OHC turbonokkaa!!

Tekninen keskustelu liittyen moottoreihin, voimansiirron komponentteihin, tekniikanvaihtoihin, turboihin ja turbotuksiin.

Valvoja: CRSC Hallitus

Yuho1
Viestit: 4
Liittynyt: To Helmikuu 17. 16:01:59 2011

OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja Yuho1 » Ma Syyskuu 10. 20:50:23 2012

Tarvitsisin tietoa mitä nokkia käytetty ja todettu hyväksi. Itsellä oli vakio is nokka.

VooDoo
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1156
Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja VooDoo » Ma Syyskuu 10. 21:13:42 2012

melkein mikä vaan ns "vääntönokka" kelpaa tohon hommaan, sit jos tekee railakkaampaa vehjettä, niin rakenkempaa keppiä vaan.

Sit jos haluaa just semmosen ku tarvii, niin ottaa yhteyttä vaikka virtasen mauriin niin eiköhän sieltä sitä tietotaitoa ala löytymään.
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » Ma Syyskuu 10. 22:41:10 2012

Burton BF134 on aika monella ja vissiin ihan pätevä kun kaikki sitä kehuu :D
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

Yuho1
Viestit: 4
Liittynyt: To Helmikuu 17. 16:01:59 2011

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja Yuho1 » To Syyskuu 13. 16:49:11 2012

Kaverilla on tuo BF134 mutta meinattiin jos kokeiltas et minkälainen tulee jollaa muulla nokalla

JOSPEED
Viestit: 52
Liittynyt: La Tammikuu 19. 18:03:38 2008
Paikkakunta: Oulu

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja JOSPEED » Su Syyskuu 16. 12:44:19 2012

Yuho1 kirjoitti:Kaverilla on tuo BF134 mutta meinattiin jos kokeiltas et minkälainen tulee jollaa muulla nokalla
Jos jotain muuta haluu kokeilla, niin KentCamsin 274TURBO on kokeilemisen arvoinen=> itsellä ollu hyviä kokemuksia.
Ja ompa sillä menty aikanaan vartilla matalia 10sek aikoja.

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » Pe Syyskuu 21. 0:59:26 2012

Lainaan vähän aihetta, onko febi bilstein tehnyt ikinä viritysnokkia?
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja Jasu » Pe Syyskuu 21. 1:01:22 2012

vauhtipete kirjoitti:Lainaan vähän aihetta, onko febi bilstein tehnyt ikinä viritysnokkia?
En usko.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

jat-79
Viestit: 1179
Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 19:23:20 2008
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja jat-79 » Pe Syyskuu 21. 18:59:01 2012

Jasu kirjoitti:
vauhtipete kirjoitti:Lainaan vähän aihetta, onko febi bilstein tehnyt ikinä viritysnokkia?
En usko.
Ainakin Arwidsonin aikaan sai 1.6:seen jotain "GT" tarvikenokkaa, nostoa vähän reilu sentti, asteista ei tietoa. 1.6:sen perusympyrällä. En kyllä oo ihan varma oliko febi vai mikä

E: tais ollakkin AE:n nokka
Mk3 Mondeo stw
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » Su Joulukuu 30. 20:37:19 2012

Kannattaako bf134:sta laittaa vakio kanteen?
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

jat-79
Viestit: 1179
Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 19:23:20 2008
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja jat-79 » Ma Joulukuu 31. 17:27:31 2012

Hyvin toimi ainakin mulla. Ajoitus vaan kohdalleen.
Mk3 Mondeo stw
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » Ma Joulukuu 31. 20:48:49 2012

Toimii varmasti, lähinnä meinasin että näkyykö se muualla kuin lompakossa :green:
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

jat-79
Viestit: 1179
Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 19:23:20 2008
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: OHC turbonokkaa!!

Viesti Kirjoittaja jat-79 » Ke Tammikuu 2. 18:22:29 2013

Persdyno voi olla vähä herkkä lume vaikutuksiin, mutta kyllä siinä eron huomas silloinkin kun vaihdoin myyntiä varten uuden vakionokan tilalle.

Siinä oli vakio puristus 95E:n takia, mutta imukanavia oli vähän tasoitettu venttiilien läheltä ja ohjurien päitä pienennetty. Venttiileissä oli 30 asteen lisäviisteet + pakoventtiilien reunat oli pyöristetty palotilan puolelta. Eli semmonen "stage 0+" kansi :)
Mk3 Mondeo stw
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i

Vastaa Viestiin