Kokemuksia jarrupaloista...

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » To Joulukuu 17. 12:39:52 2009

Aattelin kun en haulla vastaavaa aihetta löytäny niin kokemuksia kuinka on mitkäkin jarrupalat porukalla toiminu niin rata- kun katuajossakin...
Eli mitenkä toimii esim. ferodon 2000set, 2500set ja 3000set kadulla?? Red- ja greenstuffit?? Kun normi tarvikepalat maksaa esim focukseen 65e niin onko hintansa väärtti tommoset parinsadan ferodot tai redstuffit? Ja mitenkä paljon vähemmän paskoo vanteita tommoset paremmat palat??

Itellä nyt tossa hyllyssä tommoset ferodon 2500set ja pitäs tänään mennä ne laittamaan paikalleen niin voin sitten pistää omakohtasia kokemuksia mitenkä pelaa. Ja oikeestaan just siitä syystä tän aiheen aattelin tarpeelliseks kun ite ainakin olin aika pihalla et "uskaltaako" tohon ottaa noi 2500set kun käyttö kuitenkin suurimmalta osin normi katuajoa :roll: Niin ois nyt sit vähän kokemuksia et mitkä toimii missäkin ajossa ja kun tuskin kuitenkaan suuria autokohtasia eroja niin sillä tää tänne yleiselle alueelle :wink:

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » To Joulukuu 17. 12:45:15 2009

sesse kirjoitti:Aattelin kun en haulla vastaavaa aihetta löytäny niin kokemuksia kuinka on mitkäkin jarrupalat porukalla toiminu niin rata- kun katuajossakin...
Eli mitenkä toimii esim. ferodon 2000set, 2500set ja 3000set kadulla?? Red- ja greenstuffit?? Kun normi tarvikepalat maksaa esim focukseen 65e niin onko hintansa väärtti tommoset parinsadan ferodot tai redstuffit? Ja mitenkä paljon vähemmän paskoo vanteita tommoset paremmat palat??

Itellä nyt tossa hyllyssä tommoset ferodon 2500set ja pitäs tänään mennä ne laittamaan paikalleen niin voin sitten pistää omakohtasia kokemuksia mitenkä pelaa. Ja oikeestaan just siitä syystä tän aiheen aattelin tarpeelliseks kun ite ainakin olin aika pihalla et "uskaltaako" tohon ottaa noi 2500set kun käyttö kuitenkin suurimmalta osin normi katuajoa :roll: Niin ois nyt sit vähän kokemuksia et mitkä toimii missäkin ajossa ja kun tuskin kuitenkaan suuria autokohtasia eroja niin sillä tää tänne yleiselle alueelle :wink:
No ihan varmasti uskaltaa laittaa noi ferodot.

Itellä on EBC:n yellowstuffit "kisapalat" jotka vaati jo vähän lämmittämistä että toimivat mutta niillä pärjää täysin normaali ajossakin. Lukko jarrutusta ei saa tehtyä kylmillä jarruilla mut silti pitävät hyvin.

Eivät ole kertaakaan aiheuttaneet ongelmia.
Kerran jarrutin 200->0 aika ripeästi niin levyt veti siniseks mutta jarrut ei missään vaiheessa edes osoitteneet hiipumista.
Radallakin toimineet todella hyvin.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Joulukuu 17. 12:53:08 2009

Itellä Hawk HP-Plus palat, jotka vastaa kaiketi lämpö- ja kitka-arvoiltaan lähelle Ferodon 3-tonnisia tai EBC:n RedStuffeja. Toimii kadulla erinomaisesti, mutta kiljuu ja kitajaa. Todella ärsyttävää rullailla kesällä keskustassa kun pitää helvetinmoista meteliä kevyellä jarrutuksella. Hiljenee kyllä jos painaa kunnolla tai lämmittää. Radalla taas toimii helvetin hyvin. Pölyää ja kuluu tosi paljon, mutta sehän on vain merkki toimivasta palasta.

Älä myös unohda nesteiden ja letkujen merkitystä. Jarrutehoa haettaessa ne ovat ihan yhtä tärkeät kuin itse palatkin.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Joulukuu 17. 12:56:36 2009

Black Diamondin palat mondeossa edessä (ja kohta takanakin).
Katukäytössä menee ja ei sotke vanteita juuri ollenkaan.
Ralliin ja radalle EN SUOSITTELE. Ei tarvinnut montaa kierrosta ajaa ennen kuin jarrut katos. Tiiä sitten kuinka huonot letkut mondeossa on.
Paras ominaisuus alhainen hinta (levyjen oston yhteydessä).

