Lautamäen sintterilevyt?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Lautamäen sintterilevyt?
Onko kokemuksia? Kotimainen valmistaja, mutta kuka?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
Re: Lautamäen sintterilevyt?
nyt tulee mutua: Luulen että levyjen valmistaja on ape-import jolle taas taitaa tulla keskiöt po-metallilta
-
sama muistikuva mullakin...JP kirjoitti:nyt tulee mutua: Luulen että levyjen valmistaja on ape-import jolle taas taitaa tulla keskiöt po-metallilta
-
Ok, no huomenna sen näkee.
Paree tilata varmuuden vuoksi KEP:in levy hyllyyn jos tuo ei kestä.
Paree tilata varmuuden vuoksi KEP:in levy hyllyyn jos tuo ei kestä.
Jäsen 194.
-
En tunne ketään joka olisi saanut tuon normaalikäytöllä rikki, luottavaisin mielin voit laittaa lautamäen levyn paikalleen 
offtopic: Yhdessä tapauksessa hulttioveljeni oli kartturina muuan skodassa joka meni keula edellä kuuseen, vaihdelaatikon kuori halkesi ja kytkinakseli väänsi keskiön hieman irti niiteistään. Oli lautamäen levy.
Luistattaa noita ei tietentahtoen kovin paljoa kannata, palat menee punaseks aika helposti ja kytkinlevyn runko vetelee kieroksi. Hajottaa se luistattaminen koko asetelman muutenkin.
Luistamisen takia kieron levyn olen kerran koputellut suoraksi kun ei enää irrottanut kunnolla.

offtopic: Yhdessä tapauksessa hulttioveljeni oli kartturina muuan skodassa joka meni keula edellä kuuseen, vaihdelaatikon kuori halkesi ja kytkinakseli väänsi keskiön hieman irti niiteistään. Oli lautamäen levy.
Luistattaa noita ei tietentahtoen kovin paljoa kannata, palat menee punaseks aika helposti ja kytkinlevyn runko vetelee kieroksi. Hajottaa se luistattaminen koko asetelman muutenkin.
Luistamisen takia kieron levyn olen kerran koputellut suoraksi kun ei enää irrottanut kunnolla.
Jäsen #606