MT-75 aski OHC/DOHC
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
MT-75 aski OHC/DOHC
Nyt tarveis faktaa tuon laatikon laittamisesta OHC:n perään.
Mitä tarvitsee muuttaa vai meneekö suoraan.? Startin paikka?
Vauhtipyörää, kytkintä, asetelmaa en haluaisi enää vaihtaa koska ne on todettu toimivaksi.
Kokeilin hakuakin, mutta tyhjentävää vastausta en löytänyt.
Mitä tarvitsee muuttaa vai meneekö suoraan.? Startin paikka?
Vauhtipyörää, kytkintä, asetelmaa en haluaisi enää vaihtaa koska ne on todettu toimivaksi.
Kokeilin hakuakin, mutta tyhjentävää vastausta en löytänyt.
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
Audi 2.0Tfsi quattro
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1631
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 18:42:19 2007
- Paikkakunta: Nivala
Re: MT-75 aski
Mikäli tarkoitat dohc koneen mt-75 (en ole varma oliko nelikkocossussakin sama/samantyylinen), niin ei tarvitse kytkinakselille muutosta. Eroa toki on muutamia millejä, mutta se ei mitään haittaa. Itse käytin ohc:n starttia ja muistaakseni mt-75:ssa ollutta aski-kone välilevyä, jonka startin aukkoa joutui suurentamaan oharin starttia varten. (dohc:n startti ei osunut hammaskehälle) Kytkin haarukkaan joudut todennäköisesti tekemään muutoksia, koska ohc:n laatikossa ollut painelaakeri ei passaa suoraan mt-75:n laatikon haarukkaan. Kuulemma kytkimien haarukat saa päikseen vaihdettua, mutta itsellä ei ainakaan haarukan päässä ollut tappi irronnut millään.
Mt-75:n haarukkaan sovitat type-9:n haarukan keskiosan (jossa painelaakeri kiinni), samalla pystyt määrittelemään sopivan etäisyyden, koska dokkikoneen vauhtipyörä on reilusti ohc:n limppua paksumpi, on myös mt-75:n haarukan painelaakerin etäisyys asetelmaan eri.
Eli siis pieniä muutosia, ei paha.!
Sitten vielä lyhennät tuon mt-75:n vaihdeväliä, niin on todella mukava käytettävä!
Mt-75:n haarukkaan sovitat type-9:n haarukan keskiosan (jossa painelaakeri kiinni), samalla pystyt määrittelemään sopivan etäisyyden, koska dokkikoneen vauhtipyörä on reilusti ohc:n limppua paksumpi, on myös mt-75:n haarukan painelaakerin etäisyys asetelmaan eri.
Eli siis pieniä muutosia, ei paha.!

"Mieluiten ihan sama."
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re: MT-75 aski
Mites kardaanin kanssa, meneekö se vaihtoon?
Niin ja laatikon kannakepalkki. Onko sama?
Niin ja laatikon kannakepalkki. Onko sama?
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
Audi 2.0Tfsi quattro
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: MT-75 aski
Kardaani on ainakin omansa, ei käy type9:stä. Palkista en ole varma. Kannattaa varoiks ottaa molemmat jos mahdollista.
Jäsen #606
-
- Viestit: 1696
- Liittynyt: La Tammikuu 14. 12:56:26 2006
Re: MT-75 aski
Juu kardaani on eri mutta perän puolen kiinitys on sama. Tosta palkista mulla on sellainen muistikuva että se kävisi sama mutta palkissa oleva tukikumi pitää vaihtaa...KIP kirjoitti:Mites kardaanin kanssa, meneekö se vaihtoon?
Niin ja laatikon kannakepalkki. Onko sama?
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re: MT-75 aski
Okei, kiitti kaikille. Käyn hakemassa koko setin..
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
Audi 2.0Tfsi quattro
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Re: MT-75 aski
MT75 lootan palkki on ihan erilainen kuin T9:n kun menee eri reikiin kiinni. Todennäköisesti se T9 palkki jopa sopii hienosti, mutta luulen nopeusmittarin vaijerin asennuksen olevan aivan persiistä, jää just siihen palkin päälle.
