
Onko vitos ja kutos koppaisissa escorteissa minkä kokonen kardaanitunneli, notta mahtuuko siellä se rautaputki pyörimään?
Vai onko Cossuihin tehty ihan omaa/erilaista pohjaa?
Valvoja: CRSC Hallitus
Eikös ne cossut perustu tuohon tuohon Sierran pohjalevyyn?cruiseri kirjoitti:Sarjassamme "älä ees ajattele"....![]()
Onko vitos ja kutos koppaisissa escorteissa minkä kokonen kardaanitunneli, notta mahtuuko siellä se rautaputki pyörimään?
Vai onko Cossuihin tehty ihan omaa/erilaista pohjaa?
Ookoo, elikkäs unohetaan cossuun vertailut...jjs kirjoitti:RS2000 4x4:stä tekeminen: olisi eka takavetoinen jossa kone + loota olisi poikittain...Eksoottista, kauniisti sanottuna![]()
Escort Cosworth ei ole mk5 tai 6 Escort vaan Sierra 4x4 Cosworth hieman lyhennettynä ja naamioituna muutamalla mk5 escortin pintapellinpalalla.
Pohjat on liki samat, nelikon takapalkeissa parit kierrelevyt enemmän, varapyöräkotelo on taaempana ja iskarin yläpäissä enemmän kiinnitysreikiä kuin etuvedossa.cruiseri kirjoitti:
Eroaako sitten normi etuvetosen ja RS2k 4x4 pohjat toisistaan?
Eli mahtuuko jordaani etuvetosen mahan alle?![]()