ok. missäs osoitteessa on tuo taulukko?Jasu kirjoitti:190.8cc/min - 3barMikitic kirjoitti:mikäs näiden tuotto on Bosch BMW 13 64 1 736 908 ?
Mitkähän suutimet
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htmMikitic kirjoitti:ok. missäs osoitteessa on tuo taulukko?Jasu kirjoitti:190.8cc/min - 3barMikitic kirjoitti:mikäs näiden tuotto on Bosch BMW 13 64 1 736 908 ?
Tuo antamasi numero oli bmw-varaosanumero, eli sitä et löydä suoraan täältä. Kts. Bosch num. 0280 150 778
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Tammikuu 25. 20:18:26 2006
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Mulla myös ollut korkeaohmisia ja toiminut hienosti, mutta varmaksi ei voi toimivuutta taata jokaisella korkeaohmisella suuttimella.
Cossussa on matalohmiset vakiona, joita ohjataan peak & hold ohjauksella. Eli kun suutin halutaan auki kytketään suuttimelle 12V ja pienen ajan kuluttua lasketaan ohjausjännitettä, jotta saadaan suuttimen virtaa pienennettyä.
Korkeaohmisilla suuttimilla pidetään suuttimen navoissa koko ajan 12v kun suuttimen halutaan olevan auki.
Eli ongelman aiheuttaa tuo peak & hold ohjauksen matalampi jännite avauksen jälkeen, jotkut korkeaohmiset eivät pysy luotettavasti auki tuolla pienemmällä jännitteellä.
Cossussa on matalohmiset vakiona, joita ohjataan peak & hold ohjauksella. Eli kun suutin halutaan auki kytketään suuttimelle 12V ja pienen ajan kuluttua lasketaan ohjausjännitettä, jotta saadaan suuttimen virtaa pienennettyä.
Korkeaohmisilla suuttimilla pidetään suuttimen navoissa koko ajan 12v kun suuttimen halutaan olevan auki.
Eli ongelman aiheuttaa tuo peak & hold ohjauksen matalampi jännite avauksen jälkeen, jotkut korkeaohmiset eivät pysy luotettavasti auki tuolla pienemmällä jännitteellä.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Tammikuu 25. 20:18:26 2006
Noh ehkä se on sitten parempi etsiä sopivat suuttimet harmaitten lastujen kaveriksi..
Tässä olisi yksi vaihtoehto, mutta mitkä olisi parhaat suuttimet harmaiden kanssa?
Siemens Part # FI11402 (old P/N 3102) (Commonly known as Siemens 55's)
Eli Siemens Dekat 55's (57lb/hr / 599cc) Low-Z FM
Meneekö suuttimet liian isoiksi?
Tässä olisi yksi vaihtoehto, mutta mitkä olisi parhaat suuttimet harmaiden kanssa?
Siemens Part # FI11402 (old P/N 3102) (Commonly known as Siemens 55's)
Eli Siemens Dekat 55's (57lb/hr / 599cc) Low-Z FM
Meneekö suuttimet liian isoiksi?
-
- Viestit: 1858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
- Paikkakunta: Nummela
http://finsquirt.net/forum/viewtopic.php?t=201
sivu 34.
Tuolla on manuaalissa pieni ohjeistuskaavio minkä kokoiset suuttimet käy millekkin tehoille...
Tuo ei ole todellakaan mikään joka moottorin faktataulukko vaan suuntaa antava taulukko
sivu 34.
Tuolla on manuaalissa pieni ohjeistuskaavio minkä kokoiset suuttimet käy millekkin tehoille...
Tuo ei ole todellakaan mikään joka moottorin faktataulukko vaan suuntaa antava taulukko

-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Tammikuu 25. 20:18:26 2006
Olikos tämä kenelle? Kun itse vaan kaipaisin tiedon että mikä toimii _harmaiden_ lastun kanssa parhaiten? Tai mitä porukat ovat käyttäneet?BlackEscort kirjoitti:http://finsquirt.net/forum/viewtopic.php?t=201
sivu 34.
Tuolla on manuaalissa pieni ohjeistuskaavio minkä kokoiset suuttimet käy millekkin tehoille...
Tuo ei ole todellakaan mikään joka moottorin faktataulukko vaan suuntaa antava taulukko