Ei tosiaan kannata pelätä että olisi liian vaikeaa.
Itse ajattelin että ei varmaan tule mitään mutta kokeillaan, itse tinanlevitys on kokolailla helppoa, itse aloitin pystypinnasta jossa oli koristepokkauksessa muutaman millin korkea ja 5cm pitkä repeämä eli ei varmaan helpoimpia paikkoja

, ehkä 10cm tangosta kolisi lattialle joko repeämän kautta tai muuten vaan mutta sitten se vaan lähti sujumaan
Homma on itseasiassa helppoa kuin heinänteko ja tinan saa sulatettua sinne minne haluaa mutta siinä tuleekin se vaikeus joka on ihan saman tavan pakkelilakin, vaatii molemmat silmää että mihin levittää ja mistä hioo ja paljonko jotta saa suoria pintoja
Hinta tuppaa vaan olemaan aika kova kun tinapötkö maksaa luokaa 9e kpl ja pohjustekkaan ei muistaakseni ihan ilmaista ollut
edit:
Välineinä oli sellanen kympin parin kahvallinen kaasutöhö, jostain jalkalistan pätkästä vuolin jonkun 4cm leveän lätkän, motonetistä (Bera) tinatankoja ja pohjustetta
Kaikkein vaikein tuntui ainakin tinan kiinnitälläämisessä olevan se kun tangon pään lämmitti ja länttäsi kiinni peltiin niin välillä tavallaan katkesi ennen kuin kerkesi painaa kunnolla kiinni jolloin olisi tarvinut olla se kolmas käsi lastan kanssa
Myös joku taso kannattaa olla ihan vieressä mihin voi laskea tavaroita helposti