Motorcraftin sytkävahvarin piuhat..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
Motorcraftin sytkävahvarin piuhat..
Muistaako kukaan äkkiseltään mihin ko. boxin musta/vihreä johto menee ja tarviiko se olla kytkettynä??
Muitten johtojen paikat on selvillä mutta ei tuon yhden.
Muitten johtojen paikat on selvillä mutta ei tuon yhden.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
Se on kyllä se vihreä johto mikä menee puolan - navalle ja siitä kiesikellolle.ytte kirjoitti:en nyt ihan varma ole mut, joko se meni puolalle tai puolalta kiekkamittarille.
Mustaan tulee +12v virtalukon kautta, ruskea on tietty maa ja 2 piuhaa menee jakajalle.
Mitä idea on muuten jakajan alipaineohjuksen välissä olevalla venttiilillä joka on imusarjan alla?
Siis siihen menee kaasarista letku ja siellä on ihme suodattimia välissä sun muuta ja ilmeisesti lämmöllä on jotain tekemista sen venttiilin kanssa.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Toi musta/vihreä johto menee startin herätteelle ja todennäköisesti muuttaa ennakoita startatessa tai jotain. En ole varma, että toimiiko ilman kytkemistä, mutta kaverin autoon tuon starttiin kytkin ja hyvin toimi.
Siitä palikasta, joka on siellä imusarjan alla niin en ole ihan varma asiasta, mutta jakajan (eli siis boksin) alipaine ei ainakaan 2,0:ssa kulje sen kautta, mutta pitää vielä varmistaa 1,6:n tapaus, kun nään kaveria seuraavan kerran. Sen palikan kautta menee ainakin ohjaus tonne ilmanputsarin läppään, joka minun ymmärtääkseni on alipaineella kiinni eli ottaa ilmaa pakosarjan päältä ja kun toi palikka imusarjassa sulkeutuu lämmön vaikutuksesta niin läppä aukeaa kylmään ilmaan. Näin se paketti toimii ainakin minun ymmärryksen mukaan.
Edit. sytkäboksiin ei tule ainakaan ulkopuolelta mitään lämpötilatietoa, joten tokko toi sähköisesti paljon ennakoita säätää tai sitten boksissa pitäs olla sisäänrakennettu lämpöanturi, jota kyllä vähän epäilen.
Siitä palikasta, joka on siellä imusarjan alla niin en ole ihan varma asiasta, mutta jakajan (eli siis boksin) alipaine ei ainakaan 2,0:ssa kulje sen kautta, mutta pitää vielä varmistaa 1,6:n tapaus, kun nään kaveria seuraavan kerran. Sen palikan kautta menee ainakin ohjaus tonne ilmanputsarin läppään, joka minun ymmärtääkseni on alipaineella kiinni eli ottaa ilmaa pakosarjan päältä ja kun toi palikka imusarjassa sulkeutuu lämmön vaikutuksesta niin läppä aukeaa kylmään ilmaan. Näin se paketti toimii ainakin minun ymmärryksen mukaan.
Edit. sytkäboksiin ei tule ainakaan ulkopuolelta mitään lämpötilatietoa, joten tokko toi sähköisesti paljon ennakoita säätää tai sitten boksissa pitäs olla sisäänrakennettu lämpöanturi, jota kyllä vähän epäilen.