Kaasuläpän tunnistimesta 2.0 Dohc scorpio

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

infinity
Viestit: 60
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 10:01:23 2008

Kaasuläpän tunnistimesta 2.0 Dohc scorpio

Viesti Kirjoittaja infinity » Su Joulukuu 27. 16:58:45 2009

Eli ongelmana olis kyseinen pökäle. Fordilta hain tuon ja ei toimi niinkuin pitää,mutta toimii paremmin erilaisella tunnistimella,missä ei ole pikaliitintä alaaltapäin, vaan ns kiinteät johdot. Niin osaako joku sanoa varmaksi että mikä tohon on oikea sit? Vm 90-93 on toi ruisku moottori. Että jos olis vaikka liitteenä pistää kuva,niin auttas paljon koska niitä on vissiin kolmea erilaista :/

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Re: Kaasuläpän tunnistimesta 2.0 Dohc scorpio

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Joulukuu 27. 23:20:43 2009

muistaakseni vain liittimessä on ero, vaihtuu vuosimallin mukaan. ekoissa kai oli liittimessä usein vaivaa.

RD
Viestit: 1863
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 14:15:38 2008
Paikkakunta: Turku

Re: Kaasuläpän tunnistimesta 2.0 Dohc scorpio

Viesti Kirjoittaja RD » La Tammikuu 2. 18:31:48 2010

Ei kai niitä enää saa fordilta muita kuin sitä uudempaa 'korjattua' mallia. Joidenkin ruiskujen kohdalla(ainakin 2.9i kat) johtojen järjestys muuttui joten vastusmittarilla tarvii varmistaa että vastus putoaa tiettyjen johtojen välillä ja nousee toisten. Muuten se toimii vähäsen vinkeesti. Kokeilin :-$
Sierra Cosworth ´89
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19

Vastaa Viestiin