RE 85

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

RE 85

Viesti Kirjoittaja wex4 » Su Maaliskuu 20. 14:00:14 2011

Tämänkin pitäis vallata suomi joskus.
Rupesin miettimään omaan turboon lisä ruiskutus aineeksi, lisä suuttimilla. Ainakin pelkkä etanoli, muutamalla toimii hyvin.
Kehuvat etanolin, jäähdyttävän, parempi nakutus kestävyys... :cha Pelkkänä lisänä ei pahemmin korroosio ongelmia.
Vai sekoitinko nyt metanolin ja etanolin ?
Järjen loppuessa, periaatteet alkaa ja periaatteen vuoksi...

Timppa
Viestit: 690
Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
Paikkakunta: vantaa

Re: RE 85

Viesti Kirjoittaja Timppa » Su Maaliskuu 20. 14:50:04 2011

wex4 kirjoitti:Tämänkin pitäis vallata suomi joskus.
Rupesin miettimään omaan turboon lisä ruiskutus aineeksi, lisä suuttimilla. Ainakin pelkkä etanoli, muutamalla toimii hyvin.
Kehuvat etanolin, jäähdyttävän, parempi nakutus kestävyys... :cha Pelkkänä lisänä ei pahemmin korroosio ongelmia.
Vai sekoitinko nyt metanolin ja etanolin ?
Joulukuusta lähtien tolla kaasuteltu testi mielessä,ei vielä ongelmia...,106 oktaanista eli ahtoja ylöspäin ilman että tarvii puristus-suhdetta laskea,tai sytkää myöhästää ---> lisää tehoo,nam :)
Timppa 24V

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Re: RE 85

Viesti Kirjoittaja wex4 » Su Maaliskuu 20. 16:39:08 2011

Timppa kirjoitti:
Joulukuusta lähtien tolla kaasuteltu testi mielessä,ei vielä ongelmia...,106 oktaanista eli ahtoja ylöspäin ilman että tarvii puristus-suhdetta laskea,tai sytkää myöhästää ---> lisää tehoo,nam :)

Onko sulla pelkästään RE85 vai lisänä?

Itse ajattelin toistaiseksi lisänä, ennen kuin se löytää tiensä tänne pohjoiseen.
Järjen loppuessa, periaatteet alkaa ja periaatteen vuoksi...

Vastaa Viestiin