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re: MT-75 aski
Tän hetkisiä huomioita.
Kannatipalkit on tosiaan ainakin eri muotoisia. T9 on 90 asteen kulmassa suhteessa laatikkoon ja mt75 näkyy olevan vinossa.
Koe sovituksessa moottoriin ainakaan mun ei ilmeisesti tarvitse mitään käpälän muutoksia joten voin käyttää mt75 omaa käpälää ja painelaakeria.
Pakkilukossa on jotain hämärää. Pakki menee päälle koski vipuun tai ei..
Sitten laatikossa on jonkun verran johtoja. Pakkivalo on ilmeisesti ne 2 johtoa jotka tulee laatikon n. keskiosasta mutta, entäs muut?
Kannatipalkit on tosiaan ainakin eri muotoisia. T9 on 90 asteen kulmassa suhteessa laatikkoon ja mt75 näkyy olevan vinossa.
Koe sovituksessa moottoriin ainakaan mun ei ilmeisesti tarvitse mitään käpälän muutoksia joten voin käyttää mt75 omaa käpälää ja painelaakeria.
Pakkilukossa on jotain hämärää. Pakki menee päälle koski vipuun tai ei..
Sitten laatikossa on jonkun verran johtoja. Pakkivalo on ilmeisesti ne 2 johtoa jotka tulee laatikon n. keskiosasta mutta, entäs muut?
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
Audi 2.0Tfsi quattro
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Re: MT-75 aski
Pakkilukko on mielestäni siinä lootassa ihan turha, sillä ei sitä saa pudotettua pakille muutenkaan suoraan vitoselta.KIP kirjoitti:Pakkilukossa on jotain hämärää. Pakki menee päälle koski vipuun tai ei..
Sitten laatikossa on jonkun verran johtoja. Pakkivalo on ilmeisesti ne 2 johtoa jotka tulee laatikon n. keskiosasta mutta, entäs muut?
Pakkivalo on se kaksijohtoinen ja toinen (kolmejohtoinen?) on nopeusanturi, jolla et tee mitään.
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1631
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 18:42:19 2007
- Paikkakunta: Nivala
Re: MT-75 aski
Saitko t9:n painelaakerin passaamaan mt-75:n lapaan kiinni? Itse en saanut, enkä lapaa irti, joten siksi tein sen sovelluksen.
"Mieluiten ihan sama."
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Re: MT-75 aski
Onko MT75:n painelaakeri väärällä etäisyydellä vai miksi ihmeessä sinne pitäisi se T9 laakeri soveltaa?Artery kirjoitti:Saitko t9:n painelaakerin passaamaan mt-75:n lapaan kiinni? Itse en saanut, enkä lapaa irti, joten siksi tein sen sovelluksen.
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re: MT-75 aski
Mun nähdäkseni ne on noin saman paksuisia eikä niitä voi vaihtaa keskenään. Kiinnikkeet on erinlaisia.
Sehän lähtee irti ihan vetämällä haarukan ulostulon suuntaan, kun muistaa ottaa laakerin ensin irti.
Ihan sama homma kuin T9:ssä
En minäkään nyt löydä syytä miksi ne pitäisi vaihtaa
Edit:
Tuossa vielä kuva sovituksesta ja kuva kytkin haarukan kohdasta jossa painelaakeri on kiinni asetelmassa.
http://i4.photobucket.com/albums/y109/R ... 009583.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/R ... 009584.jpg
Sehän lähtee irti ihan vetämällä haarukan ulostulon suuntaan, kun muistaa ottaa laakerin ensin irti.
