P1131

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

P1131

Viesti Kirjoittaja NiceMan » To Toukokuu 14. 20:22:12 2009

Ihan piruuttani laitoin tänne eli mikä tuon vika koodin voisi aiheuttaa?
P1131 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean - Bank No. 1.
Ja toiseksi onko tuo Bank 1 sitten vasen vai oikea BOB moottorissa?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: P1131

Viesti Kirjoittaja jjs » To Toukokuu 14. 21:18:08 2009

Vasen -moottorissa-. Eli autossa kiinni ollessaan oikealla (hantin puolella)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: P1131

Viesti Kirjoittaja NiceMan » To Toukokuu 14. 22:36:37 2009

Ok eli pelkääjän puoli, kiitos näin arvelin mutta en viitsi enään arpoa =)

Sitten kysymys että mitkä kaikki voi aiheuttaa tuon vikakoodin tulon? Itse happi anturi on uusi.
Itse kokeilen purkaa imusarjan jos tiiviste vuotais? Suutintukin otan irti jos joku suuttimen tiimiste olisi sökö tai suutin vuotais...
Sitten tarkistan tuon happianturin kaapeloinin vielä sitten loppuu eväät.
Katit ovat uudet.
Lainassa on ecu, edis6 ja polttoainesäädin jotka eivät vaikuttaneen mihinkään eli vanhat toimi.

Laina auto lähtee alta sunnuntaina :-(
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Re: P1131

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » To Toukokuu 14. 23:02:37 2009

NiceMan kirjoitti:Sitten kysymys että mitkä kaikki voi aiheuttaa tuon vikakoodin tulon? Itse happi anturi on uusi.
Itse kokeilen purkaa imusarjan jos tiiviste vuotais? Suutintukin otan irti jos joku suuttimen tiimiste olisi sökö tai suutin vuotais...
Sitten tarkistan tuon happianturin kaapeloinin vielä sitten loppuu eväät.
Katit ovat uudet.
Lainassa on ecu, edis6 ja polttoainesäädin jotka eivät vaikuttaneen mihinkään eli vanhat toimi.

Laina auto lähtee alta sunnuntaina :-(
Mulla itellä tällä hetkellä täysin räjähtäneet imusarjan tiivisteet paikoillan, hylomaria välissä ja pitää.
Itelläni kylmän koneen kun käynnistää ja ajaa esim. 1km haisee bensa tautiseti mut ei vuotoja ym. eli en tiiä onko normaalia.Kone kun lämpii niin ei ongelmaa...Hajut haihtuu.
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: P1131

Viesti Kirjoittaja NiceMan » To Toukokuu 14. 23:43:00 2009

Itse tein uuden tiivisteen oikealle puolelle kun vanha meni 6 osaan... vasen lähti ehjänä.
Siliconia käytin apuna.
No La tarkoitus purkaa jos ei lunta sada :shock:
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

Vastaa Viestiin