Löytyykös kellään OHC moottorin räjäytyskuvaa.
jakohihna ei mene täysin linjassa joten aloin miettimään että onko joku prikka tms jäänyt jonkun hihnapyörän alta pois. tms.
Hihna on nokkapyörällä aivan takalaidassa ja muissa etulaidassa. ei tosin liiku siitä mihinkään pyöriessään.
OHC koneen räjäytyskuvaa missään?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
OHC koneen räjäytyskuvaa missään?
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: OHC koneen räjäytyskuvaa missään?
Onko nokka liian edessä ?
Ettei olis se nokka-akselin takapään ura sorvautunu isoks ?
Ettei olis se nokka-akselin takapään ura sorvautunu isoks ?
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: OHC koneen räjäytyskuvaa missään?
Ainahan se siihen taustapeltiin hiukan hipoo kiinni...
Nokkapyörä kuuluu olla niin päin että se "ruma" puoli on ulospäin ja sileä sisäänpäin. Apuakseillla sama pyörä on sileä puoli ulospäin.
Nokkapyörä kuuluu olla niin päin että se "ruma" puoli on ulospäin ja sileä sisäänpäin. Apuakseillla sama pyörä on sileä puoli ulospäin.
Jäsen #606
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Re: OHC koneen räjäytyskuvaa missään?
Nokkapyörässä tekstit ja numerot taaksepäin
Ei se oikeen väärin voi olla jos nokan ura on ehjä, lukkopala tulee suoraan nokkapukkia vasten, samaten apuakselin ura jos on ehjä ja lukkolevy tulee lohkon pintaa vasten, sekä kampuran ratas ensimmäisenä kampuran uloketta vasten
Joskus itsekkin katsellut että aika liki menee apuakselin pyörällä etureunaa remmi, joskus jopa aavistuksen ylikin, ja nokalla taas takareunassa
Jollainhan oli käynyt jotenkin hassusti että oli lohko tai kannen pinta oikaistu epä ammattimaisesti vinoon ja ei meinannut pysyä remmi nokkapyörällä
Ei se oikeen väärin voi olla jos nokan ura on ehjä, lukkopala tulee suoraan nokkapukkia vasten, samaten apuakselin ura jos on ehjä ja lukkolevy tulee lohkon pintaa vasten, sekä kampuran ratas ensimmäisenä kampuran uloketta vasten
Joskus itsekkin katsellut että aika liki menee apuakselin pyörällä etureunaa remmi, joskus jopa aavistuksen ylikin, ja nokalla taas takareunassa
Jollainhan oli käynyt jotenkin hassusti että oli lohko tai kannen pinta oikaistu epä ammattimaisesti vinoon ja ei meinannut pysyä remmi nokkapyörällä