Kaasupullon vaihdon jälkeen huononi käyntiin lähteminen. Eka ei meinannu lähteä ilman apuvirtaa käyntiin, sitten ei lähteny kuin apuvirralla ja nyt ei sit millään.
Joo siis tutkittu parina päivänä useampi hetki et kaasu tulee kaasariin asti...mua ruvettiin sanomaan hitlerin kaasuttajaksi
Eka ei meinannu tulla kaasua ollenkaan kaasariin asti, jonka jälkeen purin ja putsasin sen potikan mikä päästää kaasun eteenpäin kun imusarjaan tulee alipaine. Nyt tulee kaasua kaasariin asti, mutta tuleeko sinne nyt sitten liikaa vai liian vähän on toinen juttu. Huomena testaan bensalla et lupaako koko rousku enää mitään. Eli kyl on kaasu/bensa vipu oikeessa asennossa ja sähkö kulkee kaasun magneettiventtiilille asti.
Ihme ja kumma et ei edes lupaa, voiko tommonen saada kaasua liikaa et "kastelee" tulpat?

Hitto kun ei ole ton kaasunvempeleiden kanssa ollut ennen hirveästi tekemisissä
E:Jakaja putsattu ja piuhat oikein...syttykin täytyy viel tarkistaa ettei ole muuttunut. Btw. mitäs tommosessa käytettään ennakoita kaasun kanssa? Kai se sama on kuin mitä bensallakin???