BOA + MT75 vauhtipyöristä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
BOA + MT75 vauhtipyöristä
Kenelläkään kokemuksia eripainoisista vauhtipyöristä käärmemoottorin perässä, miten vaikuttaa alavääntöön ja kierrosherkkyyteen? Äkkiä hakien en löytänyt vahtipyörien painoja 2.8 vs 2.9 2wd/4wd.
2.9 4wd scorpion vauhtipyörä löytyy hyllystä ja painaa noin 10,5kg. 2.8 limppuhan on 1cm ohuempi.
Tarkoituksena olis aluksi ainakin pitää tuo motti vakiona ja tulee capriin lähinnä cruisailuun ja matka-ajoon.
2.9 4wd scorpion vauhtipyörä löytyy hyllystä ja painaa noin 10,5kg. 2.8 limppuhan on 1cm ohuempi.
Tarkoituksena olis aluksi ainakin pitää tuo motti vakiona ja tulee capriin lähinnä cruisailuun ja matka-ajoon.
#350
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re: BOA + MT75 vauhtipyöristä
Mulla oli Caprissa BOA:n perässä ekaksi Type-9 ja 2.8i:n ohut vp. Sitten tuli MT-75 ja siihen kuuluvat kytkinrojut vp:n kanssa. Ei suuren suurta eroa. Melkein sanoisin että BOA:n kanssa vois tuo paksumpi vp olla parempi, teoriassa.
Mulla olis kyllä dynolakanaa ennen ja jälkeen, mutta kun on dynotettu eri paikoissa ja samalla vaihtu putkisto ja suuttimet kävi pesussa.
Mulla olis kyllä dynolakanaa ennen ja jälkeen, mutta kun on dynotettu eri paikoissa ja samalla vaihtu putkisto ja suuttimet kävi pesussa.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
Re: BOA + MT75 vauhtipyöristä
Todennäköisesti mä laitan sit tuon 4wd scorpion limpun kun tässä vaiheessa haetaan tasasempaa vääntöä alhaalta ja tuon kanssa ei tarvi modifioida kytkinhaarukan kiinnitystä. Loota on -96 scorpiosta, paras mahdollinen kun tuossa on mittari vaijerilla+vss.
Se sun toinen diesel-type-9:hän tuli sillon multa.
Se sun toinen diesel-type-9:hän tuli sillon multa.
#350
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re: BOA + MT75 vauhtipyöristä
Joo, niin tuli. Siihen tuli joku laakeri vika loppukaudesta. Jurisi joka vaihteella tietyillä kierrosluvuilla. Se orkkis V6 Sierran aski rupesi kolisemaan ja narahtelemaan ja vaikka mitä. Myin lopulta 150€:lla molemmat Säkylään.cosworthman kirjoitti:Se sun toinen diesel-type-9:hän tuli sillon multa.
Se MT-75:nen mikä mulla Capriin jäi, toimi kuin unelma. En tiedä paljon sillä oli ajettu, mutta hitto että kiva ajaa sillä kun ei mitään ääniä, ei mitään synkrojen tuuttausta, ei mitään välyksiä, eikä tippakaan vuotanut. Kaiken lisäksi maksoin siitä vain 300€. Siihen kun pistin upouden orkkis Ford / Sachs kytkin paketin rasvatulla vaijerilla, ni a'vot. Brendakin kysy että onks tässä neste kytkin. Ainut vika oli se MT-75:ten tyyppivika, murtunut alakiinnike.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
Re: BOA + MT75 vauhtipyöristä
Juu, tuon käyttömukavuuden takia mäkin tuon hommasin ja mulla on pari tuhatta ajettu cossun kytkin tulossa tuohon. Pitäis olla hyvä..MouTine kirjoitti:Joo, niin tuli. Siihen tuli joku laakeri vika loppukaudesta. Jurisi joka vaihteella tietyillä kierrosluvuilla. Se orkkis V6 Sierran aski rupesi kolisemaan ja narahtelemaan ja vaikka mitä. Myin lopulta 150€:lla molemmat Säkylään.cosworthman kirjoitti:Se sun toinen diesel-type-9:hän tuli sillon multa.
Se MT-75:nen mikä mulla Capriin jäi, toimi kuin unelma. En tiedä paljon sillä oli ajettu, mutta hitto että kiva ajaa sillä kun ei mitään ääniä, ei mitään synkrojen tuuttausta, ei mitään välyksiä, eikä tippakaan vuotanut. Kaiken lisäksi maksoin siitä vain 300€. Siihen kun pistin upouden orkkis Ford / Sachs kytkin paketin rasvatulla vaijerilla, ni a'vot. Brendakin kysy että onks tässä neste kytkin. Ainut vika oli se MT-75:ten tyyppivika, murtunut alakiinnike.
#350