Aksu kirjoitti:Mielenkiinosta mitäs vekotinta ahtamassa ?
Tuollainen Comanche 200 kuutionen tieliikennemönkkäri
Tuolla nettimotossa on yks kymco turbotettuna ja on myynnissä. Sieltä vois kysästä millä ovat saaneet toimimaan. Viime kesänä hetken juttelin tekijän kanssa ja niillä oli silloin sama ongelma tulvimisen kanssa, josko olisivat saanet ongelman ratkaistua.
Yritin etsiä tuota, mutta en löytänyt.
Ei onnistunut tuon mikunin kaasarin kanssa homma lainkaan, kone hukkui ihan täysin bensaan painestuksen kanssa. Nyt kokeiltiin imupuolella, eikä kaasari toiminut silloinkaan. Ilmeisesti tuossa kaasarissa ei ole sopiva neula tms. Seuraavaksi varmaan kokeillaan tuota kalvokaasaria, siinä kun ei vaikuta olevan tulvimiselle arkoja paikkoja läheskään samaan tyyliin kuin perinteisessä luistikaasarissa. Täysi kysymysmerkki on, että mitä tuolle kalvo-osalle pitäisi tehdä, vai riittääkö siinä pelkästään tankista tuleva paineistus bensalinjaan.
Ilmeisesti clubilaiset ei juurikaan ole kikkaillut näillä? Ahdin on turbo smartista oleva pienin näkemäni ahdin koskaan jos se jotain kiinnostaa. Lystin kuuloinen tuollainen kun ahdin pitää aika hyvin mekkalaa vaikka painetta ei ole edes vielä saatu kuin alle 0,5bar ihan hetkellisesti.
Tuosta kalvokaasuttimesta (Tillotson, sivun loppupuolella) löytyi juttua täältä
http://www.aerocorsair.com/id27.htm
Osaako kukaan sanoa voiko tuollainen toimia ahdetussa painepuolella ja mitä muutoksia vaatii?
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73