Bensahöyryjen kierrätys imusarjaan: ohc, dohc ja 1.6i cvh

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Bensahöyryjen kierrätys imusarjaan: ohc, dohc ja 1.6i cvh

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Helmikuu 12. 21:09:47 2008

Joo, eli autossa on tollanen ruotsin mallin katalysaattori mallin ruisku ohc, jossa siis mm. mappi, lambda, yms. hienouksia...

Nyt kun oon purkanu pakokaasun takasin kierrätys härvelit pois ja nakkasin samalla "tankin bensahöyryjen imusarjaan kierrätys" laitteilla kuikkaa, niin ongelmaksi tuli se että auto ei käy tyhjäkäyntiä kun auto liikkuu (tyhjäkäynti heittelee rajusti ja auto sammuu usein), mutta kun auto pysähtyy kokonaan, niin tyhjäkäynti tasaantuu lähes heti.
Onko jossain joku tunnistin joka "haistaa" että auto liikkuu, vai mikä helvetti tommosen voi aiheuttaa???
Tankin huohotus menee nykyisin ilmanputsari koteloon suodattimen alle.

Toi bensahöyryjen kierrätys imusarjaan on varmaan aikalailla samanlainen systeemi ku katti mallin dohc.ssa ja 1.6i cvh.ssa.
Siinä oli siis pari jotain potikkaa johon meni johdot (2 liitintä) ja yks letku meni imusarjaan ja toinen kaasuläppään.
Viimeksi muokannut tumppe, La Helmikuu 16. 21:57:46 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Helmikuu 13. 19:08:51 2008

olisko mittarinvaijerin juuressa vss-anturi?

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ke Helmikuu 13. 21:45:33 2008

samiharju kirjoitti:olisko mittarinvaijerin juuressa vss-anturi?
Laatikon päässäkö? En osaa sanoa, täytyy tarkistaa.
Nyt kun muistelen, niin 1.6i cvh.n type 9 lootassakin oli joku ihme anturi, jota laatikon ostajan kans ihmeteltiin, et voiskohan tossa olla sama systeemi???

Mutta jos tuolta semmonen ihme anturi löytyy, niin mites huijaan sitä, nyppäänkö vaan johdot irti vai hyppyjohdolla yhteen ja meneekös ruisku sit sekasin? :shock:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Helmikuu 13. 21:55:53 2008

no ehjään samanlaiseen se kai pitää vaihtaa, ihan sama onko rikkinäinen vai ohitettu versio paikallaan..

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ke Helmikuu 13. 22:07:53 2008

samiharju kirjoitti:no ehjään samanlaiseen se kai pitää vaihtaa, ihan sama onko rikkinäinen vai ohitettu versio paikallaan..
Mutta ei tota vikaa ollu missään vaiheessa, kun kaikki noi "ääliö" laitteet oli kiinni, eli katit, pakokaasujen- ja bensahöyryjen kierrätykset?
Ei ka se anturi voi mulle suuttua auton pakoputken vaihdostakaan? :lol:

Mutta luulempa että ne "ääliö" laitteet sisälsi jotain tyhjäkäyntiin liittyviä systeemejä, eli juurikin nämä, joista yritin lyhyesti mainita: Siinä oli siis pari jotain potikkaa johon meni johdot (2 liitintä) ja yks letku meni imusarjaan ja toinen kaasuläppään.
Ja noista "potikoista" lähti niitä letkuja 2 kpl imupuolelle...

Koko hässäkkää en haluais tukkia takas, mutta ilmeisesti se toinen tai molemmat sähkö "potikat" tarttis jotenki siis kytkee siihen imupuolelle takas, et se sais jollainlaiila jotain lisäilmaa tms. auton liikkuessa tyhjäkäynnillä vaiko hä??? :shock: :?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Lehto
CRSC jäsen 2017
Viestit: 1263
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 10:55:12 2002
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Lehto » Pe Helmikuu 15. 10:19:19 2008

muistaakseeni toi vss-anturi on mittarin vaijerissa ja siinä pyyhkijän moottorin läheisyydessä, jos muistan oikein.

Kyllä ton koneen pitäisi käydä ilman noita pakokaasun kierrätys systeemejä.
Olen nähnytkin käynnissä tommoisen tekniikan vaihto ruisku sierran, missä oli kiinne ruotsista tuodun ohc ruiskun tekniikka.
Jäsen #203
Ford Sierra RS Cosworth -86
Ford Sierra 2.0 Laser -85 (museoajoneuvo)
Ford S-Max 1.6i EcoBoost Titanium Business -14

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Helmikuu 15. 20:40:06 2008

Lehto kirjoitti:muistaakseeni toi vss-anturi on mittarin vaijerissa ja siinä pyyhkijän moottorin läheisyydessä, jos muistan oikein.

