RS2000_mk5 kirjoitti:hoopee kirjoitti:RS2000_mk5 kirjoitti:Ens viikonloppuna menee sitten vakioalusta paikalleen josko mukavuutta tulis vähän lisää ja ylimääräiset napseet katoais "fingers crossed"
Epäilen vahvasti ettei napseet ja natinat mihinkään häivy.
Jotain rutinaa tuntuu S-maxistakin tulevan vänkärin puolelta. Ainakin näin pakkasaamuna (-13) ajellessa.
Vakio alusta ja läskit talvikumit alla.
Juu saapa nähä. Noi äänet on selkeesti tullu alustan vaihdoin jälkeen. Semmosta ihme napsetta ku rattia kääntää. Eipä tuota paljoo häviä vaikka vakio alustan vaihtaa takaisin , näin kun vanhenee nii kaipaa vähän enemmän mukavuutta.
Coil over sarjan,kun laittaa niin vetoakselit kääntyy melkopaljon ja joutuu kovalle rasitukselle. Eka kesänä ihan normaalia,että kuuluu ääntä kovasti. Tietty,että sen sarjan laittaa mahdollisimman ala-asentoon.
Kun puhuin tuosta ,että mitään en oo vaihtanut niin jos olen erittäin rehellinen niin kerran olen vaihtanut hihnan ja oheistuotteet. Muuta ei oo tehty.
Mullakin 12/07 auto ja niitä viimisimpiä Pre-lift kamppeita mitä suomeen tuotu. Alku 2005 vuosimalleissa oli paljon ongelmia esim. Vaihdelaatikkojen kanssa. Meni laakereita laatikoista. Alle 30tkm ajetuista. Itse omistan yhden tuollaisen laatikon mihin olen vaihtanut laakerin. On ns. Varaosalaatikko itselleni. Vetoakseleita mennyt aikaisemmista ja latureita. Tottakai kehittävät aina vähän paremman muutamassa vuodessa. Koskaan,kun ei kannate ostaa sitä ensimmäistä sarjaa autoista.
Tuossa oli vääntöä yleisellä puolella ni voin kertoa,että esim. Kun ostin vm.2006 Ford Fiesta ST:n (UUTENA) niin kun olin menossa hakemaan sitä autoa ni se ei ollut vielä luovutuskunnossa ja siinä hetken ihmettelin pihalla ni asentaja meni autoon ja pisti käymään ni kävi todella huonosti ns.kolmella pytyllä. Sitten,kun pari tuntia siinä odottelin ni auto kävi hienosti tai ns.normaalisti. Eli asentivat Vaunula Vantaalla vasta ohjelmoinnin kyseiseen autoon. Tietenkin tekivät lopputarkastuksen.