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » To Joulukuu 17. 13:13:18 2009

Juu tuo jarrujen vinkuminen on semmonen ärsyttävä ominaisuus mitä en haluu ja mikä tuntuu noilla kisapaloilla olevan aika yleistä kun eihän niitä oo tarkotettu toimia kylmänä ja hiljaa hinkaten :? Tällähetkellä autossa just jotkut kalliimmat palat jotka on ihan loppu niin kovemmassa ajossa ei mitään ongelmaa mut keskustassa kun vähän aikaa ajaa niin jo rupee vinkumaan niin perkeleesti ja on tosiaan pikkusen ärsyttävää :x Mutta toivotaan et noilla kyseisillä ferodoilla tätä ominaisuutta ei tule.
Varsinkin näin talvella kun suurelta osalta jarrutukset on semmosta pientä hissuttela niin ei ihan pääse jarrut lämpiämään niinkun pitäis niin helposti pääsee lasittumaankin jne. Pitää yrittää aina välillä jarrutella vähän kovemmin jos sukin vaan pystyy niin pysyy jarrutkin paremmin lyönnissään :wink:
Tuo sisäänajokin mitä tossa paketin mukana tulevassa ohjeessa on niin ei ehkä ihan paras aika suorittaa sitä näin -22c pakkasilla ja nastarenkailla :D Mut pitää vähän niitä yrittää ajella kuitenkin sisään.. Vaikka tärkein tossa sisäänajossa taitaa just olla se ettei suoraan lähetä radalle ajaa isoo kovaa kun ei palat oo yhtään kerenny sopeutua levyyn jne. Tietty katukäytössä se ettei het lasitu piloille :roll:

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » To Joulukuu 17. 13:15:31 2009

Ja Greenstuffit kannattaa unohtaa samantien jos meinaa radalla ajaa.
Ne on lähinnä vaan pölyämättömät

Noi yellowstuffit pölyää kyllä sitten senkin edestä. :?

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » To Joulukuu 17. 13:20:43 2009

escorvet kirjoitti:Ja Greenstuffit kannattaa unohtaa samantien jos meinaa radalla ajaa.
Ne on lähinnä vaan pölyämättömät

Noi yellowstuffit pölyää kyllä sitten senkin edestä. :?
Mites noitten väliltä redstuffit?? Ainakin paperilla vaikutti ihan hyviltä paloilta just tohon väliin mut tiiä sitten...

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » To Joulukuu 17. 13:53:27 2009

sesse kirjoitti:
escorvet kirjoitti:Ja Greenstuffit kannattaa unohtaa samantien jos meinaa radalla ajaa.
Ne on lähinnä vaan pölyämättömät

Noi yellowstuffit pölyää kyllä sitten senkin edestä. :?
Mites noitten väliltä redstuffit?? Ainakin paperilla vaikutti ihan hyviltä paloilta just tohon väliin mut tiiä sitten...
Tuksulle hommasin moiset ST:hen ja se on ainakin kovasti tykännyt. On se radallakin niitä raiskannut ja hyvin ne mun tietäkseni on pelannu.

Britit tosin haukkuu EBC:t suoraan suohon mutta vannovat taas Ferodon nimeen.

Mun mielestä ei oo vielä vikaa ilmennyt EBC:n jarruissa. Itellä on levyt ja palat heidän valikoimistaan.

Tuksu
Viestit: 626
Liittynyt: Ti Tammikuu 6. 17:43:25 2004
Paikkakunta: Lahti

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja Tuksu » To Joulukuu 17. 16:37:39 2009

Joo ei oo Redstuffeissa ollu mitään valittamista. Kestää radalla ja ei vingu normaaliajos. Levyinä EBC:n Turbogroovet.
Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites

ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Joulukuu 17. 16:45:44 2009

Vinkumisesta vielä... Mulla ei ollut merkitystä oliko Brembon plankot vai PowerSlotin uritetut, vinkui silti.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » To Joulukuu 17. 17:16:48 2009

Joo vaihoin palat äsken ja vinkuu niin vitusti. entinen oli vielä pientä!! Ja vittu siel mitään reisinkipaloja ollu kun ihan motocraftin palat joissa pintaa 2-4mm... Taitaa vaan levytkin olla niin vitun loppu ja lasittuneet et vinkuu siks. Tuolla ruuhkassa ja -23c pakkasella on niin hienoo ajaa sisäänkin noita!! Jee jee.. Vituttaa taas kun pientä oravaa kun näytti ovenkahvakin jäätyvän entiseen tapaan vaikka kuinka sitä rassasin :evil:

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja heka » To Joulukuu 17. 17:17:21 2009

escorvet kirjoitti:
sesse kirjoitti:Aattelin kun en haulla vastaavaa aihetta löytäny niin kokemuksia kuinka on mitkäkin jarrupalat porukalla toiminu niin rata- kun katuajossakin...
Eli mitenkä toimii esim. ferodon 2000set, 2500set ja 3000set kadulla?? Red- ja greenstuffit?? Kun normi tarvikepalat maksaa esim focukseen 65e niin onko hintansa väärtti tommoset parinsadan ferodot tai redstuffit? Ja mitenkä paljon vähemmän paskoo vanteita tommoset paremmat palat??