Kyllä ton koneen pitäisi käydä ilman noita pakokaasun kierrätys systeemejä.
Olen nähnytkin käynnissä tommoisen tekniikan vaihto ruisku sierran, missä oli kiinne ruotsista tuodun ohc ruiskun tekniikka.
Joo, pieni tarkennus vielä, ennenku alan tappelemaan ton vss-anturin kanssa, eli löytyykö ketään semmosta joka ois purkanu ton bensahöyryjen imusarjaan kierto systeemin pois esim. ruisku dohc.sta???
Jos löytyy sellasta kokemusta, niin onnistuuko se noin vaan kaikki pois, vai pitääkö jotain jättää jollakin lailla toimintaan (tankkiin tuli painetta, eli tankin hengityksen korjasinkin jo toisella tavalla).
Jos toi onnistuu tulppaamalla imusarjan ja kaasuläpän letkun paikat ja nyppäämällä ne 2kpl "mitä lie anturia" pois, niin sit vika täytyy olla siinä vss-anturissa???
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Pe Helmikuu 15. 23:27:38 2008

Miksi se pitäisi ottaa pois? Eihän tuon parempaa systeemiä ole bensanhöyryjen hävittämiseen.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Helmikuu 16. 12:27:52 2008

Arska kirjoitti:Miksi se pitäisi ottaa pois? Eihän tuon parempaa systeemiä ole bensanhöyryjen hävittämiseen.
Systeemillä on jo nakattu kuikkaa, joten mitä hyötyä on enää kommentoida että miksi??? :shock:
Pyysin kommenttia, että toimiiko, ku on poistettu!
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » La Helmikuu 16. 14:11:55 2008

No sitä syytä vaan on kommentoida että jos tuo systeemi toimii niin, että sen venttiilin kuuluu esim. aueta just tuossa tilanteessa kun rullataan, niin voihan se sitä käyntiä sotkea, kun ei toimikaan niinkuin pitäisi. Itselläni on muutettu ilman kattia oleva dohc moottori vähäpäästöisen boksille, ja tuo höyrykierrätys on vielä asentamatta. Tekee juuri samaa että tyhjäkäynti putoaa alas vapaalla rullatessa ja tasoittuu kun auto pysähtyy.

Sitäpaitsi avonainen huohotinputki tössyttää bensanhajua koppiin kun pysähtyy liikennevaloihin.

Tee ihan miten lystäät, mutta itse en tekisi tekovittua ehjään perseeseen. Tuon kierrätyksen laitan toimintaan heti kun saan solenoidiventtiilin hankittua.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Helmikuu 16. 20:30:19 2008

Arska kirjoitti:No sitä syytä vaan on kommentoida että jos tuo systeemi toimii niin, että sen venttiilin kuuluu esim. aueta just tuossa tilanteessa kun rullataan, niin voihan se sitä käyntiä sotkea, kun ei toimikaan niinkuin pitäisi. Itselläni on muutettu ilman kattia oleva dohc moottori vähäpäästöisen boksille, ja tuo höyrykierrätys on vielä asentamatta. Tekee juuri samaa että tyhjäkäynti putoaa alas vapaalla rullatessa ja tasoittuu kun auto pysähtyy.

Sitäpaitsi avonainen huohotinputki tössyttää bensanhajua koppiin kun pysähtyy liikennevaloihin.

Tee ihan miten lystäät, mutta itse en tekisi tekovittua ehjään perseeseen. Tuon kierrätyksen laitan toimintaan heti kun saan solenoidiventtiilin hankittua.
Joo, laitoin ton "huohotuksen" menemään ilman suodattimen alapuolelta ilmanputsariin jo, eli se toimii nyt erittäin hyvin, mutta minkäs näkönen tuo solenoidi venttiili on, kun siinä oli 2kpl jotain sähkö häristintä ja toinen niistä tai molemmat on sit solenoidiventtiili/venttiilit, jonka voisin toki kytkeä ihan "free air" versiona kiinni.
Toinen on neliömäisessä peltikuoressa (pienempi) ja toinen on niinkuin peltikuorinen pieni pissapojan pumppu. Molemmat on 2-napaisella liittimellä, joista tossa ensin mainitussa on isompi liitin. :roll:
Ei tarvi sit niitä turhia aktiivihiilisuodatin poteroita laittaa siihen pakosarjan viereen, kun ois tarkotus (ehkä, jos sopii) koittaa sovittaa pellisarjaa myöhemmin paikalleen, kunhan ensin saan asennettua ohjaustehostin laitteet...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » La Helmikuu 16. 21:03:51 2008

Se on se peltikuorinen pissapojan pumppu.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Helmikuu 16. 21:37:27 2008

Arska kirjoitti:Se on se peltikuorinen pissapojan pumppu.
Voi vittu, just siitä poikkes toinen "putkilo" jossa letku imusarjaan oli kiinni, kaikki muut tietysti säilyi virheettömänä...
Tää on taas perkele tätä Foorttimiehen perus arkea... :icon
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Helmikuu 16. 21:39:01 2008

Koskas nää hauskat vittu, vittu, vittu, vittu, vittu sensuurit on tullu käyttöön??? :shock:
Aika vittu hauskoja vittu!!! :lol:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Helmikuu 16. 21:55:49 2008

