Ahtamista jälleen.

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Pykälä
Viestit: 1858
Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja Pykälä » Su Kesäkuu 8. 20:36:39 2008

Lautamäeltäköhän kattelin tuota rengas sarjaa cossuun(250€). Tulin vaan siihen tulokseen että parempi heittää heti se 200-300€ menemään ja saada rahalle vastinetta, ettei ihan kuitenkaan kaivoon kannata pistää...

Jossain oli puhuttu käyt. cossun kangista ja siitä kuinka kalliiksi tuli kun ei ollut tarkistanut niiden suoruuksia, tosin jokainen cossun omistaja ei vaihda niitä pois vain sen takia koska siihen löytyy ylimääräistä paalua...kyllä moni vaihtaa ne senkin takia koska alkaa olemaan kilometrejä takana isoilla ahdoilla. Ja paljonko cossuun tulee maksamaan uudet männät ja kanget, jos myy hyvään hintaan vanhat pois ennenkuin räjähtää pannu :roll: :?:


EDIT: Sori rally race oli putiikki noille renkaille.
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis

Juippa
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Maaliskuu 18. 20:23:58 2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Juippa » To Kesäkuu 12. 23:32:07 2008

Ihan uteliaisuudesta, mitä tavan sierran kansipahvi kestää ahtoja? Koneessa jossa jo puristukset muuten tiputettu turbokäyttöä varten...
Mk2 esco (rojektina)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)

Vastaa Viestiin