Elikkäs, Sierra heräteltiin pitkähköstä levosta ja konerempan jälkeen, eräs vika ilmaantuu yhä:
Lämmöt nousee, (ainakin joissain koneen osissa)...
Eli teki sitä jo muinoin ennenkuin jäi taas seisomaan suht. pitkäks aikaa.
Suht nopeasti nousee puoleen väliin ja siitä sitten pikkuhiljaa kipuaa kohti punaista.
Lämmintä puhaltaa, termari on uusi, viskoo vaihdeltu, (lämpö-anturi EHKÄ uusi, en muista

Nyt huomasin, että mittarin ollessa jonkin verran yli puolen välin, flekti pysähtyy käsin herkästi.
Ottaakosse visko lämmön syyläristä päin ?
Huomasin nimittäin myös että ylä-vesiletku ja suuri osa syyläristä oli kylmiä...

Siispä:
Syyläri tukossa ?
Onko se kovinkin yleistä, itse kun en ole ennen tavannut moista ?
Toisaalta, kun miettii niin jo ennenkuin auto tuli mulle, se seisoi ties kuinka monta vuotta ja nyt sitten taas seisoi, (ilman nesteitä tällä kertaa).
Veli kun sen kokos tällä kertaa niin ei sille tullu mieleen huuhdella syyläriä niin ei siitä oikein osaa sanoa mitään.
Tarvii siis repiä irti ja testata.
Mites onko tietoo noista syyläreistä että kuinka ne on muutellu niitä ?
Eli onko iS:ässä erilainen kuin esimerkiksi jossain 1.6 -84 Sierrassa ?
Onpa nuitakin irrallaan tuolla niin voi ainakin päällisin puolin vertailla sitten.
Ja entäpä DOHC:in ?
Jos esim. meinaisi laittaa DOHC:in sähkö-flektit tohon tai mihin vaan Sierraan niin onko ne kiinnitykset ihan syylärissä vaiko missä ?
Ei varmaan ihan tohon saa heittämällä et joutus joko dokkelin syylärin laittaan, (sopisko) tai sitten rakenteleen kiinnityksiä ?
Ajatuksia ?
