Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jeddah
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jeddah » Ti Lokakuu 9. 0:04:58 2007
hilteri kirjoitti:p100 aihetta sivuten, onko kellään kokemuksia peesatkun mittaristosta?
omassa bensamittari paskana ja kokeilin useaa erilaista normaali sierran mittaristoa ja ei toimi mikään oikein. ja siinä p100 alkuperäsessä mittaristossa on joku piirikortti takana siinä alakulmassa, jollasta en ole muitten sierrojen mittaristojen takana nähnyt..siitä kortista menee johtoja lämpö ja bensa mittarille.
Se piirikortti tekee jotain mystistä bensamittarille, multakin oli siitä juotos irronnut eikä se oikein tinaamalla enää korjaantunut. Ja vaihdoin tilalle ihan normi mk2 1.6 ohc Sierran mittarin, toimi ihan täydellisesti, jopa nopeusmittari näytti täsmälleen oikein...

Jos bensamittari ei näytä vieläkään mitään, vika on varmemmin mittarin anturissa.
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Ti Lokakuu 9. 11:06:59 2007
anturi voi olla ehjä muutta ei anna vastusarvoa ulos jos anturin maadoitus ei toimi.
-
Zipi
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Zipi » Ti Lokakuu 9. 19:53:04 2007
Heittäisin että 99% varmuudella polttoaineanturin maadoitus täysin ruosteessa tankin päästä... Jos tämä vehje on joitain ominaisuuksia Sierralta perinyt.
Rassaat sen vaan puhtaaksi, teet jonninmoisen uuden liitoksen ja hölväät vaseliinilla päälle... Eiköhän toi sitten kestä niin kauan kuin koko rakkine kestää kasassa.

Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
Sivonen
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sivonen » Ke Lokakuu 10. 14:24:16 2007
Nyt olis kahenlaisia pakosarjan tiivisteitä. Löytyy peltikuoriset ja pahviset, joissa metallirengas kanavan reunoilla. Kummatko kannattaisi laittaa?
Ei tuon muotoisia tietenkään kumpiakaan, kuhan malliksi etin jotkut tiivisteenkuvat.

MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ke Lokakuu 10. 14:53:46 2007
laittaisin tuon alemman mukaiset itse.
-
hilteri
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
Viesti
Kirjoittaja hilteri » Ma Kesäkuu 30. 23:11:23 2008
samiharju kirjoitti:leimalle: penkkipaperi 78hp +20% = 93,6hp max.
kellekkähän leimamiehelle tämmönenkin lappu menee läpi..
ohc turbo ja 93 heppaa. millähän ilveellä ne jotkut on noita leimannu?
paljon siinä turbo dieselissä on heppoja,voiko sen ottaa vertaus moottoriksi?
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ti Heinäkuu 1. 0:18:06 2008
Ihan vaan turbolla piristetty sitä "p100 omaa" moottoria. Ihan vaan vähän piristää ämpärin kokosella turbolla...

Nou problem, jos ei halua kukaan muutoskatsastaa niin vaihtaa konttoria, laillisia esteitä tolle ei ole. Turbo dieselissä on vähän vähemmän mitä ohc:ssa. Ei se 1.8 tdkään mikään huono kohde olis piristettäväks, pumppu vaihtoon ja isompi puhallin+ic niin ollaan 150hp paremmalla puolella hyvin helposti. Kun joskus saan ton escortin valmiiks niin kattoo paljonko siitä saa. Yli 200 pitää tulla, jos ei tule niin pitää korjata virhe mikä sen estää.

Jäsen #606