Itellä nyt tossa hyllyssä tommoset ferodon 2500set ja pitäs tänään mennä ne laittamaan paikalleen niin voin sitten pistää omakohtasia kokemuksia mitenkä pelaa. Ja oikeestaan just siitä syystä tän aiheen aattelin tarpeelliseks kun ite ainakin olin aika pihalla et "uskaltaako" tohon ottaa noi 2500set kun käyttö kuitenkin suurimmalta osin normi katuajoa :roll: Niin ois nyt sit vähän kokemuksia et mitkä toimii missäkin ajossa ja kun tuskin kuitenkaan suuria autokohtasia eroja niin sillä tää tänne yleiselle alueelle :wink:
No ihan varmasti uskaltaa laittaa noi ferodot.

Itellä on EBC:n yellowstuffit "kisapalat" jotka vaati jo vähän lämmittämistä että toimivat mutta niillä pärjää täysin normaali ajossakin. Lukko jarrutusta ei saa tehtyä kylmillä jarruilla mut silti pitävät hyvin.

Eivät ole kertaakaan aiheuttaneet ongelmia.
Kerran jarrutin 200->0 aika ripeästi niin levyt veti siniseks mutta jarrut ei missään vaiheessa edes osoitteneet hiipumista.
Radallakin toimineet todella hyvin.

Itellä hieman eri kokemusta yellowstaffeista, cossussa puree ainakin pirun hyvin myös kylmänä 100 saa tasasella painamisella kaikki pyörät lukkoon. Radalle en oo noilla kerinnyt kun sain niin myöhään alle syksyllä ja palojen kavereina blacdiamondit reikäura levyt. Kitinääkään en oo vielä havainnut jos ei oo sitten peittynyt muuhun meluun..
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

STsam
CRSC jäsen 2018
Viestit: 1073
Liittynyt: Ma Helmikuu 11. 9:32:50 2008
Paikkakunta: Karjalan pääkaupunki Viipurin lähellä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja STsam » To Joulukuu 17. 17:21:53 2009

Fordissa vakio levyt(Ford tiskiltä) ja EBC GreenStuff palat edessä ja takana. Jarrunesteenä EBC 307. Ei vinkumista. Eikä Ahvenistolla hävinnyt jarrut muutaman kierroksen jälkeen ainakaan.

Bemarissa DNX jarrulevyt ja palat edessä ja takana. Nesteenä Motul Race. Hieman vinkuu ensimmäisissä kylmä jarrutuksissa. Ja Alastaron 27asteen helteessä viidennellä kierroksella hävis jarrut.
Lisätään vielä, että kaveri tyyppäs bemaria ja ensimmäisessa jarrutuksessa meinas lentää tuulilasiin kun tuuppas jarrua samal taval kuin omassa Volvo 850GLT :lol:

Molemiin setup tyytyväinen mun normaali ajoihin nähden. Niin paljon en rataa kierrä kuitenkaan.

Emännän Fiat Coupes myös DNX jarrupalat. Ei ole valittanut.

Sisäänajo suoritettu kaikkiiin asiallisesti.
Ford Mondeo ST200X2
Ford Focus ST170

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja koskar » To Joulukuu 17. 20:25:28 2009

Käyttisvessassa on Ferodo 2500 ja random poratut + uritetut levyt ebaysta. Ihan hyvin on toiminut ainakin verrattuna vanhoihin ja kuluneisiin osiin mitkä oli ostaessa kiinni. Ei toki mikään yllätys.