Ihan sama homma kuin T9:ssä
En minäkään nyt löydä syytä miksi ne pitäisi vaihtaa

Edit:
Tuossa vielä kuva sovituksesta ja kuva kytkin haarukan kohdasta jossa painelaakeri on kiinni asetelmassa.
http://i4.photobucket.com/albums/y109/R ... 009583.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/R ... 009584.jpg
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
Audi 2.0Tfsi quattro
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1631
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 18:42:19 2007
- Paikkakunta: Nivala
Re: MT-75 aski
Ääh, itsellä tuli uusi painelaakeri, joka oli asetelmaan vastaavalta pinnalta erilainen kuin entinen kulunut. Vastasi oikein uuteen asetelmaan ja oli tarkoitettu tuohon t9:n joten siksi sen vaihdoin.
Haarukan sain kyllä irti nätisti, mutta haarukan päässä oleva tappi ei suostunut irtoamaan, mt-75:n haarukka ei passannut suoraan type-9:iin. Ja tuleehan tuo mt-75:n asetelma kauemmas kytkinkoppaan, kun vauhtipyöräkin on paljon paksumpi dohc:ssa. Joten noin ainakin itse jouduin tekemään.
Haarukan sain kyllä irti nätisti, mutta haarukan päässä oleva tappi ei suostunut irtoamaan, mt-75:n haarukka ei passannut suoraan type-9:iin. Ja tuleehan tuo mt-75:n asetelma kauemmas kytkinkoppaan, kun vauhtipyöräkin on paljon paksumpi dohc:ssa. Joten noin ainakin itse jouduin tekemään.
"Mieluiten ihan sama."
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Re: MT-75 aski
Jos nyt meinaat sitä tappia mikä on sielä kytkinkopan reunalla kiinni johon tulee se kytkinhaarukka niin siinä kopassa on vaan reikä ja tappi on lyöty sinne kiinni, kopan ulkopuolelta kun etsit sen reijän ja lyöt tuurnalla tapin pois niin lähtee
edit: tuo siis type 9, mutta kai lienee mt-75 sama systeemi ?
edit: tuo siis type 9, mutta kai lienee mt-75 sama systeemi ?
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1631
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 18:42:19 2007
- Paikkakunta: Nivala
Re: MT-75 aski
Juurikin siitä tapista kyse. Sitä koitettiin naputella ja hakata ja kammeta ja repiä mutta kun ei lähtenyt, niin se sai jäädä. 

"Mieluiten ihan sama."
-
- Viestit: 886
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
- Paikkakunta: Pori
Re: MT-75 aski
Lainaan vähä aihetta. Pitäs mt75 laatikko ostaa ja myyjä ei oo varma onko mt75 vai type 9. Eikö mt75:sessa oo pakki vitosen alapuolella ja pakkilukko? Ja type ysissä pakki siellä ykkösen vieressä? 

-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: MT-75 aski
Kyllä vaan!fiesta boy kirjoitti:Lainaan vähä aihetta. Pitäs mt75 laatikko ostaa ja myyjä ei oo varma onko mt75 vai type 9. Eikö mt75:sessa oo pakki vitosen alapuolella ja pakkilukko? Ja type ysissä pakki siellä ykkösen vieressä?
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 211
- Liittynyt: Ma Tammikuu 5. 0:11:11 2009
Re: MT-75 aski
Mt75 laatikko sopii ohc:n perään helposti en tidä tarkasti tarvitseeko kytkinakselia lyhentää, mutta itse lyhensin sitä noin 5 milliä, DOHC:sierran omalla koneen ja laatikon välisellä pellillä saa ehkä paremmin tiiviksi kuin ohc:n pellillä, jää alareuna hiukan auki. Siitä laatikon kannatin palkista, kaikkiin sedan sierroihin sopii dohc:n oma kannatin palkki joka on vinossa, mutta jos laittaa vanhakoriseen sierraan niin täytyy muokata, koska toinen reuna on alempana kuin toinen, muokkaa joko omasta palkista tai laittaa palkin jostain toisesta laatikosta esim type9. niin ja se kardaani on MT75:sessa ihan omansa
Laitettiin dohc omalla painelaakerilla ja kytkin haarukalla, ohc:n kytkin vaijeri jää noin 10milliä liian pitkäksi, laitettiin lohkon ja kytkinvaijerin väliin iso mutteri jolla se löysä saatiin pois (Väliaikainen patentti)
Ja pakkilukosta sen verran että sielä on vaan putkisokka pakin päälle menoa jarruttamassa, kun kepistä nostaa sitä nappia niin sokka nousee sen kohdan ohi jossa tavallisesti jarruttaisi. eli jos tämä sokka uupuu niin ei tartte pakkilukon nappia painella.
