Onhan se ymmärrettävää että saattaa kajahtaa kun ei ole ku 4 runkolaakeria tollasessa.. Lisäks sitten vielä rasitus tulee hieman viistosta... Jos sillä vahvikkeella sais laakeripukit pysyyn paikallaan.

Valvoja: CRSC Hallitus
Itseä myös kiinnostaa. Tuo norjan poika myy tuollaista+pultit johonkin 600eolafu kirjoitti:Sitten kun joku aikoo teettää noita colognen ja cossun "main girdlejä" niin hihkaskaa mullekkin, olis nimittäin kans joskus ajankohtasta. Voisin tulla kimppaan mukaan jos nyt ei ihan platinaa maksa.
Onhan se ymmärrettävää että saattaa kajahtaa kun ei ole ku 4 runkolaakeria tollasessa.. Lisäks sitten vielä rasitus tulee hieman viistosta... Jos sillä vahvikkeella sais laakeripukit pysyyn paikallaan.
Tuolta löytyis jotain kamaa > siis täältäSultzi kirjoitti:Itseä myös kiinnostaa. Tuo norjan poika myy tuollaista+pultit johonkin 600eolafu kirjoitti:Sitten kun joku aikoo teettää noita colognen ja cossun "main girdlejä" niin hihkaskaa mullekkin, olis nimittäin kans joskus ajankohtasta. Voisin tulla kimppaan mukaan jos nyt ei ihan platinaa maksa.
Onhan se ymmärrettävää että saattaa kajahtaa kun ei ole ku 4 runkolaakeria tollasessa.. Lisäks sitten vielä rasitus tulee hieman viistosta... Jos sillä vahvikkeella sais laakeripukit pysyyn paikallaan.Näytin kuvaa puuhapeten versiosta, kovasti kehui omansa olevan tukevampi ja käsitelty kestämään paremmin. Mitä lie höpötti, koijaako vaan tyhmää suomalaista
Haynesin oppaasta vakoilin> 0,0008" to 0.0015" 0,0008"-0,0026" vielä sallittuhenu kirjoitti:Oisko jollain noita laakeri välyksiä tiedossa ni osais oikeen paksusta välysnauhaa hakee.
ei tuu muuta mieleen kuin, että sen toisen täytyy olla "umpimallisella" alapuolen liuskalla. Pernteisessä v6.n laakerissa on urat molemmissa liuskan puoliskoissa. Soita ja varmista liikkeestä.Sultzi kirjoitti:Joo tottakai lohkon mukaan ja kiinteällä on mulla, mutta tarkoitin että rallyracellä on KAHTA erimallia KIINTEÄLLÄ pitkittäislaakerilla olevaa runkolaakerisarjaa, mitä eroa niillä on keskenään?
Mulle tehtiin ne kiinteät päittäisvälysliuskat koneistamolla, en muista enää syytä mutta kumminkin ->lisää tavaraa liuskaan(päittäisvälys) ja sitten koneistettiin ne öljyurat siihen... Tais olla liikaa välystä kampparis. Maanantailohko niinsanotusti.puuhapete kirjoitti:ei tuu muuta mieleen kuin, että sen toisen täytyy olla "umpimallisella" alapuolen liuskalla. Pernteisessä v6.n laakerissa on urat molemmissa liuskan puoliskoissa. Soita ja varmista liikkeestä.Sultzi kirjoitti:Joo tottakai lohkon mukaan ja kiinteällä on mulla, mutta tarkoitin että rallyracellä on KAHTA erimallia KIINTEÄLLÄ pitkittäislaakerilla olevaa runkolaakerisarjaa, mitä eroa niillä on keskenään?
