cossun lämmöt

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

varvi
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Marraskuu 2. 20:32:51 2007
Paikkakunta: vaasa
Viesti:

cossun lämmöt

Viesti Kirjoittaja varvi » Ti Joulukuu 4. 7:19:39 2007

onko ehdotuksia mistä lähden vikaa etsimään??eli cossu sierra 2wd vm-88.lämmöt seilaa kokoajan 90-100:n väliä tyhjäkäynnillä kun auto paikalla niin voi käydä 110:ssä.mielestäni liian korkealla....termostaatti ja flektin anturi on uusia ja flektikin tomii.ajattelin kannen tiivistettä mutta lämmöt aina tolla samalla alueella eikä keitä niin se ihmetytttää.autossa 1stg lastu,cooleri niinsuuri kun keulalle sopii,bensan painetta nostettu muuten vakio mutta teki samaa jo vakiona.kiitoksia jo etukäteen.ai niin:selittäkää kuin pikku lapselle niin menee paremmin ymmärrykseen :)
cosworth 2wd
sierra 1,6 ohc

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Joulukuu 4. 7:22:52 2007

Ensimmäinen peruskysymys; millä mitatut lämpötilat on todettu?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

varvi
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Marraskuu 2. 20:32:51 2007
Paikkakunta: vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja varvi » Ti Joulukuu 4. 10:08:16 2007

kun ostin auton niin alku peränen mittari ei noussut juuri ollenkaan joten ostin tarvike anturin sillä viisari hipoi punasen rajoilla.rupesin epäileen koko vehkeen luotettavuutta ja ostin auto gauge lisä mittarin.siitä em. lukemat.
cosworth 2wd
sierra 1,6 ohc

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Joulukuu 4. 10:52:51 2007

Joo'o... Joo'o... Sillon kun se näyttää moisia lukemia, niin onko letkut ja jäähdytin myös kuumia?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

varvi
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Marraskuu 2. 20:32:51 2007
Paikkakunta: vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja varvi » Ti Joulukuu 4. 14:10:58 2007

letkut ja syyläri on kuumia.flektit meni päälle vasta kun mittari kävi 110:ssä :?
cosworth 2wd
sierra 1,6 ohc

madhand
Viestit: 336
Liittynyt: La Huhtikuu 23. 21:20:43 2005
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madhand » Ti Joulukuu 4. 15:43:50 2007

varvi kirjoitti:letkut ja syyläri on kuumia.flektit meni päälle vasta kun mittari kävi 110:ssä :?
saattaa autogauge mittarissaki olla vikaa. mulla saattaa näyttää 120 vaikka lämmöt ois noin 90 halteckin mukaan...en kyllä yhtään luottais autogauge mittareihin.
Toyota Supra -93
Suzuki GSX-R 1000 k8

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Joulukuu 4. 17:48:42 2007

madhand kirjoitti:
varvi kirjoitti:letkut ja syyläri on kuumia.flektit meni päälle vasta kun mittari kävi 110:ssä :?
saattaa autogauge mittarissaki olla vikaa. mulla saattaa näyttää 120 vaikka lämmöt ois noin 90 halteckin mukaan...en kyllä yhtään luottais autogauge mittareihin.
n.80-90` on lämmöt haltechin mukaan . Tosin alumiinisyyläri . Mutta pointtina orkkis mittari saattaa näyttää joko puoleenväliin tai reilusti alle vaikka lämmöt on samat .
ex Jäsen #10

varvi
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Marraskuu 2. 20:32:51 2007
Paikkakunta: vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja varvi » Ke Joulukuu 5. 11:52:37 2007

elikkä mun laitos saattaa olla kunnos....siis noilta osin :?
cosworth 2wd
sierra 1,6 ohc

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ke Joulukuu 5. 12:17:57 2007

Joo,orkkis mittariin ei oo kauheesti luottamista eikä kyllä auto gaugeenkaan. Auto gage by Autometer on sit asia erikseen.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

vesa79
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Marraskuu 6. 5:43:17 2007

Viesti Kirjoittaja vesa79 » To Maaliskuu 27. 2:09:46 2008

Mulla 4wd koneessa seilaa lämmöt 90-105 välillä. Mittarina on autometer sport comp.

Mitkä on normaali lämmöt tälläselle 4wd koneelle?? (vakio).
Sierra Cosworth -88

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: cossun lämmöt

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » To Huhtikuu 29. 21:59:21 2010

Jatketaas tähän...
Onko jotain haittaa ajella ilman termaria tälläsillä ilmoilla?
Oli talvimalli paikallaan ja rupes flekti huutamaan niin helposti et meni hermo ja nyppäsin sen kokonaan pois.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: cossun lämmöt

Viesti Kirjoittaja RStuning » Pe Huhtikuu 30. 22:20:38 2010

vauhtipete kirjoitti:Jatketaas tähän...
Onko jotain haittaa ajella ilman termaria tälläsillä ilmoilla?
Oli talvimalli paikallaan ja rupes flekti huutamaan niin helposti et meni hermo ja nyppäsin sen kokonaan pois.

suosittelen laittamaan katkaisimen taakse tuon flektin huutamisen. SAA ITTE MÄÄRÄTÄ KUKA MÄÄRÄÄ JA MILLOIN.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: cossun lämmöt

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » La Toukokuu 1. 3:33:44 2010

RsTuning kirjoitti:suosittelen laittamaan katkaisimen taakse tuon flektin huutamisen. SAA ITTE MÄÄRÄTÄ KUKA MÄÄRÄÄ JA MILLOIN.
On siinä "pakkosyöttö" termarikytkimen lisäksi mut ei saa kokonaan virtoja pois, ja ihan hyvä niin meikäläisen muistilla :green:
Yhden pahvin jo polttanut ilman flektiä joskus :oops:
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

jyrkkä
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammikuu 11. 6:26:05 2005

Re: cossun lämmöt

Viesti Kirjoittaja jyrkkä » Su Toukokuu 9. 11:06:32 2010

moro!
tohon vauhtipeten kysymykseen.aikanaan aktiivi harrastusaikana,varsinkin rallikoissa toistumiseen törmättiin noihin lämpö ongelmiin ja usein napattiin termari pois,mutta vain"sielu".eli jätettiin pelkkä laippa paikalleen.laippa paikallaan siksi,että "isolla reiällä". muistelisin vanhan kentin ja ohc:n veden kierron häiriintyneen liian suuresta vapaasta reiästä,eikä pumppu"jaksanut"kierrättää vettä kunnolla kannen ja lohkon peräpäässä,jolloin tiukassa paikassa "sinkki tuikalla"alkoi kone ahistaan ja tietty ei aina ilman vaurioita.cossuista ei mulla kokemuksia,mut vois olettaa,että saattais oireilla nämäkin koneet samoin. :burn

tv.jyrkkä

Vastaa Viestiin