Ymmärtääkseni tuon tarkoitus on toimia jonkinlaisena öljyn/veden lämmönvaihtajana, eri pyrkii pitämään öljyn veden lämpöisenä ja päinvastoin. Tuollainen löytyi nurkista, ja ajattelin nyt sitten muutamalla kysymyksellä teitä kiusata:
-Onko tuollaisella mitään sijaa viritetyssä moottorissa "tavanomaisen"(mocal, setrab, ym.) öljyjäähyn sijalla? Mitään haittavaikutuksia?
-Saako tuolla öljynlämmöt pysymään vedenlämpöjen tasolla ilman järjetöntä jäähdytyskuormaa syylärille (syyläri on uusi alumiininen, muttei mikään järin iso) Vai onko vaikutus ylipäänsä tyystin olematon?
-Jos tulisi käyttöön tuo, niin millä tavoin vetäisitte vesiletkut?
Tietysti varmaan parempi olisi hankkia joku "oikea" jäähdytin, mutta jos tuo edes vähän auttaisi öljynlämpöihin, niin voisi olla kokeilemisen arvoinen? Hinta ja helppous tässä taas tietysti vaikuttaa kuitenkin pääasiassa
