
sierrassa tarvi vain releen ja toimi, onko escortissa samoin?
Valvoja: CRSC Hallitus
laitoin releen kiinni (joku varaosa rele) tuohon r13 ja savu nousi vilkku viiksestä / koje laudan alta ... ei varmaan ollut oikea...Turbo_IS kirjoitti:Olisko rele R13? (ainakin siipicossun sivuilta löytyvän sähkökaavion mukaan EscoCossussa).
En ole koskaan koittanut ottaa pois sitä R18 relettä noin, mutta koita sä ja kerro miten toimii jos löytyy kerran tuplareleet??jarkkoma kirjoitti:eli rittää jos laitan sinisen releen r20:ppiseen ja poistan hyppy raudan r13:toistasesta ja siirran siihen vihrean r18:sesta
vai vaatiiko olla molemmissa releet r13 ja r18
on yks ylimääräinen rasia josta lainaan releet..
Nyt kun katsoin tuota jo postaamaani käyttöohjeen kuvaa, niin R18 on sähköikkunoiden rele eli minun tarvitsee ilmeisesti hommata vielä myös tuo vihreä R13. Minulla siis palaa nyt vain ajovalot, ei parkit umpiossa. Lisäksi valot ovat himmeämmät kuin normaalisti. Sitten kun vääntää valot päälle viiksestä, niin tulee kunnolla kirkkautta valoista ja myös parkit palavat.Sine kirjoitti:Käyttöohjekirja - Releet
vastaan näköjään itselleni:Sierra XR kirjoitti:tää kiinnostais muakin ja samoin se että mitä tarvii tehdä sumareiden kanssa:laitoin orkkis-sumarit kun niitä ei ollut eli johdot kiinni,katkaisija paikalleen,samoin rele+sulake mutta sumarit ei pala(eikä myöskään symboli syty nappulaan).tarviiko joku silta heittää paikalleen johonkin päin sulakerasiaa?en ole vielä tarkemmin tutkinut asiaa mutta tulipa just mieleen tämmönen helppo ratkaisu jos joku on tutkinut asiaa jo valmiiksi
kyllä lienee.eli sullakin on jo uusittu sulakerasia.jarkkoma kirjoitti:By the way Rasiassa merkintä 30 / 04 / 1998 lieneekö valmistus päivä?
Mun mielestä toihan olis kaikista fiksuin ratkasu. Jos haluaa polttaa valoja päivällä, niin tekee sen puolella teholla ja ilman parkkeja.Sine kirjoitti:Minulla siis palaa nyt vain ajovalot, ei parkit umpiossa. Lisäksi valot ovat himmeämmät kuin normaalisti. Sitten kun vääntää valot päälle viiksestä, niin tulee kunnolla kirkkautta valoista ja myös parkit palavat.
Äiteen -87 Sierrassa toimii myös juuri nuin, eli siis on himmeemmät jossei valot ole katkaisijasta päällä.MouTine kirjoitti:Mun mielestä toihan olis kaikista fiksuin ratkasu. Jos haluaa polttaa valoja päivällä, niin tekee sen puolella teholla ja ilman parkkeja.Sine kirjoitti:Minulla siis palaa nyt vain ajovalot, ei parkit umpiossa. Lisäksi valot ovat himmeämmät kuin normaalisti. Sitten kun vääntää valot päälle viiksestä, niin tulee kunnolla kirkkautta valoista ja myös parkit palavat.
Ne ovat alennetut puolivalot ja kuuluukin toimia n.70-80%:sesti verrattuna normaalivaloihin.Eli on lähes aina automaattivaloilla noi alennetut ajovalot ja parkit päällä normaalisti, jos auto alunperin pohjoismaalainen.Zimi Da Guitara kirjoitti:Äiteen -87 Sierrassa toimii myös juuri nuin, eli siis on himmeemmät jossei valot ole katkaisijasta päällä.MouTine kirjoitti:Mun mielestä toihan olis kaikista fiksuin ratkasu. Jos haluaa polttaa valoja päivällä, niin tekee sen puolella teholla ja ilman parkkeja.Sine kirjoitti:Minulla siis palaa nyt vain ajovalot, ei parkit umpiossa. Lisäksi valot ovat himmeämmät kuin normaalisti. Sitten kun vääntää valot päälle viiksestä, niin tulee kunnolla kirkkautta valoista ja myös parkit palavat.
Ja niin ikään -89 Ransintissakin tekee. :<
Parkeista en kyllä osaa sanoa, ei oo tullu koskaan vilastua mutta veikkaisin että palavat kokoajan.
Diudau...