Ja sitten MT75 laatikkoon täytyy laittaa sitä foordin omaa öljyä 20€ litra saa marmoritiskiltä.
Laitettiin dohc omalla painelaakerilla ja kytkin haarukalla, ohc:n kytkin vaijeri jää noin 10milliä liian pitkäksi, laitettiin lohkon ja kytkinvaijerin väliin iso mutteri jolla se löysä saatiin pois (Väliaikainen patentti)
Ja pakkilukosta sen verran että sielä on vaan putkisokka pakin päälle menoa jarruttamassa, kun kepistä nostaa sitä nappia niin sokka nousee sen kohdan ohi jossa tavallisesti jarruttaisi. eli jos tämä sokka uupuu niin ei tartte pakkilukon nappia painella.
Ja sitten MT75 laatikkoon täytyy laittaa sitä foordin omaa öljyä 20€ litra saa marmoritiskiltä.
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
Re: MT-75 aski
Kantsii laittaa ihan vaan perus ATF:t sisään. On pakkasellakin paljon herkempi vaihdella vaihteita... Kävin hakemassa Teboilin 20L kannun (oli jos mitä luokitusta, mm Dextron-3) hydrauliikkaliikkeestä hintaan 76 egeä, joten nyt on vähäksiaikaa sitä ainetta jemmassa.Henri kirjoitti:Ja sitten MT75 laatikkoon täytyy laittaa sitä foordin omaa öljyä 20€ litra saa marmoritiskiltä.

Tuossa keskustelua aiheesta: viewtopic.php?f=2&t=135157&p=489065
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
- Viestit: 1696
- Liittynyt: La Tammikuu 14. 12:56:26 2006
Re: MT-75 aski OHC/DOHC
"Vanhaan hyvään aikaan" tästä olis saanu vääntöä aikaan mutta nyt tuskin kukaan vaivautuu kommentoimaan tätä. Itte oon laittanut mt75 lootiin atf:ää ja hyvin on pelannut. Kuulemma ei saa laittaa mutta en oo vielä keksinyt miksei.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re: MT-75 aski OHC/DOHC
Vesi vanhin voitehista ja jne. Kyllähän moottorissakin mikätahansa rasva pyörii ja voitelee niin että voi sanoa että moottori toimii, muttei se tarkoita sitä että toimisi ja / tai voitelisi oikein. ATF ei kuulu MT75 vaihteistoihin, mutta voihan sitä sielä käyttää jos ei muuhun kykene. ATF ei myöskään kuulu ohjaustehostimiin.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: MT-75 aski OHC/DOHC
Sitä Fordin omaa punaista nimenomaan MT-75 laatikolle tarkoitettua ohkasempaa öljyä ei saa enää, tilalle tarjoavat näitten uudempien etuvetolaatikoiden öljyä, mikä ainakin mun kokemuksien mukaan on liian paksua. ATF:llä toimii kyllä, enkä ol myöskään keksinyt miksi sitä ei sinne voisi laittaa..