Nelosessa EBC Greenstuffit ja random uritetut levyt + Mocal teräspunosletkut kuljettaa jotain perus DOT5.1 kuraa. Koko etuakseli menee tarvittaessa lukkoon jne. Takana ST150 customsetup Pro tarvikepaloilla. Ei taidettu mistään häipymisestä ~10 kierroksen rataseteissä kärsiä ja muutenkin tuntui pysähtyvän hyvin. Jos ne kerta ihan paskaa on niin tarvii varmaan koittaa joskus parempia ja vaihtaa vaikka puristimet samalla :green:.
Escort Mk4 "RS2300i"

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » To Joulukuu 17. 21:13:33 2009

koskar kirjoitti:Käyttisvessassa on Ferodo 2500 ja random poratut + uritetut levyt ebaysta. Ihan hyvin on toiminut ainakin verrattuna vanhoihin ja kuluneisiin osiin mitkä oli ostaessa kiinni. Ei toki mikään yllätys.
Toimiikos sulla nuo ferodot ihan ilman vinkumisia normiajossa?? Kun ainakin kuvittelin et niitten pitäis toimia ja arvelisin et nuo vanhat levyt tossa on mikä sen vingunnan auheuttaa :x

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja koskar » Pe Joulukuu 18. 1:08:18 2009

sesse kirjoitti:
koskar kirjoitti:Käyttisvessassa on Ferodo 2500 ja random poratut + uritetut levyt ebaysta. Ihan hyvin on toiminut ainakin verrattuna vanhoihin ja kuluneisiin osiin mitkä oli ostaessa kiinni. Ei toki mikään yllätys.
Toimiikos sulla nuo ferodot ihan ilman vinkumisia normiajossa?? Kun ainakin kuvittelin et niitten pitäis toimia ja arvelisin et nuo vanhat levyt tossa on mikä sen vingunnan auheuttaa :x
No ainakin toimii niin että ei haittaa (tai ei ainakaan huomaa :D). Joskus syksyllä kyllä takajarrut vähän jäi laahaamaan kun pihasta lähti, mutta ääni poistui kun ensimäisiin valoihin jarruttaa ja painaa vähän rennommin jarrua.
Escort Mk4 "RS2300i"

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja AkiS » Pe Joulukuu 18. 3:50:09 2009

Ferodo DS2500 ja vanteet ei kauaa puhtaana yleensä pysy.
Kylmänä ensimmäinen jarrutus ei ole koskaan tehokkain.
Ennyt muista vinkuko ne paljoa kun toi "raaseri" pitää muutenkin kaikenmaailman kitinöitä ja kolinoita sisälle :green:
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » Pe Joulukuu 18. 14:35:03 2009

Tiiä sit joutuuko viel levyt vaihtamaan tohon jos se sentakia niin kirskuu... Ihanan halpaa varmaan :x

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » Pe Joulukuu 18. 15:14:09 2009

sesse kirjoitti:Tiiä sit joutuuko viel levyt vaihtamaan tohon jos se sentakia niin kirskuu... Ihanan halpaa varmaan :x
Jos halvimmalla haluat päästä niin Davidilta (RicerocketUK) vaan EBC:t
http://i25.photobucket.com/albums/c78/e ... Ssl004.jpg
Tais olla ~500£ toi setti toimituksien kanssa. Viikko meni toimitukseen muistaakseni.
Suomesta olis ollu 900€ ilman letkuja sekä toimitus aika olis ollu 1-3kk (sporttiauto)

Itellä vinku vakio jarrut aivan helvetisti. EBC:t vaan suhisee hiljaisesti urien takia.

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » Pe Joulukuu 18. 18:27:46 2009

escorvet kirjoitti: Jos halvimmalla haluat päästä niin Davidilta (RicerocketUK) vaan EBC:t
http://i25.photobucket.com/albums/c78/e ... Ssl004.jpg
Tais olla ~500£ toi setti toimituksien kanssa. Viikko meni toimitukseen muistaakseni.
Suomesta olis ollu 900€ ilman letkuja sekä toimitus aika olis ollu 1-3kk (sporttiauto)

Itellä vinku vakio jarrut aivan helvetisti. EBC:t vaan suhisee hiljaisesti urien takia.
Juu pistin meiliä noille niin katotaan mitä sanovat... 157£ olis jotkut 3G:n uritetut levyt niin eipä ainakaan ois mahottoman kalliit. Ei nyt enää ees yritä sisäänajaa noita paloja noille vanhoille levyille vaan koittaa hissukseen jarrutella niin jossei nekin menis vituiks...

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » Pe Joulukuu 18. 18:49:12 2009

Tilasinkin ne ebc:t tuolta http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ 162£ sis rahdit... jos joulunjälkeen pääsis eroon tosta hiton ujelluksesta ja sais vähän joulurauhaa :D

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » Pe Joulukuu 18. 20:35:18 2009

sesse kirjoitti:Tilasinkin ne ebc:t tuolta http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ 162£ sis rahdit... jos joulunjälkeen pääsis eroon tosta hiton ujelluksesta ja sais vähän joulurauhaa :D
Ei paha hinta.
Tarkistin niin ite maksoin 120£ ilman rahteja etu levyistä.

