sierra pätkii ja yskii
Valvoja: CRSC Hallitus
-
sierra pätkii ja yskii
Moi! Olisko kellään mitään tietoo mikä mahtais 87 2.0l is sipee vaivata kun tyhjäkäynti siinä 1300-1500 korvilla nykii tasakaasulla ja 4000rpm jälkeen pätkii ja paukkuu ihan helvetisti. ECT anturi vaihdettu,imuvuotoja ei havaittu. tyhjäkäyntivena putsailtu. jotain rohtoo kaipais!
-
-
Re: sierra pätkii ja yskii
en ole vielä mitannu. täytyy mitata ja sytkä tutkia myös.
-
Re: sierra pätkii ja yskii
Onko varma kans ettei jarrutehostimen stefa vuoda?
Tyhjäkäyntivena ei välttämäti enää putsaamalla parane, ite jouduin ostaan uuden. Kaasuläppäanturi on myös semmoinen "kuluva" osa. Ilmamäärämittarikin voi olla ikäväisesti täynnä öljyä ja karstaa eikä oikein liiku, ja sen liukupinta on yleensä kulunut, toki vain alemmalta alueelta. Tuosta ei taida vielä oikein saada vikakoodeja joten viat löytyy kokeilemalla. Kaasuläppäanturi+lisäilmaventtiili=200e, jarrutehostimia ei saa tarvikkeena, orggis maksaa 400+e. Ilmamäärämittari vois tykätä puts-spräystä.
Jarrutehostimessa se on yleensä stefa vaan mikä falskaa, pelkkää stefaa ei ole fordilta koskaan saanut mutta ties vaikka mallin kanssa löytyis jostain. Aikoinaan ovat niitä korjanneet venttiilinvarren tiivisteen kanssa...
Polttoainesuodatin pitää vaihdella sillontällön ja alkuperästen bensalinjojen ollessa kyseessä kannattas vetää uudet tilalle.
Tulpat ja johtimet ois kans kuulunut joskus auton elämän aikana uusia.
Mä sain omani käymään nätisti ja olen onnellinen ^^
(Makso muuten kaikkineen enemmän kun auton hankintahinta)
Tyhjäkäyntivena ei välttämäti enää putsaamalla parane, ite jouduin ostaan uuden. Kaasuläppäanturi on myös semmoinen "kuluva" osa. Ilmamäärämittarikin voi olla ikäväisesti täynnä öljyä ja karstaa eikä oikein liiku, ja sen liukupinta on yleensä kulunut, toki vain alemmalta alueelta. Tuosta ei taida vielä oikein saada vikakoodeja joten viat löytyy kokeilemalla. Kaasuläppäanturi+lisäilmaventtiili=200e, jarrutehostimia ei saa tarvikkeena, orggis maksaa 400+e. Ilmamäärämittari vois tykätä puts-spräystä.
Jarrutehostimessa se on yleensä stefa vaan mikä falskaa, pelkkää stefaa ei ole fordilta koskaan saanut mutta ties vaikka mallin kanssa löytyis jostain. Aikoinaan ovat niitä korjanneet venttiilinvarren tiivisteen kanssa...
Polttoainesuodatin pitää vaihdella sillontällön ja alkuperästen bensalinjojen ollessa kyseessä kannattas vetää uudet tilalle.
Tulpat ja johtimet ois kans kuulunut joskus auton elämän aikana uusia.
Mä sain omani käymään nätisti ja olen onnellinen ^^
(Makso muuten kaikkineen enemmän kun auton hankintahinta)
Sierra Cosworth ´89
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19