Eli vika on seuraavanlainen:Kylmästä lähdettäessä auto nykii jonkin verran kiihdyttäessä,kun lämpiää niin nykäisy tulee satunnaisesti/voimakkaammin kuin kylmänä,esim.motarilla jos koittaa ajaa vaikka nelos vaihteella siten että kierroksia on 3-4000r/min välillä niin nykii aikalailla koko ajan....Ja ohittamaan lähtiessä vaikka 5 vaihteella,välillä puutuu kesken ohituksen ja sitten joutuu käymään koko kaavion läpi et saa taas kulkeen

Tyhjäkäynnillä on sitten taas oma vikansa,hetken paikallaan käytyään,oli kylmä tai kuuma kone niin alkaa kierrokset soutaan aikalailla,näkee kierroslukumittarista ja kuulee käyntiäänestä selvästi.Kuullostaa siis siltä että autossa ois joku rankempi nenäkeppi =)Tämä "vika"häviää jos polkaisee kaasua,mutta palaa taas hetken päästä uudelleen.....
-Vikakoodit on luettu,ei vikoja
-Kaasuläpän/putsarin väliseen putkeen oon vaihtanut kunnon klemmarit
-Tulpat,johdot ja puola on uudet(puola halki ja tulpanreiät olleet "täynnä"vettä,kiitos autofiksaamon)Puola+johdot tarvikemalleja
-Auto on täysin vakio,eli ei ole mitn putsari tms.virityksiä......Ja ajettu 115tkm,vika on ollut sen 6kk seuralaisena mitä oon auton omistanut.....
Mistä siis kannattas alkaa hakeen vikaa?
Laittakaas mulle tänne tai yv:llä ehtotuksia =)
T:Jouni