Vähän menee niin sanotusti ohi aiheesta, mutta onko tolle "kanavien" erottamiselle jotain tehollista perustetta. Vakionahan noissa on yleensä sellainen laippa, jossa on vaan yksi reikä ulos ja laippa on joskus jopa niin matala, että portti ei sovi aukeamaan kunnolla. Itse mietin vaan tota, että normiratkaisussa siiveltä putkeen menevä virtaus muodostaa "imun" portille ja tehostaa sen toimintaa vai olenko ihan hakoteillä.tane kirjoitti:Ajattelin askarrella jotain tuon tyylistä -> http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... wnpipe.JPG
Siisti pakosarja!tane kirjoitti:illan saldo -> http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... 022009.jpg
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... 004%29.jpg
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... 006%29.jpg
toinen valmis, vielä kun saisi toisesta samanlaisen...
Niissähän on keraamiset pakosiivet, sen takia lähtee romut pakoputken puolelle kun nostetaan ahdot yli kiloon. Noissa skyllen viri-ahtimissa ei samaa ongelmaa.Jari H kirjoitti:Ainakaan 32:sen orkkis ahtimet ei tunnu soveltuvan virityskäyttöön. Akselit poikki vähän reilulla kilolla. Toivottavasti noi ei säikähdä yhtä helposti.
sillä prikalla on se tarkoitus että kun nostat kasatusta koneesta virranjakajan ylös niin öljypumpun käyttötappi ei nouse mukana ylös.henu kirjoitti:Kone eldelleen 2.8 ja kysymys tämä, siinä öljypumpun tangossa ku on se prikka ni onko sillä muuta tehtehtävää ku helpottaa kasaamista ?
Ja muistaakseni sen pitäs olla 127.5mm päässä mitattuna pumpusta päin ni onkos tuo mitta niin tärkee ?
Burtonilta ->henu kirjoitti:Nyt olis tilanne päällä ja tarviis kiireesti inffoo.
Missävaiheessa 2.8 kansiin tuli seetit ? Ongelma on sellanen et ei kestä tehdä seetejä vaan puhkii kansi vesitilaan,
Muutuuko 2.8 kannet valultaan jossainvaiheessa, eli onko esim uudemissa paksummin valua seetien alueella ?
Siisti! Ja hyvinhän tuonne mahtuu ku ei oo ABS:ia tiellä! Mulla oli aika tiukkaatane kirjoitti:noniin, nyt on kuskinpuolen pakosarja ja downpipe kolvattu kasaan
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... 004%29.jpg
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... 005%29.jpg
Piti vähän rintapelliin nakertaa reikää että sai mahtumaan...
cfm en muista enään, mutta 13mm nostolla oli 300hv tuntumassa imu, paosta en muista.Jari H kirjoitti:Paljon kannet virtaa max. nostolla? Hp tai cfm?
Sultzi kirjoitti:Nyt tosiaan tarvittais apua nokan valinnassa! Ei kiinnostais ostaa norjan pojalta 800e:lla nokkaa ja nostajia!!![]()
Ja olisko puuhapetellä cad kuvaa siitä runkopukkien tuesta? Norjan pojalta se maksais n. 700e
Vissiin mulle tarkoitettu? 4.0v6 öljypumppu Kivitilalta(vai mikä sen nimi nykyään on?) 97jm alkuinen malli.Sultzi kirjoitti: Mitä ö-pumppua oot käyttäny omassa laitoksessas? :
Paolosta enkä sen tivisteestä tiiä mitäänSultzi kirjoitti:Eli ihan tarvikeliikkeestä voi ostaa nuo kannenpultit? Ainakaan ei sitten tarvitse miettiä enempää mitään mihin arvoihin kiristelee. Mitenköhän paolon tiiviste toimis tässä? Eikös siltä saanu millasen vaan halus, jos on vanha malli tj?
Edit: Ainiin, oliko sulla joku spesiaali nokka nykyisessä koneessa, vai joku ihan yleisesti saatavilla oleva? Tietysti joku kent camsin vt21 toimia jos teetättäis uudet keinuvivut että sais enempi venalle nostoa. Kun virtaus tosiaan vaan parani ainakin 13mm nostoon asti.