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 1696
- Liittynyt: La Tammikuu 14. 12:56:26 2006
Re: MT-75 aski OHC/DOHC
Näin toki, mutta pointtini on että jos joku loota kestää hyvänä sanotaan vaikka 30 vuotta eteen päin jos sinne vaihtais uudet ja oikeat öljyt, ja 20 vuotta atf:llä niin onko sillä merkitystä kun ei nää sierran raadot ole kuitenkaan ajossa enää kuin 5 vuotta, hyvät yksilöt ehkä 10... Yhteen 4wd sierran laatikkoon tuli jotain fordin omaa laatikkoöljyä, oisko ollu tätä Ville K:n mainitsemaa etuvetoöljyä, ja se tuntui pakkasessa hieman tahmealta.MouTine kirjoitti:Vesi vanhin voitehista ja jne. Kyllähän moottorissakin mikätahansa rasva pyörii ja voitelee niin että voi sanoa että moottori toimii, muttei se tarkoita sitä että toimisi ja / tai voitelisi oikein. ATF ei kuulu MT75 vaihteistoihin, mutta voihan sitä sielä käyttää jos ei muuhun kykene. ATF ei myöskään kuulu ohjaustehostimiin.
Fordin huolto-ohje käskee kyllä laittamaan mt75:een omaa laatikkoöljyä mutta ohjaustehostimeen kuuluu sen mukaan "Ford-automaattivaihteistoöljy".
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re: MT-75 aski OHC/DOHC
Kyllä, ymmärrän pointtisi. Voihan samalla periaatteella sanoa vaikka että RedLinen tai Royal Purplen öljyt ei käy koska valmistaja niin ei ole tarkoittanut. Tosin MT75 on tarkka öljyistään ja siksi sinne ei sovi laittaa ihan mitä tahansa.matsu kirjoitti:Näin toki, mutta pointtini on että jos joku loota kestää hyvänä sanotaan vaikka 30 vuotta eteen päin jos sinne vaihtais uudet ja oikeat öljyt, ja 20 vuotta atf:llä niin onko sillä merkitystä kun ei nää sierran raadot ole kuitenkaan ajossa enää kuin 5 vuotta, hyvät yksilöt ehkä 10... Yhteen 4wd sierran laatikkoon tuli jotain fordin omaa laatikkoöljyä, oisko ollu tätä Ville K:n mainitsemaa etuvetoöljyä, ja se tuntui pakkasessa hieman tahmealta.MouTine kirjoitti:Vesi vanhin voitehista ja jne. Kyllähän moottorissakin mikätahansa rasva pyörii ja voitelee niin että voi sanoa että moottori toimii, muttei se tarkoita sitä että toimisi ja / tai voitelisi oikein. ATF ei kuulu MT75 vaihteistoihin, mutta voihan sitä sielä käyttää jos ei muuhun kykene. ATF ei myöskään kuulu ohjaustehostimiin.
Fordin huolto-ohje käskee kyllä laittamaan mt75:een omaa laatikkoöljyä mutta ohjaustehostimeen kuuluu sen mukaan "Ford-automaattivaihteistoöljy".
Fordin huolto-ohje on väärässä! Tehostimeen kuuluu Ford Hydraulicfluid; vanhempiin punainen ja uudempiin vihreä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Re: MT-75 aski OHC/DOHC
Se etuvetolaatikkoöljy lienee koostumuksesta päätellen GL-nelosta vaikka takavetomallin MT75 siinä wanhan purkin kuvassa onkin. Oikea MT75-öljy on punaista, näyttää, tuntuu, haisee ja maistuu ATF:lle ja toimii tehostimessa ja automaattilootassa ihan kuten oikean ATF:n kuuluukin... Mitä itse olen kokeillut, niin laittakaa synteettistä ATF:ää sinne lootaan, halvimmat mineraalit vetää askin tosi jähmeäksi talvella.
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 1696
- Liittynyt: La Tammikuu 14. 12:56:26 2006
Re: MT-75 aski OHC/DOHC
Selailin vihkosta joka on sieltä dokki-sierrojen aikakaudelta, tarkemmin vuodelta -92. Oisko suositusta päivitetty myöhemmin..?MouTine kirjoitti: Fordin huolto-ohje on väärässä! Tehostimeen kuuluu Ford Hydraulicfluid; vanhempiin punainen ja uudempiin vihreä.