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » La Joulukuu 19. 14:31:21 2009

escorvet kirjoitti:
sesse kirjoitti:Tilasinkin ne ebc:t tuolta http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ 162£ sis rahdit... jos joulunjälkeen pääsis eroon tosta hiton ujelluksesta ja sais vähän joulurauhaa :D
Ei paha hinta.
Tarkistin niin ite maksoin 120£ ilman rahteja etu levyistä.
30£ ois ollu rahdit sieltä ricerocketista ja tiiä sit mimmoset ne 3g:t on?? Jospa nuo EBC:t ajais asiansa mulla :wink:

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » La Joulukuu 19. 16:10:59 2009

sesse kirjoitti:
escorvet kirjoitti:
sesse kirjoitti:Tilasinkin ne ebc:t tuolta http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ 162£ sis rahdit... jos joulunjälkeen pääsis eroon tosta hiton ujelluksesta ja sais vähän joulurauhaa :D
Ei paha hinta.
Tarkistin niin ite maksoin 120£ ilman rahteja etu levyistä.
30£ ois ollu rahdit sieltä ricerocketista ja tiiä sit mimmoset ne 3g:t on?? Jospa nuo EBC:t ajais asiansa mulla :wink:
Aika rahti kallis näköjään pelkille levyille.
Itellä maksoi levyille, paloille, letkuille ja mongoosen putkistolle rahti 45£

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » La Joulukuu 19. 16:34:42 2009

escorvet kirjoitti: Aika rahti kallis näköjään pelkille levyille.
Itellä maksoi levyille, paloille, letkuille ja mongoosen putkistolle rahti 45£
Kieltämättä kohtuuttoman kalliilta kuulosti...

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » La Joulukuu 19. 16:57:02 2009

-DS3000:sia ei kadulle. Syö levyä ennen kuin pala lämmennyt käyttölämpöön (eli katuajossa levy kuluu, ei pala). Radalle vallan mainiot.
-DS2500:set hyvät, jos ajaa kadulla sekä radalla. Itsellä ei ole noiden kanssa ollut kitinä ongelmaa.

-Timo
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » La Joulukuu 19. 17:23:05 2009

sierra4x4tbo kirjoitti:-DS3000:sia ei kadulle. Syö levyä ennen kuin pala lämmennyt käyttölämpöön (eli katuajossa levy kuluu, ei pala). Radalle vallan mainiot.
-DS2500:set hyvät, jos ajaa kadulla sekä radalla. Itsellä ei ole noiden kanssa ollut kitinä ongelmaa.

-Timo
Näitä lisää, pirun asiallinen ja asiantuteva kommenti. Lyhyesti ja ytimekkäästi :wink:
Just täntakia tämmösen aiheen tänne halusin niin on ihan käytännönkokemuksia asiasta. Myyntipuheet kun on aina vaan myyntipuheita... Itelläkin on mututuntumaa asiasta mutta varmaa tietoo ei oo niin mielummin tekee ostopäätökset faktan kun luulon perusteella :wink:

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja Ville K » La Joulukuu 19. 20:16:19 2009

Itsellä kokemuksia tosta EBC:n greenstuffista, on hyvä kompromissijarrupala normaali käyttikseen, jolla silloin tällöin ajaa reippaammin kadulla ja radalla. Itseasiassa kokemukset sierrasta noilla oli niin hyvät, että tilasin mustangiinkin sellaiset ensikesälle. Noi vihreetkin on ekalla jarrutuksella vähän tehottoman oloiset, mutta tuntuma paranee huomattavasti lämmitysjarrutuksen jälkeen. Kesti ajaa ahvenistollakin useamman kierroksen häipymättä, vaikka nesteinä jotkut ihan tavalliset perusnesteet, kuitenkin uudet. Eivätkä pitäneet mitään ylimääräistä meteliä, eivätkä likaa vanteita juuri ollenkaan.

Kisavehkeet tai sellaiset joilla enin osa ajosta on sitä räppäämistä, sitten erikseen, mutta tollaseen meikäläisen käyttöön noi vihreät oli ihan passelit. Kaverilla oli punaset, mutta ei tykännyt kun ne olivat ilman lämmittämistä suorastaan vaaralliset sen autossa, oli ollut joku läheltä-piti tilanne sadekelillä, vaihtoi vihreisiin ja oli tyytyväinen.
Pedal tu tö metal!

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » La Joulukuu 19. 20:47:34 2009

Ville K kirjoitti: Kaverilla oli punaset, mutta ei tykännyt kun ne olivat ilman lämmittämistä suorastaan vaaralliset sen autossa, oli ollut joku läheltä-piti tilanne sadekelillä, vaihtoi vihreisiin ja oli tyytyväinen.
Aika jännä mitä eroja. Tuukka ollut tyytyväinen punasiin ja itellä kun on noi keltaset niin ei ole ongelmia ollut niittenkään kanssa.

