2.9i 24v boa+4veto
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
2.9i 24v boa+4veto
mites ne kikkareet osuikaan yksiin?
kaukaisena ajatuksena siis naittaa 2.9i 24v 4x4 Scorpioon missä on nyt 2.9i 12v+mt75,eikös jollain ollut Sierrassa vastaava kasa nokalla vai muistanko ihan väärin?
kaukaisena ajatuksena siis naittaa 2.9i 24v 4x4 Scorpioon missä on nyt 2.9i 12v+mt75,eikös jollain ollut Sierrassa vastaava kasa nokalla vai muistanko ihan väärin?
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: 2.9i 24v boa+4veto
Ainakin kansien öljynpaluut joutuu sepittämään 4wd ö-pohjaan.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 2.9i 24v boa+4veto
Muilta osin sitten istuukin suoraan BOA:n alle 2.9i 12V 4x4 öljypohja + etuperä.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: 2.9i 24v boa+4veto
Eikös nimimerkki corleone rakennellut sen sierran? Ja konehan tais olla siitä scorpiosta joka nykyään on henulla 2.0 dokki pellin alla?
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re: 2.9i 24v boa+4veto
MekaanikkoRace oli kanssa yks kaveri, jolla oli muistaakseni farkku-Sierra nelivetona BOA:lla. Tähän hommaan kanssa pätee sama kuin takavetoisiinkin, mielellään käyttäisin MT75 askia.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Re: 2.9i 24v boa+4veto
Tämä pitää paikkansa..Ville K kirjoitti:Eikös nimimerkki corleone rakennellut sen sierran? Ja konehan tais olla siitä scorpiosta joka nykyään on henulla 2.0 dokki pellin alla?
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 1863
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 14:15:38 2008
- Paikkakunta: Turku
Re: 2.9i 24v boa+4veto
Linkistä voi olla apua http://www.maddoldbugger.supanet.com/
Sierra Cosworth ´89
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
-
- Viestit: 226
- Liittynyt: Ma Marraskuu 8. 21:01:36 2004
Re: 2.9i 24v boa+4veto
Sooole muuta kun laittaa sanos lapinmies
vauhtipyörä ja koneenkorvat sattuu ja öljyputket moottorin etupäähän, laitoin silloin 1/2 tuuman hydrauli nipan läpiviennin ja 90 kulmalla letkulähtö taaksepäin. mustaakseni jokutulee taaempana siihen öp kylkeen , että eivät mahtuneet takaosaan .
öljyn imuputki piti myös modata se ottaa kiinni vetariin . On peraatteessa melko simppeli homma.

vauhtipyörä ja koneenkorvat sattuu ja öljyputket moottorin etupäähän, laitoin silloin 1/2 tuuman hydrauli nipan läpiviennin ja 90 kulmalla letkulähtö taaksepäin. mustaakseni jokutulee taaempana siihen öp kylkeen , että eivät mahtuneet takaosaan .
öljyn imuputki piti myös modata se ottaa kiinni vetariin . On peraatteessa melko simppeli homma.
Capri mkIII 2.8 injection -81
Escort mkII "rs2000" projekti-80
Escort mkII "rs2000" projekti-80
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: 2.9i 24v boa+4veto
niin sullahan oli se 4x4 Sierra type9 laatikolla mutta onkos toi mt75 öljypohjahässäkkä ihan samanlainen vai onko eroja?
mulla olis irrallaan 2.8i 4x4+type9-osia niin niistähän voisi kyhätä valmiiksi öljypohjan tohon rakennelmaan jos ovat samoja?
mulla olis irrallaan 2.8i 4x4+type9-osia niin niistähän voisi kyhätä valmiiksi öljypohjan tohon rakennelmaan jos ovat samoja?
-
- Viestit: 226
- Liittynyt: Ma Marraskuu 8. 21:01:36 2004
Re: 2.9i 24v boa+4veto
öljypohja ja etuperä samanlaisia , välitykset kannattaa tarkistaa jos laitat osia ristiin.
parempi tulee mt-75 lla , mutta rullaa se 9 lläkin , mieluummin tietysti sellainen "uudempi type 9 " jossa on ala akseli laakeroitu kuulalaakerilla , eikä neulalaakereilla. (se laakeripesä näkyy kytkinkopasta kytkinakselin alapuolella mikäli parempi malli )
ja 9 laatikkoon käy takveto cossun kytkin, mutta kestää se uusi normaalikin, luisti tosin vähän uutuuttaan mutta asettui n 1000 km jälkeen...
parempi tulee mt-75 lla , mutta rullaa se 9 lläkin , mieluummin tietysti sellainen "uudempi type 9 " jossa on ala akseli laakeroitu kuulalaakerilla , eikä neulalaakereilla. (se laakeripesä näkyy kytkinkopasta kytkinakselin alapuolella mikäli parempi malli )
ja 9 laatikkoon käy takveto cossun kytkin, mutta kestää se uusi normaalikin, luisti tosin vähän uutuuttaan mutta asettui n 1000 km jälkeen...
Capri mkIII 2.8 injection -81
Escort mkII "rs2000" projekti-80
Escort mkII "rs2000" projekti-80