Hälytinhuolia

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

grinduster
CRSC jäsen 2015
Viestit: 476
Liittynyt: To Syyskuu 2. 12:17:08 2004
Paikkakunta: Jämsä/Kangasala

Hälytinhuolia

Viesti Kirjoittaja grinduster » Ke Joulukuu 9. 21:55:54 2009

Yrittänny saada tuossa Escossa olevaa Cobran 7917 hälyä toimimaan huonolla menestyksellä. Kaiken piti olla kunnossa, mutta kun nappia painaa ei mitään tapahdu. Kaukkariin syttyy valo eli paristo kunnossa. Kokeilin toistakin kaukkari ja tulos yhtä huono. No sitten katoin hälyn sulakkeet. Ehjiä oli. Sitten ei auttanu ku aloittaa alusta. Hälystä liitin irti. Sai maata ja virtaa. Johto kerrallaan olen käyny liittimen läpi ja kaikki näyttäs olevan ok. Mutta koska kaikki ei voi olla ok, heräsi muutama kysymys:

-onko Escortin ovikytkimet yksi- vai kaksipiiriset? Onko väliä jos vetää yhteen?
-mikä on sytytysvirtakaapeli? Virtalukossa?
-miten testata onko keskusyksikkö ehjä?
-eikös tuommonen häly pitäs olla plug-and-play? Säätöjä tehdessä ja avaimia lisätessä tarvii vasta mennä ohjelmointitilaan?

Jari68
Viestit: 39
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 19:48:12 2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Hälytinhuolia

Viesti Kirjoittaja Jari68 » Ke Joulukuu 9. 23:16:13 2009

Kokeile: Auton vieressä paina ja pidä pohjassa molempia kaken nappeja yhtäaikaa n. 10sec, kunnes kaken ledi lakkaa vilkkumasta, tämän jälkeen painat kaken 1 painiketta (se isompi) ja kaukosäätimen tahdistus on suoritettu.

Luonnollisesti tämä täytyy tehdä molemmille kaukosäätimille.

Jari
Jari Vartiainen
Metsätähdentie 31
01350 VANTAA

jari.vartiainen(ät)dlc.fi

0400-696 023


Ford Fiesta Sport 1.6 FinR

www.autopesukeskus.fi

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: Hälytinhuolia

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » To Joulukuu 10. 0:12:27 2009

Mallia en muista mut omassa cobrassa piti olla virtalukko "virrat päällä"-asennossa ja moottori seis kun noita kauko-ohjaimia koodattiin.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Hälytinhuolia

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Joulukuu 10. 7:19:29 2009

Se on ihan normaalia että avaimia ei ole koodattu aluksi. Lue ohjeet ja suorita!
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

grinduster
CRSC jäsen 2015
Viestit: 476
Liittynyt: To Syyskuu 2. 12:17:08 2004
Paikkakunta: Jämsä/Kangasala

Re: Hälytinhuolia

Viesti Kirjoittaja grinduster » To Joulukuu 10. 18:31:08 2009

Tarvii viikonloppuna koodata avaimet uudestaan ja kattoo kuin käy.

grinduster
CRSC jäsen 2015
Viestit: 476
Liittynyt: To Syyskuu 2. 12:17:08 2004
Paikkakunta: Jämsä/Kangasala

Re: Hälytinhuolia

Viesti Kirjoittaja grinduster » Su Joulukuu 13. 21:31:47 2009

No niin homma selkeni. Kaikki muu oli OK, mutta +15(sytytysvirta) piti vetääkin maahan. Loogista eikö totta :roll:

Vastaa Viestiin