Tuksu
Viestit: 626
Liittynyt: Ti Tammikuu 6. 17:43:25 2004
Paikkakunta: Lahti

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja Tuksu » La Joulukuu 19. 20:59:39 2009

escorvet kirjoitti:
Ville K kirjoitti: Kaverilla oli punaset, mutta ei tykännyt kun ne olivat ilman lämmittämistä suorastaan vaaralliset sen autossa, oli ollut joku läheltä-piti tilanne sadekelillä, vaihtoi vihreisiin ja oli tyytyväinen.
Aika jännä mitä eroja. Tuukka ollut tyytyväinen punasiin ja itellä kun on noi keltaset niin ei ole ongelmia ollut niittenkään kanssa.
Ei kyllä ole punaisten kanssa ollu tollaisia ongelmia. Kuitenkin maaliskuun lopusta asti olleet alla ja 13-14tkm ajettu eikä ole yhtään läheltä piti tilannetta ollut, oli keli sitten mikä vain.
Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites

ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » La Joulukuu 19. 21:15:44 2009

Tuksu kirjoitti:
escorvet kirjoitti:
Ville K kirjoitti: Kaverilla oli punaset, mutta ei tykännyt kun ne olivat ilman lämmittämistä suorastaan vaaralliset sen autossa, oli ollut joku läheltä-piti tilanne sadekelillä, vaihtoi vihreisiin ja oli tyytyväinen.
Aika jännä mitä eroja. Tuukka ollut tyytyväinen punasiin ja itellä kun on noi keltaset niin ei ole ongelmia ollut niittenkään kanssa.
Ei kyllä ole punaisten kanssa ollu tollaisia ongelmia. Kuitenkin maaliskuun lopusta asti olleet alla ja 13-14tkm ajettu eikä ole yhtään läheltä piti tilannetta ollut, oli keli sitten mikä vain.
Ja tarvitseeko ne susta lämmittämistä toimiakseen?

Tuksu
Viestit: 626
Liittynyt: Ti Tammikuu 6. 17:43:25 2004
Paikkakunta: Lahti

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja Tuksu » La Joulukuu 19. 21:23:04 2009

escorvet kirjoitti: Ja tarvitseeko ne susta lämmittämistä toimiakseen?
Ei mielestäni. Ihan normaalisti on auto jarruttanu ilman mitään lämmittelyjä. Auton pesemisen jälkeen eka jarrutus nyt on aina vähän heikohko pidoltaan, mutta taitaa olla sama mitkä palat / levyt alla. Muuten en ole huomannut kyllä huomannut mitään normaalista poikkeavaa noiden käytössä verrattuna orkkispaloihin.
Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites

ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja Ville K » La Joulukuu 19. 22:29:52 2009

Jännä homma, kun mä huomasin vihreilläkin kuinka erilailla ne jarruttaa yhden reippaamman lämmitysjarrutuksen jälkeen :-s
Kaveri tosiaan valitteli, kuinka kylmillä/kosteilla ilmoilla sen jarrut oli tehottoman tuntuiset alkuun, autona oli GSi Astra.
Pedal tu tö metal!

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Joulukuu 20. 22:45:15 2009

Ville K kirjoitti:Jännä homma, kun mä huomasin vihreilläkin kuinka erilailla ne jarruttaa yhden reippaamman lämmitysjarrutuksen jälkeen :-s
Kaveri tosiaan valitteli, kuinka kylmillä/kosteilla ilmoilla sen jarrut oli tehottoman tuntuiset alkuun, autona oli GSi Astra.
Lieneekö kyse jostain tämmöisestä:
- palat uudet, levyt vanhat; pitää ajaa "ikuisuus" ennenkuin ovat pareja
- uusillakin levyillä vaatii sisäänajoa; kisapala on julmetun kovaa tavaraa
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » Su Joulukuu 20. 23:21:33 2009

jjs kirjoitti:
Ville K kirjoitti:Jännä homma, kun mä huomasin vihreilläkin kuinka erilailla ne jarruttaa yhden reippaamman lämmitysjarrutuksen jälkeen :-s
Kaveri tosiaan valitteli, kuinka kylmillä/kosteilla ilmoilla sen jarrut oli tehottoman tuntuiset alkuun, autona oli GSi Astra.
Lieneekö kyse jostain tämmöisestä:
- palat uudet, levyt vanhat; pitää ajaa "ikuisuus" ennenkuin ovat pareja
- uusillakin levyillä vaatii sisäänajoa; kisapala on julmetun kovaa tavaraa
Voi olla jotain tollasta. Mulla ja tuukalla kaikki meni uusiks kerralla.

