Ohc Turbo nokista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Ohc Turbo nokista

Viesti Kirjoittaja KIP » La Tammikuu 9. 21:57:28 2010

En äkkiseltään löytänyt vastauksia joten tännehän ne on hyvä kerätä jos joku viitsii vain "salaisuuksia" paljastella. O:)

Mikä olisi siis hyvä turbonokka joka ei tule tulpaksi ~400hv ajatellen?

Burton 134 taitaa olla ainakin liian mieto vaikka joku on silläkin tuon rajan rikkonut. Itselläkin varmaan oli mutta vaati kohtuutonta +2bar painetta

Päästöt pitäisi myöskin olla hc alle 600 jottei tarvitse joka katsastukseen nokkaa vaihdella.

Itsellä jokin kävi tulpaksi ~5600 rpm jolloin tuli 321hv/410nm 1.45bar
Hc:n kannalta tuo 134 on oikein kiva, mulla oli vain 56 laimalla, ilman kattia..
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Ohc Turbo nokista

Viesti Kirjoittaja Aksu » La Tammikuu 9. 23:19:29 2010

Ja varmaan hakemassa sellaista nokkaa jolla ei "alakerta" kuole kokonaan.
Eli millainen on koneen luonne ollut sit ko. nokalla kiinnostaa varnasti meitä ohc:n ruuvaajia :wink: .
Oma nyt tilattu mutta aina vaihtoehdot kiinnostaa jos ei sillä ala toimimaan toivotulla tavalla.

Ja mun mielestä ei viellä tuo nokka voi tulpaksi tulla tuossa vaiheessa kun ite olen vakionokalla Jannella jarruttanut 330hv 6300rmp rajoittajaa vastaan 1,5bar.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Vastaa Viestiin