Mondeo mk2 automatic
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Mondeo mk2 automatic
auto on 98 2.5v6 automaatti pelannu pitkään täysin moitteetta, kunnes yhtä äkkiä ilman mitään ennakko varoituksia/ oireita ei päässyt pihasta kuin muutaman metrin eteenpäin niin autoon tuli sellainen oire etä niin kuin olisi kokoajan vapaalla, millään vaihteella ei edes yritä liikkua. aattelin että jos autossa on jokin pikkuvika, niin voishan sen kokeilla korjata, muuten menee elintenluovuttajaksi.
-
- Viesti:
-
Re: Mondeo mk2 automatic
Ja minkä väristä öljy on ja mille haisee?
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
öljy on ihan kirkasta siis puhtaan ja tuoreen näköistä ja sitä on riittävästi. auto antoi vika koodia jostain asento anturista, se on siinä laatikon päällä, vaihdettu uuteen vika koodi katosi, mutta auto ei kuitenkaa liiku.
Tosi outoa, kun auto teki tän ihan varoittamatta aijemmin toimi aivan moitteetta, autosa on muuten jo toinen laatikko menossa edellinen hajonnun 160000km kohdilla ja nyt320000km niin kai tälläkin on tullu kilsat täyteen.
Tosi outoa, kun auto teki tän ihan varoittamatta aijemmin toimi aivan moitteetta, autosa on muuten jo toinen laatikko menossa edellinen hajonnun 160000km kohdilla ja nyt320000km niin kai tälläkin on tullu kilsat täyteen.
-
Eikä mitään ääntä kuulunut kun lakkas liikkumasta?
-
ei ääntänyt mun muistaakseni, laatikko öljyn mittatikussa on muuten reilusti yli makisimimerkin öljyä, ainakin jos kylmänä katsoo, voisiko siinä olla jokin vika vai täytykö noi öljyt kattoo käynnissä, että ne ns ylimääräiset on sitten kierrolla
-
- CRSC jäsen 2016
Käynnissä ollessa pitänee laatikon öljyt tarkastaa. Ohje on viel , et lämpimänä ja käyttää kaikki vaihteet läpi.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
Ei se mun tietääkseni vakavaa ole jos liikaa on, liian vähän rikkoo laatikon.
Esim tohon mun volvoon jopa suositellaan että laittaa reilusti yli merkin.
Ja tosissaan laatikko pitää ajaa lämpimäksi ennen tarkistusta ja ehdottomasti pitää käyttä oikeaa öljyä jos joutuu lisäämään.
E: ainiin täähän ei liikkunut
no kunhan sulla on auto suoralla alustalla niin se on jo paljon 
Esim tohon mun volvoon jopa suositellaan että laittaa reilusti yli merkin.
Ja tosissaan laatikko pitää ajaa lämpimäksi ennen tarkistusta ja ehdottomasti pitää käyttä oikeaa öljyä jos joutuu lisäämään.
E: ainiin täähän ei liikkunut

-
- CRSC jäsen 2016
Mulle taas kerrottu, et liika öljy on pahenpi asia, ku liian vähän. Ei kuulemma saa missään nimessä täyttää yli ylämerkin.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
Kai se on sit autokohtaista, tää oli ihan volvon asentajalta kuultu juttu.Vesku kirjoitti:Mulle taas kerrottu, et liika öljy on pahenpi asia, ku liian vähän. Ei kuulemma saa missään nimessä täyttää yli ylämerkin.