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ma Joulukuu 21. 14:38:35 2009

Mäkin laitoin silloin omaan sierraan kaikki kerralla uutta, mutta aina ne oli sellaiset, että oli tehokkaammat ekan jarrutuksen jälkeen, mistä lie sitten johtunut. Kaverin autosta en tiedä, oliko laittanut käytettyihin levyihin vaiko ei..
No, mun pointti joka tapauksessa oli se, että tollaseen käyttikseen on jokseenkin turha laittaa kisapaloja, kun ne on kuitenkin epämukavat normiajossa, ja siihen taas sitten on toi vihreä mun mielestä kompromissi, eli pärjää radalla/räpätessäkin jonkun aikaa, mutta eivät vingu tai ole muuten ikävät normaalissa ajossa.
Pedal tu tö metal!

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Joulukuu 21. 15:08:30 2009

RS focuksessa tuppaa olemaan toi vinkuminen ongelma vakio paloilla.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Joulukuu 21. 17:20:28 2009

Nii ja olisko semmonenkin ero noissa teidän vertailuissa että jossain karva-Sierrassa tai Astrassa on melkein 100mm levyn halkaisikassa eroa verrattuna johonkin kovakulkuisempaan autoon.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » Ti Joulukuu 22. 15:29:17 2009

Jaa ei se teinivisa sit pelannukaan tuonne mistä koitin tilata...
Mites nyt jos noista levyistäkin puhutaan niin mites noitten urien ja reikien kanssa?? Urista tuskin mitään haittaa oo, mut oliks se ei reiitetyt saattaa haleta reikien välistä jne... Eli mimmoset kannattaa ottaa jos ja kun on varaa valita mallissa.

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ti Joulukuu 22. 15:43:59 2009

sesse kirjoitti:Jaa ei se teinivisa sit pelannukaan tuonne mistä koitin tilata...
Mites nyt jos noista levyistäkin puhutaan niin mites noitten urien ja reikien kanssa?? Urista tuskin mitään haittaa oo, mut oliks se ei reiitetyt saattaa haleta reikien välistä jne... Eli mimmoset kannattaa ottaa jos ja kun on varaa valita mallissa.
Älä ota rei'itettyjä! RS:n ei ole saatavilla valetuilla rei'illä olevia levyjä. Kaikissa ne oon porattu jälkeenpäin ja ne juuri halkeavat.

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » Ti Joulukuu 22. 16:12:26 2009

Näin arvelinkin, uritetutkin kandee varmaan olla mahollisimman vähillä urilla :roll: Tossa yhtiä kattelin niin vaihtoehot oli 8uraa, 12uraa ja 16uraa. Tuntuu et nuo 16uraset on pelkkää uraa :D Johan sitä niin monella uralla kärsii jarrutustehokin kun on pinta-alaa vähemmän :o

Btw. Hyvä kate suomessa noilla EBC:n levyillä. 192e sporttiautolla kappale. Englannista 220e josta 39e on rahtia :D Rahti vaan tuntus olevan jokapuljulla ihan hiton kallis. Taannoin tilattiin iso loota kaikenmaaliman osia iskareita yms. yli 1000punnan eestä niin ei siinäkään rahit ollu noin paljoo :?

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Joulukuu 22. 17:03:43 2009

escorvet kirjoitti:
sesse kirjoitti:Älä ota rei'itettyjä! RS:n ei ole saatavilla valetuilla rei'illä olevia levyjä. Kaikissa ne oon porattu jälkeenpäin ja ne juuri halkeavat.
Kyllä se pitää jarrulevylläkin jonkinlainen takuu olla. Moutinellahan meni kemorassa uudet kiekot paskaksi(tais mennä vain yks) mutta takuu ei pelannu. Bläkkärin maahantuojalta tiedustelin vastaavaa tilannetta niin meinasi, että takuu kyllä kattaa uudet osat!

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ti Joulukuu 22. 17:12:22 2009

hoopee kirjoitti:
escorvet kirjoitti:
sesse kirjoitti:Älä ota rei'itettyjä! RS:n ei ole saatavilla valetuilla rei'illä olevia levyjä. Kaikissa ne oon porattu jälkeenpäin ja ne juuri halkeavat.
Kyllä se pitää jarrulevylläkin jonkinlainen takuu olla. Moutinellahan meni kemorassa uudet kiekot paskaksi(tais mennä vain yks) mutta takuu ei pelannu. Bläkkärin maahantuojalta tiedustelin vastaavaa tilannetta niin meinasi, että takuu kyllä kattaa uudet osat!
Pitää varmasti mutta sit just vedotaan johonkin että ei nää ole tarkoitettu radalle ja muuta paskaa.
Noi levyt missä reiät on porattu eivät vaan kestä kunnolla.
Sit jos ne on valettu niin pitäis jo kestää.

