Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
sanpsa
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 30. 9:13:48 2007
- Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja sanpsa » Su Tammikuu 13. 18:00:47 2008
Eli moisen laitteen vaihdelaatikko ulisee välillä 40-90km/h vaihteesta riippumatta ja ulina loppuu kun kovemmin polkee kaasua. TIS:ssä taitaa olla joku maininta tosta viasta, eli onko iso homma korjata?
Laatikko on kait tyyppiä BC.
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ma Tammikuu 14. 17:09:06 2008
Yleisimmät BC laatikon viat on:
1. Öljyt valunut ulos -> vitosen lokero kuiva -> kuluu ja huutaa.
2. Tasauspyörästön poskilaakerit kuluu liiaksi -> stefat alkaa vuotamaan -> #1
3. Pääakselin pää hajoaa rullalaakerin alta -> rousketta
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
sanpsa
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 30. 9:13:48 2007
- Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja sanpsa » Ma Tammikuu 14. 17:44:50 2008
No havaittavaa vuotoa en ole huomannu, voiko tosta jotenki tarkistaa öljyn pinnan ja mistä suunnasta pystyy lisäämään?
-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sine » Ma Tammikuu 14. 22:17:48 2008
Jos laatikko on todellakin BC, niin avaa sen propun vaihdelaatikon etupuolelta ja kokeilee sormella. Taisi olla kuusiokolopultti siellä pakkivaihteenanturin lähellä. Öljyä pitäisi olla propun alatason verran.
-
sanpsa
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 30. 9:13:48 2007
- Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja sanpsa » Ti Tammikuu 15. 16:42:32 2008
Noh öljyä siitä reijästä tuli, että se on kunnossa. Onkoha sieltä joku laakeri sitten menossa
