Mitkä on 2.0 ohc:n kaikkien hihnapyörien kiristysmomentti?
Pitääkö paineasetelmalla olla kovat 10.9 pultit vai riittääkö normit 8.8:sit? Ja entäpä pituus? Riittääkö 2 senttiset?
Onko vakio asetelman asennolla väliä? Mitään merkkejä ei ainakaan ole. Vauhtipyöräkin vakio. Ajattelin vaan kun kahden keskitystapin reijän vieressä asetelmassa on pyöreät niitatut mollukat (pyörötangon näköset) mutta kolmannen vieressä ei. Tasapainottaako ne vain itse asetelmaa vai kuinka. Muutenhan se on symmetrinen.
OHC:n Hihnapyörien momentit ja paineasetelman asento/pultit
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 151
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
OHC:n Hihnapyörien momentit ja paineasetelman asento/pultit
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: OHC:n Hihnapyörien momentit ja paineasetelman asento/pultit
kampuralle 55-60 Nm,
nokka ja apunokka 45-50 Nm
mun mielestä 8.8 riittää hyvin, eihän nille ole momenttiakaan kuin 16-20 Nm
JOS ei ole yhdessä tasapainoitettu, ei liene väliä. Limput on asetelman painoitukseen, tulkitsisin
nokka ja apunokka 45-50 Nm
mun mielestä 8.8 riittää hyvin, eihän nille ole momenttiakaan kuin 16-20 Nm
JOS ei ole yhdessä tasapainoitettu, ei liene väliä. Limput on asetelman painoitukseen, tulkitsisin
-
- Viestit: 151
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: OHC:n Hihnapyörien momentit ja paineasetelman asento/pultit
No niin. Nyt pääsee taas eteenpäin. Kiitos näistä.
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..