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ke Joulukuu 23. 12:43:12 2009

sesse kirjoitti:Näin arvelinkin, uritetutkin kandee varmaan olla mahollisimman vähillä urilla :roll: Tossa yhtiä kattelin niin vaihtoehot oli 8uraa, 12uraa ja 16uraa. Tuntuu et nuo 16uraset on pelkkää uraa :D Johan sitä niin monella uralla kärsii jarrutustehokin kun on pinta-alaa vähemmän :o

Btw. Hyvä kate suomessa noilla EBC:n levyillä. 192e sporttiautolla kappale. Englannista 220e josta 39e on rahtia :D Rahti vaan tuntus olevan jokapuljulla ihan hiton kallis. Taannoin tilattiin iso loota kaikenmaaliman osia iskareita yms. yli 1000punnan eestä niin ei siinäkään rahit ollu noin paljoo :?
Offtopiccina sellanen huomio, ettei pinta-ala vaikuta kitkakertoimeen. Pienempi pinta-ala siirtää vähemmän lämpöä, eli saattavat lämmetä nopeemmin.
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ke Joulukuu 23. 12:51:38 2009

ylimark kirjoitti: Offtopiccina sellanen huomio, ettei pinta-ala vaikuta kitkakertoimeen. Pienempi pinta-ala siirtää vähemmän lämpöä, eli saattavat lämmetä nopeemmin.
Noin ku mietti pärrien levyjäkin niin nehän on enemmän reikää ku levyä.
Kai sillä jokin taika on.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Joulukuu 23. 13:23:08 2009

hoopee kirjoitti:
escorvet kirjoitti:
sesse kirjoitti:Älä ota rei'itettyjä! RS:n ei ole saatavilla valetuilla rei'illä olevia levyjä. Kaikissa ne oon porattu jälkeenpäin ja ne juuri halkeavat.
Kyllä se pitää jarrulevylläkin jonkinlainen takuu olla. Moutinellahan meni kemorassa uudet kiekot paskaksi(tais mennä vain yks) mutta takuu ei pelannu. Bläkkärin maahantuojalta tiedustelin vastaavaa tilannetta niin meinasi, että takuu kyllä kattaa uudet osat!
http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... IM2235.jpg Tuossa kuva. Haluan nyt korostaa että levyt oli äärimmäisen raskaassa räkissä ja tod.näk. saivat vettä niskaansa. Eli tarkotain ettei noita uria tarvitse turhaan pelätä. Silti jäi paskan maku valmistajalta että eivät korvanneet tai tulleet mitenkään vastaan, vaikka levyjä on markkinoitu kestävinä ja kovaan käyttöön. Suomalainen maahantuoja oli ainut joka tuli vastaan ja myi yhden kappaleen rahtivapaasti.

Nyt kyseinen kuvan levy löytyy Mikkelistä jonkun ladon seinältä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja sesse » Ma Maaliskuu 15. 13:21:41 2010

Dodii ebc:n levyt ollu nyt parisen kuukautta kiinni ja ekat paripäivää oli hiljasta mut sit rupes taas vinkumaan, välillä kovempaa ja välillä vähän hiljempaa... Muutamat kovat jarrutukset motarilla niin pysyy taas hetken hiljaa kaupungillakin mutta sit taas alkaa :?
Tokkona vaikuttaa ettei oo oikeen kunnolla päässy kertaakaan sisäänajamaan noita paloja kun kelit on mitä on?? Pitää sit kun saa kesäkumit niin ajella nuo ihan oikeesti kunnolla sisään niin jos se sitten lopulta sais nuo hiljaseks :roll:

Tuli semmonekin tossa mieleen kun bilteman luetteloo luin, niin onko kukaan kokeillu noita kitinänvaimennuslevyjä?? Tuskin niistä mitään haittaa luulis olevan ja josko ne tohon vinkunaan auttas :roll:

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: Kokemuksia jarrupaloista...

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ma Maaliskuu 15. 13:27:10 2010

sesse kirjoitti:Tuli semmonekin tossa mieleen kun bilteman luetteloo luin, niin onko kukaan kokeillu noita kitinänvaimennuslevyjä?? Tuskin niistä mitään haittaa luulis olevan ja josko ne tohon vinkunaan auttas :roll:
Tuli liimailtua Bläkkärin paloihin moista. Muuten ihan hyvät mutta biltema-teksit näkyy liian hyvin avonaisien vanteiden läpi 8)

Vastaa Viestiin