on mielestäni joskus vaikeinta, triggerit.
Mutta siis suomalaista teknistä tukea ei oikeastaan ole joten myös megasquirtti ajaa asian ja harrastajia löytyy paljon