Hyppäät hyttiin, kone käyntiin, samantien alat tekeen jotain niin kone toimii niin kauan kunnes sammutat koneen välillä tai käännät penkin kuormaajalta kauhalle tai päinvastoin. 10-15 minuuttia virrat poikki, niin konetta voi taas käyttää, mutta ennen sitä ei toimi etukuormaaja eikä kauha. Penkin alla on kaks magneettirajakytkintä, mitkä tunnistaa kumpaan suuntaan penkki on käännetty, molemmat toimii ja penkissä on tunnistin mikä tunnistaa onko kuski penkillä vai ei, sekin on kunnossa. Otin siitä ohjainboksin irti ja sitten semmosen pienemmän piirikortin mikä on ohjaamon lattian rajassa oikealla puolella, pitää tutkia niitä josko niistä jotain löytyy... Kokemuksia, mikä näistä hajoaa? Kaavion mukaan näyttäs kyllä menevän aika tärkeitä ohjaustietoja ton lattianrajassa olevan kortin kautta.
Koneessa on penkin sivuissa joysticit molemmin puolin ja kummankin joysticin pohjassa on elektroniikkaa, tieto joysticeilta ohjausboksille kulkee can-väylää pitkin. Kumpikin boksi saa virtaa ja väylän johdot on kunnossa ohjainboksiin asti. Penkin rajakytkimet on kytketty vasemman puolimmaisen joysticin ohjainkorttiin ja tieto siitä eteenpäin kulkee can-väylää pitkin.
Sähkökaaviokin kyseiseen vehkeeseen on, eikä sitä tutkimalla juuri mitään erikoista selvinnyt. Virta tulee joka paikkaan mihin pitääkin ja kaikki muukin näyttää olevan kunnossa. Ilmeisesti koneen mahan alla on joku johtonippu kuoret puhki ja virta kulkee vähän mihin sattuu. Manuaalisesti pitää vika hakea
