Tuplakaasutin ongelma

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Elokuu 8. 11:54:41 2010

Olisko kellään vinkkejä,kun tuossa sunbeamissa ois sellanen ongelma 0,8L :lol: Niin kaks tulppaa kastuu ja kaks on kuivia,käy huonosti vajaalla. Jotenki tuntuu,että toinen kaasutin on pelistä pois. Vasta kuulapuhallettu ja kasattu,jokin suutin ongelma vai mistä pitäs vikaa lähtä etsimään. Jos en saa kuntoon ni ostan sitten jostain uudet tuplat..

jos jollai olis vinkkejä,ni ois jees

harmi ku tota ei saa museorekisteriin ku siinä on pullistetut lokasuojat,84tkm ajettu biili. 20vuotta seisonut melkein kokoajan ja aina kuivassa tallissa.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja Jari H » Su Elokuu 8. 14:40:37 2010

Tietämättä mitkä kaasarit on kyseessä veikkaisin että toisessa vuotaa neulaventtiili tai on muutevaan pensapinta liian ylhäällä.
Toi 'vasta korjattu' on yleensä lupaus seikkailusta.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'

Good enough is not good enough, it has to be done right.

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Elokuu 8. 15:14:24 2010

Nyt tuli muistikatkos,mut tuplakaasuttimet oli ihan jotkut ihmeellisen nimiset.täytyy tos käydä katsomassa ,tuo neula ongelma voisi ihan hyvin olla kyseessä,mietin sitä itsekin.

Eli ei oo Dellortot,eikä Weberit,eikä solexit..
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Su Elokuu 8. 15:18:14 2010

sk-racing?

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Elokuu 8. 16:58:46 2010

Sultzi kirjoitti:sk-racing?
joo ei

ne on jotkut englantilaiset
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Su Elokuu 8. 21:34:51 2010

jos neulaventtiili vuotoa epäilee.

niin sähköinen bensapumppu pukkaan painetta moottori ei saa käydä.

yleensä ahasta ota paketti vaikka pöydälle

kurkkaa jos tiputtelee polttoainetta neulaventtiilit vaihtoon.

kandee vaihtaa kaikki kerralla


yleisin vika on että suuttimet ei ole identtiset kaasareissa/kurkuissa/kurkun koko ei sama sama (sorvattu yms) mauserilla mittaus.
-hox myös suuttimia voi olla poranterilla suurenneltu

ja toinen on huonot o-rengas halkeemia yms . kumet niissä alu tiivisteissä + plus huonot täry kumet vedetty liian tiukkaan ja sit pullistelee

kun uudet laittaa niin kiristys noin puoleen väliin
-hox ota se kumi malli ei jousi yms.


voisko ne olla ne roverin kaasarit joita on volvoissa yms saabeissa miljoonia versioita.
Strömberg (pitäs olla öljyä sisällä) jos römperi
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Jape105
Viestit: 1542
Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
Viesti:

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja Jape105 » Ma Elokuu 9. 15:36:04 2010

Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja TAp » Ti Elokuu 10. 19:55:07 2010

ei kai kyse ole Impistä ja sen Strombergeista ?

eka vika niissä on, ettei ole oikeaa määrää oikeaa öljyä sisällä

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Tuplakaasutin ongelma

Viesti Kirjoittaja RStuning » To Elokuu 12. 0:04:30 2010

TAp kirjoitti:ei kai kyse ole Impistä ja sen Strombergeista ?

eka vika niissä on, ettei ole oikeaa määrää oikeaa öljyä sisällä
perhana nehä ne oli ja 125 ..Juu ja impistä kyse
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Vastaa Viestiin