No jaa, ei kai täs auta ku lähtee tonkimaan 1.6i raadon vastaavia osia, jos sais ton systeemin jotenki toimivaks.
Olisko kellään mahdollisesti jotain kuvaa, kuinka noi letkut tos "höyry" kierrätyksessä tulee kytkeä (alunperin), ite kun en pannut mitään muistiin/merkille??? :oops:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » La Helmikuu 16. 22:15:20 2008

En tiedä onko samanlainen kuin katti cossussa , siinä tulee tankilta putki/letku hiilisäiliöön josta jatkuu solenoidiin mikä on imusarjassa kiinni .
ex Jäsen #10

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Helmikuu 16. 23:04:20 2008

Jake kirjoitti:En tiedä onko samanlainen kuin katti cossussa , siinä tulee tankilta putki/letku hiilisäiliöön josta jatkuu solenoidiin mikä on imusarjassa kiinni .
Tässä systeemissä solenoidi/solenoidit on siinä samassa telineessä jossa ne aktiivihiilisuodatin pöntöt on.
Ilmeisesti mun tarttis vaan saada toinen näistä solenoideista kytkettyä takas (mahdollisesti kaasuläpälle tuleva letku), mutta kun en oikeen tiedä kumpi ja toimisko se mahdollisesti ns. free airina.
Ilmeisesti kaasuläpälle menevä letku alunperin antaa ilmaa koneelle, kun auto on liikkeellä ja kun auto pysähtyy, niin solenoidi katkaisee ilman kulun.
Koitin nypätä nykyisen tulppa virityksen pois siitä kaasuläpän paikkeilta ja silloin kuulosti tyhjäkäynti siltä että on paha imu vuoto, kun auto kävi paikallaan tyhjäkäyntiä, ajamassa en sit edes koittanu käydä.
Seuraava petentti yritys oliskin sit ton toisen solenoidin kytkentä, kun sais vaan varmuuden että kumpi...
Mittarillakaan en voi testata näitä 2-liitintä, ku jonku pitäs istuu konehuoneessa kattelemas lukemia kun auto liikkuu... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » La Helmikuu 16. 23:34:14 2008

tumppe kirjoitti: Mittarillakaan en voi testata näitä 2-liitintä, ku jonku pitäs istuu konehuoneessa kattelemas lukemia kun auto liikkuu... :roll:
Nosta tunkilla ja TUE VARMASTI etupää ilmaan ja vaihde päälle , tyhäkäynnilläkin pyörät liikkuu
ex Jäsen #10

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Su Helmikuu 17. 2:57:43 2008

Kat DOHCissa on vain yksi solenoidivena ja se ei ainakaan vaikuta käyntiin jos putken ottaa imusarjasta pois ja tulppaa. Otin letkun irti venasta ja laitoin paineensäätimeen, kun piti vähän säveltää kahdella paineensäätimellä peräkkäin eikä käynti kyllä muuttunut.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Su Helmikuu 17. 11:27:43 2008

Jake kirjoitti:
tumppe kirjoitti: Mittarillakaan en voi testata näitä 2-liitintä, ku jonku pitäs istuu konehuoneessa kattelemas lukemia kun auto liikkuu... :roll:
Nosta tunkilla ja TUE VARMASTI etupää ilmaan ja vaihde päälle , tyhäkäynnilläkin pyörät liikkuu
Vai olisko parempi nostaa takapää ilmaan? :roll:

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Su Helmikuu 17. 11:34:08 2008

Sultzi kirjoitti:
Jake kirjoitti:
tumppe kirjoitti: Mittarillakaan en voi testata näitä 2-liitintä, ku jonku pitäs istuu konehuoneessa kattelemas lukemia kun auto liikkuu... :roll:
Nosta tunkilla ja TUE VARMASTI etupää ilmaan ja vaihde päälle , tyhäkäynnilläkin pyörät liikkuu
Vai olisko parempi nostaa takapää ilmaan? :roll:
Niin olis joo , luulin että kyseessä oli Escortti :lol:
ex Jäsen #10

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Helmikuu 19. 19:29:04 2008

No niin, auto seisoi viikonlopun ja maanantai aamuna kun lähin ajeleen töihin, niin vikaa ei enää ookkaan, eli ilmeisesti tuola vss-anturissa tai jossain muualla on vaan jotain kontakti häiriötä, josta tuo aiemmin mainittu tyhjäkäynti vamma johtui/johtuu.
Vieläkin on välillä pientä häikkää (auton liikkuessa) tyhjäkäynnillä, mutta ei jatkuvasti, eli nyt pitää sit ilmeisesti taas alkaa tappeleen kontaktivian kanssa, kun vaan löytää sen kontakti häiriön ensiks... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Helmikuu 21. 9:15:07 2008

Oli sitten "hetken aikaa" ollu irrottamatta tuo vss-anturin liitin, kun tartti pihdit ja oikein voimaa, että sai nypättyä irti, sopivasti näytti olevan hapettumaakin, ruiskin vähä Crc.tä sinne, katotaan josko nyt alkais toimimaan... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Vastaa Viestiin