Tuplakaasarit hirttää
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Tuplakaasarit hirttää
Useemmalla kaverilla on jo tullu sama ongelma eteen, joko kadulla taikka sitten penkissä.
Tuplakaasarit ahdetussa koneessa hirttää johonkin osakaasulle tai mahdollisesti aika isoonkin asentoon. Mistä johtuu? Jousia saa olla melkonen paketti että palauttaa. Ilman ahtoja pelaa hienosti.
En ole ihan satavarma mutta taitaa olla niin että ongelma vaivaa vain dellorton kaasareita. Tosin webereitä ei paljoa ole ahtokäytössä kyllä näkynyt.
Läpästä ja virtauksesta se tuskin johtuu, kun ittellä katkes tanaristakin kaasujousi ja jäi sellasen todella ohuen jousen varaan kaikki. Palautti normaalisti, mutta oli tietysti höyhenkevyt kaasu.
Kiihdytyspumppu?
Tuplakaasarit ahdetussa koneessa hirttää johonkin osakaasulle tai mahdollisesti aika isoonkin asentoon. Mistä johtuu? Jousia saa olla melkonen paketti että palauttaa. Ilman ahtoja pelaa hienosti.
En ole ihan satavarma mutta taitaa olla niin että ongelma vaivaa vain dellorton kaasareita. Tosin webereitä ei paljoa ole ahtokäytössä kyllä näkynyt.
Läpästä ja virtauksesta se tuskin johtuu, kun ittellä katkes tanaristakin kaasujousi ja jäi sellasen todella ohuen jousen varaan kaikki. Palautti normaalisti, mutta oli tietysti höyhenkevyt kaasu.
Kiihdytyspumppu?
Jäsen #606
-
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Mullakaan ei oo ollu tota kaasun hirttämis ongelmaa muuten kuin huonon vaijerin takia.
Yx syyllinen vois olla se että ne kaasarit ei ole täysin linjassa, eli niiden pitäis olla niin että jos läppä-akselin reiästä työnnetään pitkä akseli läpi niin sen pitäis mennä molemmista kaasareista läpi ahistamatta.
Jos linjaus heittää niin tahtoo se balanssi säätö niiden kaasareitten välissä hirtättää kaasua päälle.
Turbo vehkeessä sais olla ne kaasari imusarja painekotelo yhessä "kiinteästi" eli ei paksuja kumivaimentimia välissä, kun vedättelee autolla niin moottorin kumityynyt antaa perään ja ahtoputki jänkäilee painekotelon välityksellä kaasareita vihtaukselleen.
Yx syyllinen vois olla se että ne kaasarit ei ole täysin linjassa, eli niiden pitäis olla niin että jos läppä-akselin reiästä työnnetään pitkä akseli läpi niin sen pitäis mennä molemmista kaasareista läpi ahistamatta.
Jos linjaus heittää niin tahtoo se balanssi säätö niiden kaasareitten välissä hirtättää kaasua päälle.
Turbo vehkeessä sais olla ne kaasari imusarja painekotelo yhessä "kiinteästi" eli ei paksuja kumivaimentimia välissä, kun vedättelee autolla niin moottorin kumityynyt antaa perään ja ahtoputki jänkäilee painekotelon välityksellä kaasareita vihtaukselleen.