Ajattelin itselle tohon toisee sierraa laittaa painepuolelle, Ruiskua siihen ei tule joten ei tarvitse ehdottaa



jos jollain on jääny dat ylimääräiseksi, niin laittakaa yv:tä...
Valvoja: CRSC Hallitus
Free technicsin sivuilta :Weber DGV, DGAV, DGAS jne muovikoho. Sopii korvaamaan messinkikohon. DGV mallia ei ole tarkoitettu turbon painepuolelle, mutta jos sen haluaa tehdä, tässä siihen koho. Hinta 28 euroa.pontsei kirjoitti:Onko kuinka monella ollut käytössä ja kuinka pelaa?
Ajattelin itselle tohon toisee sierraa laittaa painepuolelle, Ruiskua siihen ei tule joten ei tarvitse ehdottaa![]()
Taaski ihan mielekiinnon vuoksi laitan kaasarilla, ja onko kukaa paineistanu esim dgv:tä tai muuta vastaavaa? ajattelin vaan et saattaa pelata ihan sellaisellaki jos vaihtaa muovikohon ja laittaa kohokammioon kumitiivisteen, paperisen tilalle...
jos jollain on jääny dat ylimääräiseksi, niin laittakaa yv:tä...
tk88 kirjoitti:mitä hittoa, eikö muka tarvii ku muovikohon ni pitäs pelata vaikka millasilla paineillaminkäs tähden se ei toimi sillä kuparikoholla?
eikös bensanpaine pidä olla aina tietyn verran enemmän kuin ahtopaine?pontsei kirjoitti:tolla oli 150 päät ja ilmat oli 140, ja myyjä sano et on säädetty penkissä, mut eipä noin mulla ainakaa toiminu ollenkaa, tosin ahdot mulla vain 0,5-0,6bar, ku vakio kone... mut oon poraillu niitä ja ilmat ku on 100 ja päät 120 niin pelaa ajossa tosi hyvi. mut täytyy nyt kattoo seoksia ku saan laajakaista lambdan kaverilta siihen kokeiluu...ja bensan paine mulla 0.3bar, pieniki paineen muutos vaikuttaa aika kovasti auton toimintaa, mut suunnillee tuon verran siellä pitää painetta olla, ehkä hieman väemmänki...
ei kai se muuten siinä tilanteessa pitäisi seota kuin maximissaan vaihto tilanteessa.vauhtipete kirjoitti:Joskus kun yhtä autoa rakensin niin epähuomiossa tuli laitettua bensapaineensäätimen ohjaus imusarjasta, en muista enää oireita (bensa tais loppua jossain tilanteessa) mut kumminkin korjantui kun säätimelle otti ohjauksen ahtoputkesta.
Tyhjäkäyntisuuttimia vaihdellaan jos matka-ajossa menee liikaa. Pääsuuttimia pienentämällä menee täyden kaasun säädöt laihalle, eli jos ei se ihan helvetin paksulla ole täyskaasulla niin ei kannata pääsuuttimiin kajota.pontsei kirjoitti:Juuri niin kuin virikansi kirjoitti, itsekki ku eilen mietin ja kokeilin, nii sopivassa tilanteessa itsellä melkein 0.4bar ero painekotelossa ja imusarjassa, joten ei pelaa kunnolla jos ohjaus on imusarjassa! Vaihdoin sen painekoteloon ja nyt pelaaa!!! Pitää vielä vähä pääsuuttimia pienentää ku vi soppaa aika paljon.
Vaikuttaahan se siihen. Nyt tulee taas mutua: osakaasun alapää säätyy tyhjäkäyntisuuttimilla ja osakaasun yläpää lähinnä pääsuuttimilla. Vastaavasti pitää ilmasuuttimiakin pienentää samalla kun pääsuuttimiakin, muuten voi mennä täyskaasulla liiankin laihalle, mikä on taas sitten tuhoisaa, ellei se ole kauttaaltaan joka alueelta paksulla.pontsei kirjoitti:Eikös ilmasuuttimilla säädetä täyskaasu ja osakaasu pääsuuttimilla? Ainaki vaikuttaa matka-ajossa tuo pääsuuttimien koko, tai sit kuvittelen...
Kävin hakemassa ikh:sta teriä, niitä sai kympinvälillä tilattua. Mistäs tälläsiä suutinteriä saa?vauhtipete kirjoitti:Onko sulla ihan suutinporat millä oot noita porannu?
En muista ja kaasarikin oli 1.2 litrasessa koneessa et ei varmaan olis ollu muutenkaan ihan passelit tohonpontsei kirjoitti:mulla aukeaa vaiheittain, mut ainaki korvakuulolla pelaa kun on samat molemmissa...muistatko yhtää et minkäkokosia suuttimia sulla oli?
No mitäs seosmittari näyttää? Paljonko on sytytysennakko kruisailun aikana?pontsei kirjoitti:no nyt ei tartte sahata enää ,lähtee hyvin kuumana ja kylmänä käyntiin, tarkastin bensanpaineen, nii huiteli sammuksissa 0,8bar, joten puotin about 0,2bar, nyt 1.kurkun suuttimet, pää110 ilma 160. 2.kurkku 120 ja ilma 160.
Mutta edelleen vie bensaa liikaa...15l/100kmMistään ei pitäis maahankaa vuotaa, mut onko oikein vaihtoehtoja enää....???
Eli jos ilman alipainesäädintä mennään, niin kruisailussa ennakot noin 20 astetta. Tuottaa mukavasti lämmintä tuolla lailla, jos ennakkoa ei saa missään vaiheessa yli 25 astetta.pontsei kirjoitti:seosmittari ei näytä mitää, ku saan vasta perjantaina laajakaista lambdan siihen, kuha oon arvaillu tässä aikani kuluks ja kaikkea tarkastellu...ennakot on tyhjäkäynnillä about 14astetta kierroksilla joku 25max. Ihan nakutuksen rajamailla menee.
osta japsi niin ei tarvii narista bensan viennistää.. eise "voima" tule itestään.. kaikkea ei voi edes weeperillä saada..pontsei kirjoitti:no nyt ei tartte sahata enää ,lähtee hyvin kuumana ja kylmänä käyntiin, tarkastin bensanpaineen, nii huiteli sammuksissa 0,8bar, joten puotin about 0,2bar, nyt 1.kurkun suuttimet, pää110 ilma 160. 2.kurkku 120 ja ilma 160.
Mutta edelleen vie bensaa liikaa...15l/100kmMistään ei pitäis maahankaa vuotaa, mut onko oikein vaihtoehtoja enää....???